In januari 2004 stoppen met de pil!

• Hoi.
    Wij hebben een zoontje van bijna 8 maanden. En het begint weer behoorlijk te kriebelen. Wij gaan in januari 2004 voor een tweede. Lijkt me leuk om met een groep meiden daarnaartoe te leven en het allemaal samen mee te maken.
    Wie nog meer?
    Groetjes Maaike. bigsmile.gif
  • Hallo,
    Wij hebben nog geen kindje, maar ik zou ook in januari 2004(eind december 2003) willen stoppen met de pil. Voor ons is het natuurlijk allemaal nieuw! Maar we zullen met goeie moed starten thumbup.gif

Groetjes Keuntje.
  • Hai,

dag Maaike en Keuntje !
    Ik heb een dochtertje Lisa die volgende week de elfde 7 maand wordt.
    ’k heb er net een mola die geen mola-zw was maar wel een buitenbaarmoederlijke zwangerschap opzitten.
    het vruchtje is gesprongen in mijn eileider, die is nu verwijderd en ik herstel momenteel van de operatie.
    Begin 2004 gaan we er ook weer volop tegenaan !!!!!!!
    H?, maaike, hoe noemt je zoontje ?

Liefs, Joke x
  • Hallo,
    Ik heb nu een dochter van een jaar. Het liefst zou ik nu weer willen beginnen. Maar er is nog een onzekere factor op mijn werk waarop ik moet wachten. Want net zwanger en geen werk???? Dan maar eerst weer werk. Als het goed is krijgen we hier eind oktober begin november uitslag over. En dan...... <3 . Bij de eerste was het meteen raak. Dus ik verwacht bij de tweede dat het iets langer zal duren.

Groetjes Birke
  • Hallo allemaal.

Ik heb nu een zoontje van 4,5 maand. Hij heet max.
    Wij willen in januarie 2004 ook voor een 2e gaan.
    Max was niet gepland omdat ik door de pil heen zwanger ben geworden. Maar hij was erg welkom hoor.
    Maar nu begint het toch wel weer te kriebelen hoor. Dus gaan we zo vlug mogenlijk voor een tweede.
    Nou ik hoop dat we volgend jaar allemaal een mooi kindje mogen verwachten.

Groetjes thea
    En ook een hele dikke knuffel van max.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld