nod april 2014

• Dikke proficiat astro wat een geweldig nieuws
  • Proficiat Astro en de andere zwangeren!
  • Hier zijn we nog maar es overtijd aan het gaan, terwijl gyn me zei dat ik mooi regelmatig was deze maand door de clomid.. sad.gif

Gisteren getest uiteraard negatief, als ik tegen vrijdag niet ongesteld ben ga ik toch maar es bellen met de gyn.

@dellie knuf voor je sadhug.gif

@Astro spannend zeg!

@Sandy duim keihard voor je meid hopelijk hier goed nieuws van jou xxxx thumbup.gif
  • @ Dellie: sadhug.gif

@ Astro: gefeliciteerd!
  • Astro : dikke proficiat!

Dellie: hele dikke knuffel!
  • @delli: o, zo spijtig... sadhug.gif

@astro: een dikke proficiat en veel geluk met je zwangerschap
  • Proficiat Astro!
  • Astro, proficiat met die positieve zwangerschapstest van je. Dat is een zalig gevoel he, geniet er maar van.

Gisteren gebeld voor de bloeduitslagen. Ik ben niet zwanger, schildklier werkt goed, dat is wel positief. Volgens de uitslag moet ik nog mijn eisprong hebben. Gisteren avond wel terug een grote klodder slijm op het toiletpapier. Dus ik denk dat het eitje nu wel zal springen. Mijn man wist me te herinneren dat ik dit deze cyclus nog niet had verteld. Dus hier nog 2 weekjes spannend afwachten zeker. Ik denk dat ik een cyclus heb overgeslagen, dan klopt dit wel met de eisprong. Zal toch wel een afspraak maken met de gynaecoloog. En dan zien we wel verder
  • is wel goed van je schildklier,
    ga je nu naar het mei groepje?
    veel succes nog, !!!
    en hopelijk zie ik je dan binnen 2 weekjes terug??!!
  • ja, ik ga naar het mei groepje, zou hier anders alleen overblijven he. Ik hoop ook dat ik binnen 2 weken naar het groepje voor januari kan gaan. Gelukkig nog op tijd geklust. Als het aan mijn man ligt klussen we om de twee dagen tot aan positieve test of NOD.
  • Bedankt allemaal smile.gif
    Ik heb precies toch nog iedere keer stress als ik naar het toilet ga, bang om toch bloed te zien...
    Dat we maar rap wat verder zijn smile.gif

Sandy : succes met het klussen! Wel handig dat je nu weet dat je eitje eraan komt, dan kan je er zeker goed gebruik van maken!!
    Hopelijk binnen twee weken ook goed nieuws!
  • Vandaag 1 dag overtijd! Mijn nod was gisteren. Gisterenavond getest maar die was negatief. Nu proberen wachten tot morgen. Sinds vandaag wel stekend gevoel in mijn borsten, ben benieuwd maar ik hoop er niet op.
  • @ anoniem : spannend zeg! duimen staan omhoog hier!
  • Amaai astro , de streep is zeker duidelijk donkerder bigsmile.gif! Gefeliciteerd meid!
  • Mijn ms is gestart vandaag.. sad.gif
  • Aaaaah, Anita, wat vervelend! sadhug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld