Misschien wel uitgerekend voor Valentijn 2010???

• Dat komt mij bekend voor Sweety, niet teveel in een keer kunnen eten en wel bijna de hele dag trek hebben, heb ik ook last van al ben ik gelukkig nog niet aangekomen. Heb jij veel last van misselijkheid? Het valt bij mij nog wel mee.. ben wel af en toe een beetje misselijk maar is goed te doen. Vermoeidheid heb ik ook last van hoor vooral als ik gewerkt heb dan is het nog erger. Heb jij ook zo af en toe last van een soort ongigevoel? Al die vreemde kwaaltjes maakt me soms wel onzeker hoor.
  • Hoi allemaal,

Ben vanmiddag naar de verloskundige geweest voor onze eerste echo. Wat mooi is dat om te zien, was ZOOO zenuwachtig vanmorgen... haalde me van alles in mijn hoofd. Onze kleine is nu 2 cm groot en het hartje was leuk om te zien hoe die klopte. Over 4 weken de volgende echo. Ben idd voor de 14-2-2010 uitgeteld.

Sabrina... ik heb ook af en toe van die steekjes dus zal het wel normaal zijn.

Liefs,

Hope
  • Hoi allemaal,

wou even reageren. content.gif
    Zag valentijns-kindje. wink.gif
    M'n moeder was voor mij ook op valentijnsdag uitgerekend, maar ik wou er op 11 Januari al uit.. tongue.gif

Vind opzich best jammer, leek me best leuk een valentijns kindje te zijn.. bigsmile.gif

Succes iedereen!! wave.gif
  • Wij zijn ook uitgerekend voor Valentijn.

Het hartje klopte ook goed, maar er was ook een bloedklontertje te zien en nu moet ik het rustig aan doen, geen seks enzo.
    27 juli moet ik terug om te zien hoe die klonter evolueert, ik hoop dat hij niet groeit en liefst weggaat!

Duim aub voor me!
  • Wat mooi om te zien he dat het hartje klopt, ik ga zeker voor je duimen Lies dat dat bloedklonterje weggaat.
    Hoe gaat het verder met jullie met de misselijkheid en vermoeidheid.
    Afgelopen zondag ging het slecht was heel erg misselijk maar daarna weinig last meer gehad. Ik ben soms nog wel onzeker hoor of het allemaal wel goed gaat met de kleine, ik kijk nu al uit naar de volgende echo over 3 weken en de kleine weer kan zien.
  • Ik ben niet zo misselijk, vooral erg moe en pijnlijke borsten met vlagen zo.
    En verkouden nu sad.gif
  • Kan mij ook toevoegen ze smile.gif
  • Ey meiden,

Hier ben ik ook nog eens..
    Lies: ik thumbup.gif voor je meid dat die klonter de volgende keer verdwenen is, hoe komt dit eigenlijk? heeft de gyn. hier iets van gezegd?

Hier morgen een spannende dag, ik moet voor mijn 2e echo gaan dus we zijn heel benieuwd.. content.gif

Hier ook af en toe misselijk, maar nog niet moeten overgeven.. content.gif borsten die pijnlijk aanvoelen, moe en buik die toch al goed begint te zwellen..

Hoe gaat het met jullie meiden?

Tot later wave.gif
  • Hey meiden,

Spannend dan die 2e echo!

Wat betreft de kwaaltjes. Ik heb de laatste tijd geen last meer van algehele misselijkheid maar wel dat ik opeens moet overgeven. Dan ben ik voor- en achteraf niet misselijk of zo. Echt raar.

Verder gaat het eigenlijk wel. Geen pijn meer aan de borsten of zo.

Groetjes,

Hope
  • Hey Sweety,

Die klonter kan nog van de innesteling zijn, maar kan ook gewoon 'zomaar', ik ben nogal gevoelig voor bloedklonters vermoedelijk, na mijn rugoperatie in maart, dacht men dat ik longembolie had (klonters in longen) en na veel welles en nietes onderzoeken, medicatie, kwam het op nietes uit, maar precies dat het toch welles is dan. PFFFF
    Bedankt om te duimen.

Fijn dat de misselijkheid bij de meesten beter is, nog even geduld en de eerste kwaaltjes zijn verdwenen hé dames. thumbup.gif
  • hoi allemaal leuk veel valentijnskindjes. I
    kzelf ben niet uitgerekend voor februari maar ik ben er bijna zeker van dat ik rond valentijn zal bevallen. Ik heb telkens met de vorige zwangerschappen gelijk gekregen met mijn gevoel. Ik hoop echt dat ik verkeerd ben en in maart mag bevallen maar toch kwam ik hier effe lezen
  • Ey dames,

Kom hier vlug nog even verslag uitbrengen van bij de gyn. Het was super!! Had een beetje stress voor ik binnen ging en was toch voorzichtig met wat ik ging te zien krijgen, maar het werd al snel duidelijk.. ons prutske is 2 cm en het hartje klopte heel goed content.gif ik ben nu dus weer een paar dagen naar voor geschoven, ik was normaal 8weken en 1dag en nu aan de echo te zien ben ik morgen al 9 weken content.gif wat een moment.. alletwee superblij natuurlijk.
    Waar ik nu wel een beetje met zit, toen ik na de gyn. naar het toilet ging kwam er een klein sliertje bloed mee, en de keer daarna als ik nog eens ging een beetje vuilverlies.. kunnen jullie me soms vertellen wat dit zou kunnen zijn? Ik denk dat dit komt door de inwendige echo??
    Achja ga er me niet te veel zorgen om maken, de gyn. zei dat alles er zeer goed uit zag en dat ik me eigenlijk niet te veel zorgen moest
    maken om een miskraam ofzo..
    Ik heb de echo op mijn profiel gezet, jullie moeten maar eens gaan piepen!

Morgen kom ik op jullie verhalen reageren hoor!

Tot later wave.gif
  • Mooie echo heb je Sweety!

Maak je maar geen zorgen om dat beetje bloedverlies, dat kan idd door de echo zijn dat er wat geraakt is en mss wat oud bloed ook kan afkomen. Bij een uistrijkje kan je dat ook hebben hé.
    Zolang je geen hevige buikpijn hebt en hevig bloedverlies, ga je maar lekker door met genieten.
    Wanneer mag je terug voor de volgende echo?

Ik ben gisteren naar de dokter geweest, heb een fikse snotvalling en bekkeninstabiliteit. Mijn bloed ook nog maar eens laten trekken en mijn hcg was nog lekker mooi gestegen, onze Frummel maakt het dus goed in mijn buik, ondanks die bloedklonter. Sterke Frummel!
  • Lies: 11 augustus moet ik terug, dit is in de tweede week van ons verlof, als alles dan in orde is gaan we de babykamer beginnen opruimen.. content.gif Wanneer mag jij terug?

Bekkeninstabiliteit? Heb je daar last van, hoe komt dit?
    Mag je dan eigenlijk iets nemen van medicatie als je ziek bent, ik dacht dat je enkel dalfagan mocht nemen?

Tot later! wave.gif
  • Hey Sweety,

Ik mag maandag EINDELIJK terug om die rotbloedklonter in mijn baarmoeder te evalueren, hopelijk is ie niet erger geworden en maakt mijn kleintje het goed candle.gif

Ik heb al van mijn jeugd rugproblemen,scoliose en mijn bekken staat scheef, ben hier 3X vor geopereerd en was eindelijk echt beter, maar nu mijn bekken begint uit te zetten, heb ik er dus terug veel last van. Zitten en stappen is pijnlijk, dus moet ik naar de kiné, maar pas na de echo voor de zekerheid.
    Dafalgan mag je nemen ja, maar voor de rest zo weinig mogelijk, dus verbijt ik de pijn maar.
  • Lies: ik thumbup.gif voor je maandag!!! Alles zal wel in orde zijn wink.gif nog ongemakjes gehad??

Ach meid toch sadhug.gif dan staan je er nog een paar zware maandjes te wachten.. ik hoop dat het met de kiné toch een beetje beter is.
    Mijn zus heeft hier ook last van, haar hebben ze gelukkig niet moeten opereren ze wouden dit niet doen ofzo.. omdat ze het dan misschien erger zouden maken..

Tot later! wave.gif
  • Ja Sweety, ik had verwacht dat een zwangerschap zwaar zou worden voor mijn rug, maar zo snel al, nee dat hadden de profs ook niet gedacht.Nu ja, maakt me niet zo uit hoeveel pijn ik heb, ben ik al jaren gewoon hé, als mijn kleintje maar oké is!

Bedankt voor de duimen, ik met me serieus inhouden om vandaag niet te bellen, want ben zo ongerust!
  • Tripple test gehad

Hallo iedereen,

is een tijdje geleden dat ik hier nog geweest ben maar nu ik verlof heb kan ik rustig weer eens op het forum iets posten.

We zijn vrijdag naar de gyneacoloog geweest om het nekplooitje te gaan meten en alles is zeer goed. Onze pruts was al goed aan het bewegen maar dat voel ik jammer genoeg nog niet. wink.gif

We kijken al uit naar de volgende echo want dan weten we waarschijnlijk het geslacht thumbup.gif maar we moeten nog ff wachten tot september.

We zijn nu net ook terug van een paar daagjes zee en we kwamen tot het besef dat we er volgend jaar met drie gaan zitten, eigenlijk wel raar bigsmile.gif

Ik wens iedereen van jullie ook zo een mooie zwangerschap zoals ik er voorlopig een doormaak. pregnant.gif

Tot de volgende!!
  • Dag dames,

Kom hier nog eens piepen..

Alles goed met jullie, ondertussen al terug naar de gyn. gemoeten?
    Ik dinsdag, kijk er enorm naar uit!!

Tot later

wave.gif
  • Veel succes dinsdag bij de gyn. Sweety!

Ik moet op 12 september op nieuw gaan maar vrijdag is het gewone controle bij de huisdokter!

Succes verder!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld