Nod 23 mei!

• Hoi,

Na lang getwijfelt te hebben, hebben wij dan toch besloten om voor een broertje of zusje te gaan voor Fajah. Mijn nod is op 23 mei. Ik ben zo benieuwd! Ik ben al 2 maanden gestopt met de pil. En ben telkens regelmatig geweest.

Sinds ik ben bevallen voel ik mijn eisprong overduidelijk!
    Toen we zwanger wilde worden van Fajah had ik geen idee wanneer mijn eisprong was.. Wij hebben nu 2 dagen voor de eisprong geklust en op de dag zelf thumbup.gif

Ik had mezelf voorgenomen om er niet te veel mee bezig te zijn.. En de natuur gewoon zn gang te laten gaan...Maar dat is toch wel heel moeilijk upset.gif

Wie heeft rond die dag ook zijn nod, en heeft zin om met mij samen af te tellen??

wave.gif Groetjes!!
  • Hoi Luna

Als je het leuk vindt tel ik met je mee af!
    Mijn NOD is 22 mei.
    Ik snap je hoor dat het moeilijk is om er niet teveel mee bezig te zijn.
    Wij zijn helaas al meer dan 2 jaar bezig voor ons eerste kindje,maar tot nu toe nog geen geluk gehad.
    We zijn nu met onderzoeken bezig in het ziekenhuis.
    Wat leuk dat jullie voor een tweede gaan!
    Nou ik hoop dat we allebei veel geluk hebben deze maand!

Groetjessss hug.gif
  • Hoi Loesje!

Tuurlijk vind ik dat leuk! thumbup.gif
    VInd het wel gezellig om samen af te tellen!

Al 2 jaar joh! Wat lang zeg! Ik kan me daar niets bij voorstellen, maar kan wel begrijpen dat het best frustrerend voor je moet zijn! upset.gif Hoop dat de onderzoeken wat meer duidelijkheid geven! Wanneer weet je iets meer?

Nu moet ik weg, ik ga vanavond met een vriendin naar dancing with the stars.. Ik weet niet of je dat kent? Maar heb er heel veel zin in.

Ik wilde nog even snel op je reactie reageren content.gif

Tot snel! wave.gif

Groetjes!
  • Hey Luna

Wat leuk zeg dat je naar dancing with the stars bent geweest!
    Ik heb er gisteren toevallig op tv naar gekeken!
    Was het leuk geweest?

En over de onderzoeken.
    Mijn vriend heeft heel erg trage zwemmertjes.Dat wordt verder onderzocht,maar daarvoor kunnen we pas weer eind juni terecht horror.gif
    Bij mij was de echo,inwendig onderzoek en bloedonderzoek goed zover ze konden zien.

Nou tot gauw maar weer wave.gif
  • Hoi, mag ik ook mee kletsen? Mijn NOD zou de 28ste zijn, maar ben daar niet helemaal zeker van omdat mijn cyclus heel onregelmatig is.
    Ik slik nu voor de 2e x Clomid. De 1e x was in 2006 en daaruit is mijn wonderkindje gekomen. Nu voor de 3e x Clomid, hogere dosis dit x. Ik moet morgen om 8.00 al in het ziekenhuis zijn voor een echo en bloedprikken. Ben zooo zenuachtig. Hoop echt op goed nieuws, mischien al 1e tekenen van een pregnant.gif ?? Na bijna 18 maanden mag het wel een x toch? Ben al vanaf 2004 pilloos en in de MMM begin het nu wel zat te worden. Wil niet meer iedere maand zo verdrietig zijn, zou nu wel weer een paar maanden heerlijk kunnen genieten van een pregnant.gif . Maar dat geld natuurlijk voor iedereen hier...
  • HOI!!!! Hier een hele blije mama. Alles zag er heel erg goed uit! Eierstok was mooi leeg dus een eisprong! content.gif Was ook vocht in me buik te zien dus weer een teken van een goede eisprong Baarmoederslijm was mooi dik dus heeel erg goed voor een evt innesteling. thumbup.gif Bloed laten prikken voor de Progesteron gehaltes en daar krijg ik Maandag de uitslag van. Ik vroeg haar of het zou kunnen dat ik nu zwanger ben geraakt, na 1e ronde met hogere dosis en ze zei tuurlijk kan dat. Wordt dus super spannend wachten tot de 28ste voor de NOD. Laat 'm aub weg blijven tot ergens in Feb!! hug.gif
  • Hey Yvette
    Leuk dat je met ons meekletst!gezellig!
    Wat spannend voor jou zeg!En wat fijn dat de echo zo goed was!
    Ik duim voor je hoor! thumbup.gif
    Ik hoop dat voor ons alledrie de ongie weg blijft tot ergens in februari!

Luna hoe is het met jou?Al last van kwaaltjes?

Ik heb vorige week een paar dagen flinke steekjes gehad in mijn lies,maar helaas zegt dat niks,want ik voel elke maand wel wat anders!!!Dus na 26 maanden durf ik nergens meer van uit te gaan!

Succes meiden met de laatste paar dagen voor de NOD!

Liefs Loesje hug.gif
  • Hoi!
    Mag ik misschien ook met jullie meekletsen?
    Ik heb al twee kindjes bij mijn ex en nu met mijn "nieuwe" vriend net in februari een mk gehad, met gevolg een dubbele curetage, al met al konden we in mei weer voort eerst proberen, heb vorige week mijn groende dagen gehad maar ik voel niets en anders was ik altijd overduideijk zwanger, hopelijk juni dan maar...
    Jodi
  • Hoi!

Wat gezellig hier! bigsmile.gif

Yvette wat spannend zeg! Laten we hopen dat het gelijk de eerste ronde ronde raak is! thumbup.gif

Loesje: Hier heb ik ook heel veel last van steekjes in mijn liezen, en als ik me goed kan herinneren had ik dat in het begin met de zwangerschap van Fajah ook. Maar goed. Het wil natuurlijk niet gelijk iets zeggen. Ik heb testen liggen. Maar durf niet. Ik denk dat ik maar beter wacht tot zaterdag.. Jou NOD was vrijdag toch? thumbup.gif
    O ja, dat is wel lang wachten of niet, eind juni, voor verder onderzoek! Sjonge wat sneller zou wel fijn zijn upset.gif Iniedergeval wel fijn dat het bij jou zover wel goed was!

Jodi ook welkom! Klets gezellig mee!
    Wat spijtig van je mk sad.gif
    Laten we hopen dat ook jij snel pregnant.gif mag zijn!

Liefs! wave.gif
  • Hey luna en de rest natuurlijk,

Mag ik hier ook mee komen aftellen? Mijn nod is 24 mei.

Maar, ..... ik heb me niet kunnen bedwingen en heb vandaag al een testje gedaan (extra sensitive sensitest). Blijkbaar kun je met deze testen 6 dagen voor je nod testen.

Ik kreeg een héééél licht streepje.

Hopelijk test ik na 2 dagen nog eens +

Veel succes allemaal
  • Heeft er iemand behalve Kitty ( die dus duidelijk een heel goede ervaring heeft wink.gif ) hier ervaring met de zwangerschaps testen van Sensitest?? Heb er 2 besteld. Een Senitive en een extra-sensitive. Hun zeggen kan je al tot 6 dagen VOOR je NOD postitief testen... Ik teste met Shania pas positief ruim een week na mijn NOD dus ben echt heel erg benieuwd of het idd nog ervoor kan. thumbup.gif
  • He meiden. Iemadn al zijn NOD voorbij en al getest? Ben beniwud of we een paar nieuwe mama's mogen feliciteren! thumbup.gif
  • Ik ga door naar de volgende maand. disappointed.gif De devil.gif zijn net doorgekomen. cry.gif
  • Wat jammer Yvette!
    Veel succes in de volgende ronde, je kopje niet laten hangen hoor!
  • Wat jammer Yvette! Hopelijk is het wel raak in de volgende ronde meid!
    Veel succes!! thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld