NOD april 2018

• Hallo iedereen smile.gif

Vandaag 1 dag overtijd.. in die 8maanden nog geen 1keer over tijd geweest.
    Lage rugpijn alsof de duivels gaan doorbreken zis aanwezig alsook steken in eileiders..
    Afwachten zeker? smile.gif
  • Hoe lang ga je afwachten? smile.gif Als er iets is wat de meesten hier niet kunnen is het wachten bigsmile.gif veel succes!
  • @SGBB spannend! Ik had er al lang een test of tien tegenaan gegooid goofy.gif

xxx
  • Haha het lang wachten is me inderdaad niet gelukt!
    Ik had geen test liggen, net met manlief om een test geweest.
    De spannendste minuten van mijn leven en jawel, twee dikke strepen!!!
    ..niet te geloven..!!
  • @SGBB ooooh! Dikke proficiat bigsmile.gif
    & aan al de andere die positief getest hebben!
    Wij hebben hier deze maand een maandje vrijaf genomen van alle stress (jep, ik had er nu al last van...) vandaag net mijn ms doorgekregen op dag 30 dus tegenover vorige maand 36 dagen zijn we nu terug aan een redelijk normale lengte gekomen smile.gif nu gaan we er dus weel helemaal voor maar dan in het groepje van mei smile.gif succes nog voor degene op het wachtbankje
  • @SGBB bigsmile.gif bigsmile.gif ik wist wel dat ik vandaag nog eens moest komen kijken! Proficiat!
  • @SGBB ooh wat een geweldig nieuws! Dikke proficiat, ik hoop dat alles goed mag verlopen, ik duim!

@Evy ja, eigenlijk bijna niet te geloven dat je 2 keer na de 1ste iui behandeling zwanger geraakt bent. Ik hoop echt voor jou ook dat alles nu goed mag gaan met je zwangerschap. Duimen staan omhoog. Het geeft mij ook wel wat hoop. Ik ben vandaag naar het ziekenhuis moeten gaan voor mijn eerste en hopelijk laatste iui behandeling. Weer spannend afwachten nu...

Liefs x
  • @Blondie ja dat zeggen we ook tegen elkaar dat we wel blij zijn dat IUI zo vlot gaat bij ons. Het geluk mag ook eens aan onze kant staan hé.
    Ik duim superhard dat deze eerste IUI ronde jullie ook een plakkertje mag bezorgen ! Moet je ook utrogestan gebruiken ?
  • @Evy ja idd het geluk mag nu wel eens komen he. Ik hoop ook echt dat het bij ons ook mag lukken nu. Na meer dan een jaar mag het hier ook wel eens prijs zijn smile.gif . Ik moet geen utrogestan gebruiken. Wat is dat eigenlijk juist? En wat doet dit? Heb de naam al vaak horen vallen.
    Liefs x
  • @SGBB Wat een schitterend nieuws! Proficiat! Dat alles vlot mag verlopen!
  • Proficiat aan de zwangere dames! Ik wens jullie een prachtige zwangerschap toe!!
  • Dankjewel iedereen smile.gif.
    Morgen bloedafname bij de huisarts.
  • @Blondie utrogestan helpt bij de innesteling en zou een miskraam tegen gaan.
    Heb dit moeten gebruiken na mijn eerste miskraam in 2014. Maar kan ook helpen om een vroeggeboorte tegen te houden. Want bj mijn zoontje had ik een verkorte bmh aan 26w en had toen ook platte rust gekregen tot einde zw.
  • @Evy oh bij mij is daar eigenlijk niets van gezegd geweest. Mss moet ik eens bellen om te vragen of dat niet nodig is... Hoe voel jij je?
    Liefs x
  • @Blondie je moet je niet ongerust maken hoor je gyn zal wel weten wat het beste is. Is van persoon tot persoon ook denk ik.
    Hier gaat alles prima weinig last van kwaaltjes voorlopig maar kan nog komen want bij mijn zoontje na 6 weken meer last beginnen krijgen.
  • @Blondie : Ik heb bij al mijn iui's ook geen utrogestan gehad hoor, nu met de start van ivf hoorde ik dat het nu wel moet... Misschien geven ze het enkel als het echt nodig is of is het afhankelijk van ziekenhuis?
  • Proficiat @SGBB ! Succes aan iedereen! 👍 thumbup.gif
  • @Evy @Claudia82 oke, mss moet ik me dan toch niet teveel ongerust maken en wat vertrouwen hebben in het ziekenhuis. Ze zullen het mij wel vertellen moest het nodig zijn. Bedankt voor jullie feedback hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld