NOD 2e helft september - wie doet mee?

• Hey, ik denk inderdaad dat Barbara een baby.gif bij heeft. Het duurt een beetje te lang nu voor er een reactie komt. Barbara, geniet van de mooie momenten van je nieuwe aanwinst en laat iets horen als je er klaar voor bent!

groetjes,
    Babs wink.gif
  • banner een beetje aangepast
  • Sorry dames voor het late antwoord....
    Ik kom later uitgebreid terug ...
    Maar jullie kunnen alvast ons verhaal op m'n profiel doornemen...

xxxx

van een dolgelukkige meiden familie bigsmile.gif thumbup.gif
  • Oh, Barbara, zo' n mooie naam. Van harte gefeliciteerd met je 2de dochter. En ja, hoor, mooie datum (mijn broer is ook geboren op 7 oktober). Perfect timing, ha, ha!
    Bevallingsverhaal gelezen, amaai, ze had precies niet veel tijd nodig.
    En hoe reageert grote zus? niet jaloers?
    Geniet van je 2 prachtige dochters! En papa? nu nog een zoontje? bigsmile.gif

Babs wink.gif
  • Dikke dikke proficiat!!!
    En geniet maar van al dat vrouwelijk geweld in huis!
    Voor een stuitbevalliing ging dat toch zeer vlotjes... Gelukkig!
  • Babs, alles goed met kleine Tuur? Hoe doet hij het op school?
    Ja hoor grote zus gaat prima om met haar kleine zusje, ze brengt zelfs haar lievelingsknuffel naar haar en haar tutjes, maar die moest ze zelf nooit niet hebben, nu wel bigsmile.gif

Sofie, alles is idd prima verlopen, ik had het niet beter kunnen doen. En nu doet onze meid het ook nog prima. We moeten wel dubbel luieren, omdat ze zolang in stuit gelegen heeft, binnen enekle weekjes nog eens een echo vd bekken laten nemen, hopelijk is het dan voorbij.
    En hoe doen jullie deugenieten het?

wave.gif
    ps: zitten jullie neer???? M'n ventje lacht er niet om, als ik al lachend zeg, "ben je klaar voor een 3e" horror.gif ....
  • En Barbara, al plannen voor een derde of blijft het voorlopig enkel bij dromen? Ben je het al een beetje gewend met zo'n 2 schatten van dochters?
    En de rest?

groetjes,

Babs
  • Allo dames...
    Ik moet toegeven dat het toch wel een pakje drukker is hoor, met 2 kids....
    Als ik de fotoboeken nakijk, van bij de geboorte van B en mij nu vergelijk. Dan was ik tegen die tijd al terug meer met mezelf bezig, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Het zijn maar details, zoals oa een belletje of kettingetje dragen. Ik ben nu al blij als ik uberhaubt elke dag m'n tanden gepoetst krijg en de brievenbus open krijg... smile.gif

3 NEEN ... momenteel zie ik dat echt niet zitten.
    Zelfs klussen zonder voorbehoedsmiddelen, daar krijg ik het verschrikkelijk benauwd van, zal dus niet gebeuren. Na m'n bevalling van B, lag ik daar niet van wakker.
    Er is dus wel duidleijk een verschil...

Men ventje zou er nog een 3e willen, in het openbaar ontkent hij dit nog met moment, maar ik ken hem smug.gif

En alles goed hier met de dames???
    Al grootste plannen voor de feestdagen?

wave.gif
  • hey,

druk, druk zeker bij iedereen? Wij hebben een ander huis gekocht, vrijdag papieren getekend en nu hebben we 2 weken om te verhuizen. Dus wij weten ook wat gedaan deze drukke periode!

En met iedereen OK?

groetjes,
    Babs
  • Ik wil iedereen prettige eindejaarsfeesten toewensen en een schitterend 2009!! xmascandy.gif xmascontent.gif

Babs
  • Ook van ons Prettige eindejaarsfeesten gewenst.
    EN een super gezond, gelukkig en liefdevol 2009.

xxx
  • Nou ondertussen zijn we bijna een half jaartje verder.

Hoe gaat het hier met de dames en kids?
    Druk?

Hier gaat alles zijn gangetje.
    Ondertussen zijn we 2 kids, de drukte gewoon geworden.
    Terug aan de slag sinds half februari en dat heb ik nodig.
    Binnen 3 weekjes een weekje naar Kreta.

En jullie?

wave.gif
  • Hey Babs en Sofie,

Komen jullie af en toe nog eens op dit forum piepen, of volledig vergeten?
    Ik hoop jullie snel nog eens mogen te spreken.

Hier m'n 3e week thuis, ik ben ontslagen. Neen neen hoor, helemaal niet erg, heb er nooit graag gewerkt, en nu heb ik lekker 3mnd uitbetaald thuis 'verlof', of misschien nog langer, maar dit laatste hoop ik echt niet hoor, ben opzoek naar iets anders, maar ja het is buiten de crisis ook nog eens vakantie hé, we zien wel thumbup.gif

Hoe gaat het met jullie (b)engels?
    Kunnen ze het een beetje verdragen het warme weer?
    Hier gaat het, maar frisser is voor hun vast beter.
    We zijn gaan kijken voor schooltjes voor B en op 15 februari zal haar 1e schooldag zijn content.gif
    L doet het ook heel goed, ondertussen bijna 9 maanden, straks nog eens naar K&G, ben benieuwd hoeg groot ze ondertussen geworden is.

Zo dat is het zo'n beetje wat ons betreft....
    Hopelijk tot snel xxx wave.gif
  • Hey,

Hier gaat alles goed hoor, Tuur is ondertussen een flinke jongen van 3.5 jaar, 105 cm groot en een klein 15 kilo (echte fotomodelmaten). Het is nu wel heel druk bij want... volgende week zaterdag trouwen wij. Tuur is momenteel een weekje op logement bij schoonmama in Limburg omdat we deze week onze vrijgezellenavond gevoerd hebben op Gentse Feesten en nog veel voorbereidend werk hadden. Volgende donderdag is er nog een schieting, dus moeten we nog een tent zetten, drank voorzien enz. De dag daarna moet de tent dan bij mijn mama omdat we 's middags na de trouw daar eerst afzakken voor we naar de zaal gaan. Daarna een weekje verlof, dan nog een weekje werken en dan een weekje Venetië. Dus werk genoeg!

Groetjes,
    Babs
  • Babs, alvast een dikke proficiat, welke dag is het juist?
    Dat is idd een drukke periode, maar wel heel leuk hé.
    En gaan jullie zonder jullie ventje op vakantie?
    Wij gaan dat misschien vanaf volgende jaar ook inlassen, elk jaar een dagje of 3 à 4 zonder de kids weg.

Wij zijn ook op de Gentse Feesten geweest, doen we al enkele jaren, altijd dik in orde. Nu zijn we er geweest op maandag 20 juli en daar n'n B&B meegpikt, op 21 juli nog wat rondgefladderd en in de namiddag naar huis gereden.

wave.gif
  • Hey,

We hebben elkaar misschien wel gezien op de Gentse Feesten, want mijn vrijgezellenavond was ook op maandag 20 juli. Op 1 augustus zijn we getrouwd, een mooie dag, gelukkig mooi weer enz. Het was 7.30u toen ik de volgende morgen in mijn bed zat!
    Op 19 augustus zijn we dan naar venetië vertrokken voor een weekje zonder Tuur. Maar wat was ik blij toen ik hem terugzag.
    Hij is op 1 september gestart in de 2de kleuterklas en gaat graag naar school.

Zijn we maar met zijn tweetjes meer die schrijven?

Groetjes,
    Babs
  • nou ik doe ook mee voor sept! hahah ik hoop echt dat het deze keer wel raak is ben al bezig vanaf november
    mijn cycles veranderd wel telkens trouwens ben het nu onregelmatig en eerst altijd precies optijd
    groetjes Anita
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld