laatste pil in september

• hy iedereen,

wij hebben reeds een zoontje van 18 maand en willen graag voor hem een brusje, daarom stoppen wij in september met de pil.

mijn eerste zwangerschap was niet gepland, dus ben toch wat nerveus! hoe lang zal het duren? zal alles weer zo vlot gaan?
    ik hoop dat ik er niet 24 op 24 mee zal bezig zijn, want ik weet dat dat niet helpt, maar ik kijk toch uit om die laatste pilstrip uit te hebben.

mijn huidige strip loopt tot 9 augustus, dus nog 1 daarna en die is uit op 6 september, en dan laten wij de natuur zijn gang gaan.

wie wilt mee praten over het uitkijken naar en het beleven van de zwangerschap??

Dreaming: 2e kindje - 22j - laatste pil op 6 september
  • Hey Dreaming,

Allé vooruit, je kan al beginnen af te tellen hé!!
    wij gaan ook voor een 2de. ons dochtertje is nu 15 maand.

Ik ben gestopt met de pil in juni, laatste ms was op 24/06 en sinds dan niks meer...
    we zijn dus volop aan 't wachten... echt lastig, ik weet nie wanneer ik mijn eisprong krijg en we klussen om de 2 dagen , maar waarschijnlijk zonder resultaat... ik weet echt niet wat te denken...

ik word er zo onzeker van en weet niet wat te voelen...

Liefs
    Nesie
  • jaja,
    vandaag zijn de devil.gif doorgekomen, ben eens benieuwd hoe lang mijn cyclus gaat zijn!
    en dan gaan we ervoor hé bigsmile.gif

hoe gaat het nog met iedereen?
  • Allé vooruit! nu kan je erin vliegen hé!

Hier nog steeds geen MS, zit op dag 49 (21 dagen overtijd). Eergisteren heb ik wel mijn eerste positieve ovu-test gehad en we hebben goed geklust, dus wie weet....

Toen ik gisteren teste was m'n streepje al veel lichter, si dat nou normaal dat ik maar 1 dag een positieve ovu test heb gehad?? Want ik lees hier vaak dat ze soms 2 of 3 dagen pos testen?

Liefs
    Nesie
    X
  • wij stellen het allemaal een beetje uit, we hebben namelijk wat meer werk in ons huisje dan eerst voorzien
  • wij starten morgen bigsmile.gif
  • ik moet nog een goei week wachten en dan is mijn pil ook op... bigsmile.gif
  • ik nog 14 dagen bigsmile.gif thumbup.gif
  • hey,
    wat is het hier stil zeg,
    ik heb goed nieuws, wij gaan er terug voor!
    ben echt super blij smile.gif

natuurlijk is het nu volop aftellen hé smile.gif
    en nu eerst wachten op de devil.gif zodat we weten wanneer we kunnen klussen hé smile.gif

de werken verlopen vlotter dan verwacht
    en we zouden mss nog eind dit jaar/begin januari kunnen verhuizen smile.gif

hoe gaat het hier nog met iedereen?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld