Liespijn

• Hoi,

Zat eens met een vraagje.. Waarschijnlijk ken ik het antwoord al wel hoor, maar wou toch eens polsen.. Heb sinds een aantal dagen een constant zeurende pijn in beide liezen,onderbuik, onderrug en thv schaambeen. Soms valt het echt op door venijnige steken die spontaan weer verdwijnen.. Ik vermoed dat het mijn eisprong is. Rare is dat ik er enorme last van heb tijdens het vrijen.. Vooral mijn linker lies werkt dan tegen.. Ik moet mijn ventje zelfs tegenhouden door de pijn.. Kan het zelfs amper keren dan.. Maar is dit dan nog wel van een eisprong?? Vind het zo raar dat ik er zo'n last van heb.. Heb ik voor mijn eerste zwangerschap nooit gehad. Ben ondertussen terug gestopt met de pil en dit is cyclus nr. 2. We zijn nog niet bezig voor een brusje, hoewel het wel welkom zou zijn natuurlijk, maar dan zou het echt wel een lucky shot zijn. Iemand hier ook ervaring mee toevallig?
  • hoi hoi

ik heb hier ervaring mee. Sinds ik gestopt ben met de pil voel ik ook elke keer op de dag dat mijn eisprong is de pijn opkomen die jij beschrijft.
    ik ben zelf nooit zwanger geweest, maar lees wel meer dat vrouwen die de eisprong voor de zwangerschap niet voelde het na de zwangerschap ineens wel voelen.

groetjess mo
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld