NOD april 2015

• @Ties Oh jammer! cry.gif Maar misschien is dit het lot, zodat je veel meer tijd met je kindje zal kunnen doorbrengen. Goede beslissing!

@Minimi proficiat!
  • bijna nod

Hey iedereen

Ik heb hier al even rond gesnuisterd. Mijn nod zou tussen 30 april en 2 mei zijn.
    Ik denk dat ik zwanger ben. Ik voel vanalles.
    Tijdens de paasvakantie had ik een nierontsteking en antibiotica gekregen, waardoor de pil in verminderde werking zou zijn
    Enkele dagen na eisprong een zeurende buikpijn, precies dat mijn regels zouden doorkomen.
    Wie herkent dit? Ofwel houdt mijn lichaam mij voor de gek. Dat wachten maakt mij zo nerveus en nieuwsgierig.
    Het zou wel ongepland zijn, maar zeer welkom.
  • @katike Het kan alle kanten op. Zeurende buikpijn kan je krijgen omdat je maag niet 100% is of je darmen, uit stress, omdat je regels eraan komen, omdat je denkt dat je zwanger bent of omdat je effectief zwanger bent. Eens de gedachte gepland is dat je zwanger zou kunnen zijn, begint je lichaam je voor de gek te houden en voel je allerlei vreemde dingen. De kans dat je trouwens voor je NOD al zoveel voelt, is eigenlijk heel klein. De meeste mensen die iets voelen, doen dat elke maand rond die periode en ooit klopt het dan he. Het enige wat je kan doen, is afwachten en mocht je overtijd gaan een testje doen. Niet de meest motiverende 'talk', maar wel realistisch. Ik heb voor mijn zoontje 42 maanden geprobeerd voor ik zwanger was en ik heb ook vanalles gevoeld in die periode. Wat ik eruit geleerd heb, is dat je lichaam en je gedachten je lelijk voor de gek kunnen houden en alleen een positieve test bied je ene duidelijk antwoord.
  • Ik volg hier al een paar weken mee, maar nog nooit wat gepost. Nu zit ik wel met een vraagje.

Begin deze maand ben ik gestopt me de pil. Verder niet gevreeƫn deze maand wegens hubbie in het buitenland, maar dat was ingecalculeerd.

Vanmorgen heb ik na 23 dagen (veel vroeger dan verwacht) mijn eerste natuurlijke regels gekregen. Het was echt verschrikkelijk. Ik was niet voorbereid dat het zo snel ging komen en ik werd wakker in een bloedbad. Pyjama vol, benen vol, lakens vol, tot op de matras toe. Dit was ook de reden waarom ik als 16 jarige aan de pil ging. Is het bij iedereen zo dat het menstruatiepatroon van voor je aan de pil ging, weer terug is gekomen? Want dan ben ik begonnen aan een lange lijdensweg... sad.gif
  • @Karolien Ik ben om dezelfde reden op 13 jaar begonnen met een pil en helaas is dat nog steeds niet anders sad.gif
    Er zijn ook meisjes bij wie het wel veranderd is. We zullen bij de pechvogels horen op dat vlak vrees ik...
    PS. Een korte cyclus is wel een voordeel, geeft je gemiddeld een kans meer per jaar om zwanger te raken wink.gif
  • @Minimi gefeliciteerd ! Ik duim voor een plakkertje!
  • @Minimi

van harte gefeliciteerd!!
  • @Minimi : Hoera! Geniet er maar van smile.gif En plakken zal m zeker, daar branden we een kaarsje voor! candle2.gif
  • Hier intussen op dag 46 belandt sad.gif Schiet dus niet op! Langste cyclus was 43, wat al lang was, maar deze lijkt toch minstens 50 dagen te worden thumbdown.gif
    Mijn temperatuur schommelt ook enorm, dat is precies ook niet echt een evidente methode! Laat die devil.gif maar rap komen, dat we naar de volgende ronde kunnen!
    Voel me hier toch wel wat verdrietig bij sad.gif Het ging zo goed! En nu weer alles om zeep!
  • 2 dagen getempt omdat mijn test zondag negatief was en ik eigenlijk mijn NOD al voorbij ben, maar raar genoeg gaat mijn temp omhoog...

www.fertilityfriend.com/journa…
    groene lijn is mijn vorige grafiek (was toen zwanger van mijn kleinste meisje), roos paars is van de laatste 2 dagen... ben net terug begonnen met temp

wat denken jullie?
  • @nepthys Het zegt eigenlijk niets gezien je pas twee dagen aan het tempen bent; De resultaten van 2 jaar geleden staan volledig los van nu. Je bassale temperatuur kan verhoogd zijn sinds dan, dus je hebt geen referentiekader. Komt erop neer dat het dus alle kanten op kan. Niet zozeer door je temp, maar omdat je overtijd bent. Aangenomen dat je regelmatig bent natuurlijk. Succes!
  • mijn temp blijft ondertussen wel stijgen en ben nu ondertussen over de lengte van mijn langste cyclus ooit gegaan... langste was 43 dagen...
  • @fien2808 : Hey, hoe zit het met jou meid? Goed nieuws? smile.gif
  • en toch weeeeeeer een negatieve test... pffffff
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld