NOD April 2012

• xena veel sterkte

proficiat aan alle zwangere hé geniet er van

en voor al de rest toi toi toi
  • gefeliciteerd alle zwangeren smile.gif geniet ervan
  • Hallo dames,

Proficiat voor alle zwangeren. Zijn er niet veel deze maand, jammer.

Xena heel veel sterkte!

Ikzelf ben 28 april ongesteld geworden (wat ik al verwachte).

IVF aanvraag is de deur uit en afwachten wanneer we mogen beginnen (kan nog wel even duren).

9 mei een HSG onderzoek om te kijken of mijn eileiders verstopt zitten.

Ik schuif door naar mei (maar dat zal ook niet veel worden)

X Esther
  • Dames,

Ik schuif ook door naar mei. Vorige week donderdag toch ongesteld geworden na een cyclus van meer dan 50 dagen.
  • Vandaag ook men ms gekregen 5 dagen overtijd, thumbdown.gif
  • zwanger

Hallo,

Ik en mijn vriend zijn sinds december aan het ontpillen haha en al die tijd aan t proberen mijn cyclus is heel onregelmatig.
    En tussen mijn menstruatie door bloed ik ook 14 dagen na mijn ongesteldheid. Heel verwarrend.
    Ik heb in september de prikpil gehad en hier ongelofelijk spijt van omdat het alles ontregelt en ik was al jaren van de pil af voor mijn vriend en nu is het wachten.
    Vanaf 4 juni heb ik het bijgehouden mijn cyclus.
    4-6-2012 ongesteld
    29-6-2012 ongesteld tot 5-7-2012
    en dan ben ik 12-7-2012 weer ongesteld of een eisprong bloeding.
    In de maand april was ik 22 dagen ongesteld en sindsdien ben ik het regelmatig maar vanaf juni heb ik het pas opgeschreven dus vanaf die ingang kan ik het bijhouden weet eigenlijk alleen niet of het nu eisprong is of ongesteldheid ik weet wel bij mijn bloeding van nu voelde ik de 12e alsof ik ongesteld werd zeurende pijn enz maar dat kan niet want ik moet t de 22e worden maar ik ging naar het toilet en inderdaad bloed nu de 13e nog steeds dus nu maar weer afwachten..
    Mijn cyclus is dus denk ik 24 dagen en misschien is die bloeding na 12 dagen een ovulatie bloeding alleen de ovulatie testen geven negatief aan maar test ook niet elke dag rond de zelfde tijden..dus kan het dan wel een ovulatie bloeding zijn en ik wil ook meedoen dus
    maar hoe weet ik wanneer mijn nod is?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld