luteale fase van 5 dagen??

• Hey iedereen,
    ging daarnet nr de toilet en schrok me een hoedje: heb bloedverlies, een donkere streep op mijn slipje.
    Ik had vorige vrijdag een ovulatie, ik heb normaal na de eisprong een dag of 12 tot mijn NOD.
    Ik heb overigens geen klachten, loop wel wat rond met lichte puistjes en emotioneel gevoelig en zeer lichte opzetting van buik en borsten...
    Het kan in theorie een innestelingsbloeding zijn op deze moment, wat zijn de andere opties? Dat het vruchtje al zo snel afgestoten wordt om één of andere reden? Dat mijn luteale fase dr de stress verkort is??
    Wie kan helpen? upset.gif
  • Ik denk niet dat het het afstoten van het vruchtje is aangezien je nog geen innesteling hebt gehad. Misschien is het gewoon innesteling. Weet je honderd procent zeker dat jij je eisprong hebt gehad of ben je gewoon van de standaard 28 dagen uit gegaan?
  • Goh, Tattoo, nee , ik sta onder Clomid 100 mg, en vorige donderdagavond zei de gynaeco dat het eitje klaar zat.
    Dus vijf dagen erna ineens een streep oud bloed in mijn slipje, dus heb voor alle zekerheid een tampon ingebracht, en vandaag weer een beetje oud bloed ... Ik dacht altijd dat innestelingsbloed een klein beetje rozig en eenmalig was? sorry hoor, ik loop zo emotioneel rond, ik krijg van die paniekaanvallen precies en zit er midden in enen, ben er nie gerust in nervous.gif
  • Ik weet niet precies hoe het zit met innestelingsbloed moet ik eerlijk bekennen. Volgens mij duurt het ongeveer een vijf dagen dat je ei de baarmoeder bereikt (wat ik zo gevoeld heb tijdens deze zwangerschap klopt wel ongeveer). Misschien dat het bloed er wat langer over gedaan heeft om naar buiten te komen? Dan wordt het immers ook oud bloed. Nou ja ik wil je geen valse hoop geven. Het enige wat ik je nog kan vertellen is dat ik zo rond mijn nod ook wat oud bloed ben verloren en dat terwijl ik dus wel zwanger ben.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld