Maart '07 NOD, wie doet er mee?

• hoiiiii meiden
    lang geleden sorry sorry nervous.gif

nicole joehoeeeeeeee gefeliciteerd meisje wat super leuk zeg , en moet je nagaan , eerste zwangerschap die je zo jaren over en 2de heb je zo goofy.gif hahaha grappig en erg leuk dat het meteen raak is meis
    geniet van je buikje en nog paar dagen dan mag je naar gyn <3 succec meisje

musje voor jou komt het ook dichtibij zeg heerlijk nog minder dan 2 weken meis , en lekker dat jullie dan even weg gaan lekker uitslapen en relaxen dan zijn de 2 weken zo om ,misschien beval je nog veel eerder wink.gif ik duim voor je meis

cindy oeiii meis dat is minder om te horen dat je zo graag nog een baby wilt en je man niet , maar weetje mij hubbie wou jaren ook bij een houden , toch kwam hij zelf voor 2de kind vragen goofy.gif en nu als aan hem ligt wil hij nog meer hoor ,maar daar moet ik niet aandenken,heb mij handen vol aan de 2 ,dus lieverd , ik hoop dat je man ook bijdraait en samen nog een 3 de kindtje gaan maken hug.gif

hier alles goed , druk wel , zijn nu bezig met tuin , gras is mooi gegroeid , bloementjes bloeien ,maar donderdag gaan we nog wat planten kopen dan hoop ik klaar zijn ,verder gewoon druk zoals altijd smile.gif

hoe is het met nefertiti en noura????
  • hoi hoi meiden,

Leuk weer van je te horen Hanan!!!

Musje, hoe is het nou met jou? De kleine spruit zich/haar al aangediend??

HIer gaat het wel. Minder misselijk dan de afgelopen weken maar wel ontzettend moe. Raak gewoon niet bijgeslapen. 26 mei (eindelijk!!!) echo...had vrijdag 1e gesprek bij gyn en zij zei dat echo nog niet kan ivm dat het garnaaaltje nog onder het schaambeen zit. ik zei nou bij de vorige zwangerschap had ik met 8 weken al een echo dus.... zij hebben daar gewoon de apparaatuur niet.

Tja, nog even geduld hebben dus.

Verder vandaag weer zonnetje, net zoals het weekend, dat is wel bigsmile.gif

Liefs pregnant.gif Nicole
  • Een goede echo gehad, wij gaan het wereldnieuws maken!!

Een super bigsmile.gif Nicole pregnant.gif
  • Hee gefeliciteerd nicole!
    Ik ben vrijdagnacht mama mogen worden van een prachtig kereltje!!!! Ben weer helemaal verliefd en zit uren naar hem te staren!!
    Ik kom snel terug met wat meer info, nu moet ik hem echt wakker maken, om 01.00 was zijn laatste voeding!
    Xx
  • Waauuw musje ! Van Harte Gefeliciteerd!! je hebt dus al een goede nachtrust gehad als hij om 01.00 uur zijn laatste voeding heeft gehad en je hem nu moet wekken!

Heb je een goede bevalling gehad?

Een hele mooie (kraam) tijd toegewenst en laat je maar lekker verwennen!

Heel veel Geluk voor jou en je gezin!!

Wat leuk een baby2.gif

XX Nicole
  • Wat is het errrgggg stil hier...??!!

Nefertiti, hoe is het met Noura? Hanan, ook alles goed thuis?
    Karna, hoe gaat het met jou nu? Musje, lekker aan het genieten van de kleine man?

Ik hoop dat het goed met jullie gaat.

Hier gaat het wel goed, behalve moe, moe en moe. Onze kleine dame wil steeds bij me hangen. Net op buienradar gekeken en het blijft tot 16.20 uur droog hier in Brabant thumbup.gif , dus ik ga er zo maar eens even op uit en een rondje wandelen bigsmile.gif

Liefs pregnant.gif Nicole
  • Hee
    ja tis super stil hier!
    Ik heb ook weinig tijd om te posten hoor.. Komt wel weer.
    Hier alles goed. Mijn kleine liefde is zooo lief! Kan hem wel opeten haha.
    Bv loopt niet zo super. Nadat ik me er eerst vreselijk erover opwond (met tranen en al) geef ik hem nu wat ik kan, met een flesje tussen door. Volgens mij loopt het nu prima en komt hij (eindelijk) goed aan.
    De andere kindjes zijn super lief zowel voor hem als voor mij. De eerste week was dat wel anders, maar ja, het was ook zon rare week met de kraamverzorgster in huis, ik de hele tijd boven met de baby en dan nog al dat bezoek! Tussen door was er ook nog een herdenkingsdienst van de juf die met dat vliegtuig verongelukt was. Ikmoet je zeggen: de timing kon niet slechter! Mijn meisje was compleet van slag.
    Gelukkig ligt dat nu achter ons!

Nicole, zwaar he af en toe zo'n peutertje!
  • (oeps verkeerde knopje)

weet ze al van de baby in je buik? Of wacht je tot op het einde met vertellen??
    Lekker naar buiten inderdaad! Ik hoop wel dat we nog echt zomerweer gaan krijgen hoor! Die erwin krol was gister super optimistisch en riep maar 'heerlijk weer heerlijk weer!' maar ik neem met 19 graden en een harde wind geen genoegen hoor!!! Haha!!
    Gotto go!!
    Zie je trouwens al wat van een buikje???
  • hou dames

musje alle eerste gefeliciteerd met je zoontje , wat heerljk zeg , een kleine mannetje erbij <3 ,wel minder leuk de eerste week zo druk met alles , maar nu hoop ik dat het weer lekker rustig is en lekker genieten van je kleine mannetje ,heel veel pleizer samen bigsmile.gif

nicole heerlijk meid om te horen dat echo goed was en nu bekend mag worden , wat leuk ook voor je dochtertje straks ,dat hangen aan mama is ook maar een fase , straks ondekt ze vast veel andee dingen wink.gif , dat moe zijn is ook niet erg leuk ,maar gaat binnenkort weer over denk , je hebt eerste maandtjes gehad

hoe is het met nefertiti en noura?

hier wel redelijk goed ,voel me niet zo super , te veel spanningen en stress ,maar goed er is wel mooie weer nu dus dat maakt wat beter

ik heb spiraaltje gezet dus als goed is komende 5 jaren lekker veilig wink.gif

veel pleizer meiden met mooie weer en mooie kindtjes van jullie

veel liefs en xxx
  • Hoe gaat het met jullie allemaal

Met mij gaat het goed.

Nog wel moe moe van de zwangerschap, maar nu lekker vakantie, dus lekker rustig aan.

Ik hoop dat het ook goed met jullie gaat!!

Gr Nicole pregnant.gif
  • Hey dames....alles ok met iedereen??
    Ons topicje lijkt doodgebloed maar ik kwam effe piepen of Nicole haar 2de spruit al geboren is content.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld