klussen vanaf juni 2005

• Ann, als het goed is heb ik je toegevoegd op FB!
    Wat verdrietig om te lezen dat jullie gaan scheiden...hoe raar kan het lopen allemaal he?

Ik heb een maand of 2 geleden een Mirena spiraal laten zetten. Als alles goed gaat, komen hier dus voorlopig geen babietjes meer. Ik zou ze wel graag willen, maar op alle vlakken is het niet verstandig (financieel, gezondheid). Ook hebben we onze handen vol aan deze twee..Daarom vind ik het wel moeilijk, om de een of andere manier, om hier op deze site te komen. Ik denk dan terug aan alle spannende tijden en dat ik die nu niet meer mee zal maken. Zeg nooit nooit, maar zeer waarschijnlijk niet. Ook al sta ik achter onze beslissing, ik denk dat ik deze site niet veel meer zal bezoeken (deed ik al bijna niet meer). Dus iedereen die Facebook heeft, stuur me een berichtje dan houden we contact! (Voor degene met wie ik dat nog niet heb smile.gif Want eigenlijk hoop ik nog steeds op een ontmoeting ooit!

hug.gif hug.gif
  • @Pooh: OEPS! Sorry, ik had niet door van wie het vriendschapsverzoek kwam! Mijne euro was niet gevallen dat het om jou ging! Kun je nog eens proberen (al vrees ik dat ik je geblockt heb op de een of andere manier en weet ik niet goed hoe ik dat ongedaan moet maken...) Anders kijk ik eens bij de vrienden van Vannie of ik je terugvind. Of stuur me hier een prive berichtje met je echte naam, dan lukt het ook wel !

Sorry hoor!

Ik heb ook de Mirena en ik ben er super tevreden van! Nooit geen devil.gif , maar hormonaal heb ik wel nog een cyclus. Dus wel PMS, maar ook de "leuke" kant rond de eisprong goofy.gif . Eigenlijk heb ik dat nooit echt ervaren voor de Mirena, dus dat is wel een leuke bonus wink.gif
  • Is het gelukt elkaar te vinden op FB ?
  • misschien is het een idee om een besloten groepje op facebook te beginnen? Dat heb ik ook met een ander 9maand groepje (de sept 2006 mama's). Daar kan verder niemand meelezen, alleen de mensen die lid zijn. Houdt wellicht makkelijker contact dan hier.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld