NOD April 2017

• Proficiat aan degene met een positieve test!

Ik ben vandaag op follikelmeting gewwest na 1ste ronde clomid, ben vandaag op dag 12 en er was 1 eicel dominant met 12 mm, baarmoederslijmvlies 5mm. Ze verwacht een eiersprong op paasmaandag en mag testen op 2 mei!

Allemaal spannend maar maak mij toch zorgen over die 12mm.. is dit niet naar de kleine kant?
  • @olijfje proficiat!

Ik heb me niet kunne houden en heb ook een test gedaan. Negatief natuurlijk... mss toch nog maar even wachtne tot na het weekend.
  • Ik heb blijkbaar weer wat leuke nieuwsjes gemist smile.gif

@ Rebeccatje: Ik zou het echt niet weten, maar als de dokters hier positief over zijn, zou ik dat ook zeker durven zijn smile.gif Niet te veel over nadenken zou
    ik zo zeggen...

Ik heb ondertussen de ovulatiestrips uitgeprobeerd. Gisteren een duidelijk lijntje (eerste keer dat ik testte, omdat ik zelf aanvoelde dat het de moment was), hopelijk levert het eind deze maand bij de andere test ook twee lijntjes op wink.gif
  • Weer even geleden dat ik nog eens iets gepost heb in de groep!
    Allereerst proficiat @Senna87 en @olijfje! Is je vriend al wat bijgedraaid Senna?
    Ik zit ondertussen 13 dagen na mijn eisprong en nog geen ms te bespeuren. Als mijn gevoel en berekeningen van de laatste maanden zo wat kloppen is mijn luteale fase echter gemiddeld maar 11 à 12 dagen, dus ik ben zogezegd overtijd. Vind het allemaal zo ontzettend spannend! Zaterdagavond had ik ineens hoofdpijn, bij mij altijd het teken dat mijn regels er binnen een paar uur aankomen, dus ik was de moed al verloren. Zondag echter opgestaan en geen bloed te zien! Ik durf nog niet zo goed te testen omdat het nog wat vroeg is. Ben bang dat het misschien negatief zou zijn en ik daardoor helemaal verdrietig zou zijn, terwijl het misschien gewoon nog te vroeg was om te testen. Ik heb mezelf voorgenomen om pas donderdagochtend te testen, maar geduldig zijn is toch zo moeilijk! tongue.gif Ik heb ook niet het gevoel dat ik zwanger ben. Ik had altijd zo het idee dat als ik zwanger zou zijn ik het wel zou voelen op de een of andere manier. Onzin uiteraard, want er zijn veel vrouwen die net zwanger zijn en helemaal niets voelen. Maar het geeft mij toch niet veel hoop. Dat het maat snel donderdag is! smile.gifAangepast door sandy.b op 11/04/2017 22:27
  • Hij heeft er zich bij neergelegd. Al is het nu precies alleen mijn schuld dat ik zwanger ben. Hij was er toch schoon bij.
  • Hier mag ik er weer uit... Ik heb nu een verplichte rustmaand en in mei beginnen we met onze tweede ronde IVF/ICSI dus dan zal mijn NOD ergens in juni zijn... en zijn we off. een jaar voorbij mijn laatste pos. zwangerschapstest...

Veel succes hier nog dames! ik duim voor iedereen op alle mogelijke manieren dat het ook mag zijn!!!

xxx
  • @Nr3 wat jammer. En ja dat zijn datums die je goed onthoudt hé. Hopelijk mag je dan een jaar na je vorige positieve test opnieuw een positieve test vasthouden!
  • Ik heb net getest en negatief sad.gif Het was de eerste keer dat ik er wat op durfde hopen, ook mijn vriend zei dat hij echt het gevoel had dat het deze maand gelukt zou zijn. Weer niets, en ondertussen heb ik al een cyclus van 39 dagen. Hoop nu gewoon dat mijn ms snel komt en mijn cyclus eindelijk wat op orde geraakt. Het is om gek van te worden sad.gif
  • @Erynn dank je! ik kan alleen maar hopen dat je gelijk hebt.. smile.gif Zou gewoon zo fijn zijn!!! maar ja, wie wilt hier niet een positieve test hé ;p

@sandy.b meisje toch! ik weet hoe je je voelt, veel moed en hup naar de volgende ronde zeker!?!

xxx
  • Ai @Nr3 zo jammer!!! Hou de moed erin. Aan de rest hou de moed erin. Ik ga dit groepje verlaten. Mijn hopelijk eerst nod zal in mei vallen. Normaal vandaag starten met een nieuw hormoon. Ben eens benieuwd.
  • hoi allemaal!

na een tijdje afstand te nemen van het forum omdat ik mezelf te gek maakte, ben ik hier toch weer smile.gif
    jammer om hier nog steeds veel bekende gezichten te zien sad.gif

wij zitten intussen tegen het einde van ronde 10, momenteel dag 22, maar ik heb er eerlijk gezegd niet veel goeie moed meer op hoor.
    ik heb mijn bloed vorige maand laten onderzoeken, alles was in orde. dan was mijn vriend aan de beurt.
    zijn zaad was minder. te weinig zaadcellen per ml sperma, en daarvan ook nog heel weinig beweeglijke zaadjes..

volgende maand afspraak bij gyn, dan kunnen we alles bespreken, maar tot dan is het wachten..
    mijn NOD is ten laatste 22 april (normaal gezien) trouwens!

xx
  • Mijn regels zijn doorgebroken dus wij gaan naar volgende ronde. Veel moed iedereen hier! hug.gif
  • Hey dames, hoe gaat het ondertussen met jullie? Wij zijn afgelopen week tot een verrassende vaststelling gekomen... Ik bleef sterk positieve ovulatietesten hebben en de bijsluiter raadde dan een zwangerschapstest aan. Ondanks mijn maandstonden begin deze maand blijk ik al 5 weken zwanger te zijn... Ben uiteraard heel blij, maar toch ook niet zorgeloos want eigenlijk zou ik volgens mijn voorlaatste maandstonden al acht weken ver moeten zijn maar HCg is daarvoorduidelijk te laagvolgens bloedtest... Zo vreemd.
  • @mamaJill gefeliciteerd! Wat een verassing zeg. Maar was je ongesteldheid geen innestelingsbloeding? Dan is je eisprong toen gewoon later geweest dan je dacht zeg maar en dan kom je wel op 5 wkn uit. Wanneer moet je op controle?
  • Joepie! Vanmorgen een dikke vette lijn! Positief! Zo blij.. Wel weer spannend allemaal precies.
  • Proficiat!!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld