NOD April 2019

• NOD April 2019

Wish4 - 4e kindje - ronde 3 - NOD 15 april
  • Ik voeg me toe. Ronde 1 na miskraam op 8 weken. Mijn ei gaat volgende week komen dus nod begin april... Toi toi.

Diedy - 3e kindje - ronde 1- NOD 4a7 april
  • Ik heb vandaag een positieve ovulatietest dus donderdag of vrijdag mijn eisprong. Als hij is geweest dan pas ik het lijstje aan
  • Wish4 - 4e kindje - ronde 3 - NOD 15 april
    Diedy - 3e kindje - ronde 1- NOD 4 april
  • Nod 31 maart of begin april

Dag dames,
    Wij zitten momenteel nog in ronde 1. 7 maart heb ik mijn mirena spiraaltje laten verwijderen. We hebben al een dochtertje van over een weekje 3 jaar.
    Ik zit al een heel tijdje met klapperende eierstokken maar pas begin dit jaar Is mijn vriend er ook klaar voor.
    Ik ben al de hele week ontzettend moe. Hoelang voor NOD kan je testen?
    Ik was met het spiraaltje altijd ontzettend onregelmatig dus volgend mijn laatste menstruatie zou ik 31maart mijn regels moeten krijgen. Ons meisje was ook (gelukkig)ongelukje. Dus daarom heb ik niet veel ervaring met testen voor nod maar ik ben zo nieuwsgierig...
    groetjes.
  • Als je zeker bent van eisprong kan je tussen 10d na eisprong al positief testen. Ik zeg Kan. Want niet iedereen test ze snel positief. En dan nog is het een fijn lijntje. Eind januari zag ik op 9 dpo al een streepje. En na 14d een heel duidelijk streep. Helaas is dat misgegaan op 8 weken
  • Hierbij voeg ik mij aan dit clubje toe. Inmiddels ronde 2 van de IUI, met hormonen. Ben om eerlijk te zijn de totale rondes kwijt, we zijn immers al 2,5 jaar bezig voor de eerste. Deze ronde ook zwaar te pakken dankzij de extra hormomen. De Clomid ging nog enigzins, maar de Ovitrelle is een b*tch. Daarnaast een cyste op de linker eierstok erbij gekregen. Maar we geven de moed niet op! Nu heel hard duimen dat deze ronde, dé ronde is, en wij 9 april een mooie test in de handen hebben. Dat is dan wel een voordeel, wij weten exact wanneer we kunnen testen bigsmile.gif

Laura - eerste kindje - ronde ?, ronde 2 IUI - NOD 9 april
  • Ik voeg me ook graag toe, bezig aan ronde 1 voor tweede kindje.
    Op 19 maart werd mijn mirena spiraal verwijderd, direct daarna mijn ms gehad dus ik gok nod 18/04.
    Spannend, dochter is in januari 3 geworden. Man en ik hebben altijd gezegd dat het bij eentje zou blijven, maar op een paar weken tijd allebei van mening veranderd. smile.gif
  • Ale ik voeg me weer eens toe. Wie weet 3de rond mijn geluksronde?

Diedy - 3e kindje - ronde 1- NOD 4 april
    Gene -1ste kindje - ronde 3 IUI - NOD 23 april
  • @Gene ik hoop het voor ons allebei. We verdienen all2 wat geluk. We hebben al genoeg gewacht. Maar we houden de moed x
  • Wachten, wachten, wachten....

Oh, wat duurt het wachten toch weer lang, zeker als je exact weet wanneer je mag testen (voordeeltje van hormoonbehandelingen). Nog ruim een week, en dan hopelijk die felbegeerde dubbele streep op de test. Maar goed, het kan dus nog alle kanten op, en de menstruatie kan zich alsnog aandienen. Dus, om de tijd te doden, ben ik alvast aan een lijstje begonnen. Een lijstje vol met al die lekkere dingen, die ik op dit moment dus niet mag. En ja, ze zijn er streng en strikt in in het ziekenhuis. Vanaf de inseminatie is het leven als een zwangere. Daar waar de eerste dagen met al die hCG in mijn lijf best gemakkelijk is, ik ben er goed misselijk van, is dat in die laatste wachtweek een stuk moeilijker. Zo heb ik op het moment onwijs veel zin in filét americain. Een absolute no-go dus. Ik houd het deze week dus maar op wat maffe combinaties (volgens manlief). En mijn lijstje bigsmile.gif
  • @Gene @Diedy jullie naam heb ik hier toch ook al heel lang zien verschijnen! Hoe gaat het met jullie??
    Ik ben er jammer genoeg ook al heel lang... Ik ga me bewust niet meer in de lijsten zetten want de teleurstelling blijft toch maar aanhouden. Ik kan de rondes dat we bezig zijn dan ook al niet meer onthouden. Het zal ronde +25 zijn zonder enige zwangerschap.

Veel liefs x
  • @Blondie Ik vroeg onlangs nog af hoe met jou was. Jaja nog steeds aanwezig...
    Ik zet mijn rondes er ook niet meer bij. Enkel de iui pogingen. Het zal nu
    onze 3de iui zijn maar heb me er al bij neergelegd dat we er 2 jaar gaan over doen.
    Ik hoop gewoon dat iui zal werken en ik niet door moet naar ivf.
  • @Gene ja ik begrijp je meid! Wij hebben wss deze week ook weer iui, onze 6de. Ik heb 7 rondes clomid ingenomen en nu ben ik de 2de ronde ook met Menopur bezig. Vorige ronde groeide mijn follikel snel en moest ik maar 10 dagen spuiten en kon de inseminatie doorgaan. Deze ronde wil het maar niet vlotten, vandaag weer echo gehad maar de follikel is niet meer gegroeid sinds vorige echo. Nu moest de dosis aangepast worden. Ben nu al 15 dagen aan het spuiten, dus ik hoop dat ik bij mijn volgende echo donderdag gewoon mag stoppen met spuiten en dat de inseminatie kan plaatsvinden want ben deze ronde echt beu, duurt zo lang! Ik heb ook een afspraak gehad in een ander ziekenhuis, in Jette. In mei kunnen we daar starten met IVF, maar ondertussen wil ik ook geen kansen verspelen en doen we gewoon door met iui tot in mei. Ik heb niet veel hoop meer op iui, maar je weet maar nooit. Kijk enorm hard op tegen IVF, maar als het moet dan gaan we er wel weer voor. Waar ben jij in behandeling?
    Liefs x
  • @Blondie Zo vreemd. Mijn vorige 2 maanden maar 9 dagen moeten spuiten
    voor rijpe follikel. Anders 12 dagen. Ik neem maar een halve menopur maar
    wel altijd 1-2 folikkels. Ik zal zien wat het deze maand gaat geven. Donderdag echo.
    Ik ben ook onvoorspelbaar. Is er bij jullie een reden gevonden waarom het niet lukt?
    Ik ga gewoon in het ziekenhuis in Gent. Tis wel een speciaal fertiliteitscentrum.
  • Ik begin terug mee te volgen. Het nadeel aan vroeg testen. Bloedverlies is nog niet gestart, maar ik heb de indruk dat de KV2v5 terug lichter is, dus ik hoop dat ik niet lang meer hoef te wachten voor we opnieuw kunnen beginnen. NOD is dan waarschijnlijk in mei, maar dat kan ik nu dus nog niet inschatten
  • @Liv. Oei Liv? Had jij geen positief testen? Hoever zit je na je NOD?
    Het is mss innesteling?
  • Vandaag 14 dagen na mijn eisprong. Positieve testen vanaf 10DPO, maar geen progressie en vandaag zelfs een iets lichtere test. Als ik niet al zo vroeg positief getest zou hebben, zou ik misschien nog hopen op een late innesteling. Maar als je na zo veel dagen zowel op action als kruidvattesten nog steeds geen lijn krijgt die stevig genoeg is om een foto van te nemen, hoop je maar beter dat je snel terug verder kan. Dat zal mij leren, denken dat het eens vlot kan gaan.
  • Jammer er is misschien iets mis gegaan met de innesteling?
  • Of iets mis met het vruchtje zelf. Maakt niet uit. Op naar de volgende ronde
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld