Innestelingsbloed?

• Goeiemorgen dames
    Ik ben nieuw op dit forum, mssh kunnen jullie me helpen met mijn vraag.
    We zijn ondertussen 3maand aan het proberen om zwanger te worden, ik ben wel al een 7tal maand gestopt met mijn pil.
    Normaal zou ik pas volgende dinsdag mijn maandstonden moeten hebben (en ik ben super regelmatig), gisteren kreeg ik bij het naar het toilet gaan een veegje bruinverlies aan het toiletpapier.
    Dit was dan deze nacht over en deze morgen was het er weer.
    Het is geen bloed maar eerder een bruin goedje...
    Zou dit innestelingsbloed zijn? Ik moet zeggen dat ik wel enorm moe loop en mijn humeur ook wel wat schommelt smile.gif
    Wij hopen echt dat het deze keer prijs is, zou ik al een testje durven doen?
    Ik ben nog nooit meer dan een week te vroeg geweest.
    Hopelijk kunnen jullie me raad geven.
  • Hoi Lina,

Wat spannend! Ik denk dat het goed innestelingsbloed kan zijn. Zeker als je zo regelmatig menstrueert normaal gesproken. Hoe lang is je cyclus normaal gesproken?
    Maar om al te testen is nog wel te vroeg denk ik hoor.
    Na de innesteling test je niet meteen positief lijkt me.
    Daarmee zou ik wachten tot minimaal maandag als ik jou was.
    De testjes van kruidvat van 2 voor 4,99 zijn erg gevoelig!
    Ik heb gister positief getest op 3 dagen voor mijn NOD.
    En ik was ook super moe de hele tijd dus ik zal voor je duimen thumbup.gif
  • Mijn cyclus is normaal 30dagen, ik had mijn vorige maandstonden op 26juni dus verwacht ik ze vanaf maandag ofzo...
    Hoe lang kan innestelingsbloed duren?
  • Dan kan het qua tijd wel ongeveer kloppen ja dat dat een innestelingsbloeding is.
    Ik geloof dat er nogal wat verschil in zit van vrouw tot vrouw.
    Ik heb bij mijn eerste zwangerschap op ongeveer dezelfde tijd als jij nu, een beetje roze slijm gehad bij het afvegen, eenmalig en echt een klein beetje. Bij mijn tweede zwangerschap geen bloedverlies.
    Maar ik heb ook wel eens gelezen dat er vrouwen zijn die dat een paar dagen achter elkaar hebben en dan kan het varieren van een beetje bruin (oud) bloed tot een paar druppeltjes bloed.
    Die spanning en afwachting is echt niet te doen he?
    ik weet hoe je je voelt, maar ik denk dat testen nu nog geen zin heeft. Na het weekend zou ik zeker een testje wagen als ik jou was!
    (al denk ik, als ik heel eerlijk ben, ik ook al wel getest zou hebben, mijzelf kennende.. goofy.gif ) maar das zo zonde van het geld.

Succes Lina en hou ons op de hoogte he, ik ben benieuwd!
  • Hey Lina,
    heb jij al wat meer duidelijkheid?
    Ik zit hier ver de muren op te kruipen vd spanning, ik verwachtte ze pas ten vroegste volgend weekend en nu heb ik ineens bloedverlies, niet al teveel maar toch.
    Dat zou betekenen dat ik een luteale fase heb van vier dagen , da terwijl dat de vorige keren niet het geval was...
    Man man als dit waar zou mogen zijn, dan ga ik een gat id lucht springen gewoon en instant mijn leven verbeteren candle.gif
    Ik hoop ook vr jou dat je snel duidelijkheid hebt...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld