hopelijk!

• ik ben in Januari gestopt met de pil en na de eerste teleurstelling van mijn regels gaan we nu voor de volgende (het kan nog lang duren maar hopelijk van niet) het is ons eerste kindje en ben er nogal wat mee bezig, doe de ovulatie test en het is vandaag groen licht smile.gif hopelijk is het just wink.gif Spannend afwachten dus !!!
  • Veel succes meid!!
  • ik voel sinds gisteren ook zo'n stekende pijn dus denk dat het de eisprong is, hebben eersgisteren en gisteren gemeenschap gehad is het aan te raden dit vandaag ook nog te doen of best van niet?
    toen ik mijn pil nam voelde is die "eisprong" niet kan dat? of is het gewoon dat er nu meer bij bezig ben?
    groetjes
  • Hihi, natuurlijk voel je je eisprong niet als je de pil slikt. Het is de bedoeling dat je die niet krijgt tongue.gif
  • heb vandaag getest (kon niet wachten) en het was negatief, kan het nog of gewoon te vroeg getest?
    had vandaag wel redelijk wat wit verlies gehad, is dat positief?
  • ohja nog een vraagje,
    als je een zwangerschapstest doet dan komt er na enkele seconde al een streepje op te staan dat de test lukt, als je zwanger zou zijn komt die streep er dan ook onmiddellijk op te staan of niet? smile.gif
  • Dat ligt er aan Anneleen, hoe veel HCG je in je urine hebt. Hoe meer hoe sneller de lijn verschijnt, hoe minder hoe langer het duurt voordat je de lijn ziet.

Heb je al getest??
  • ja ik heb getest en natuurlijk negatief.... zucht
    maar jij bent overtijd ... En? smile.gifAangepast door Anneleen op 16/03/2012 17:49
  • Nee, nog niet getest. Dat ga ik morgenochtend doen. Spannend.

Jammer dat je test negatief was, Anneleen. Weet je zeker dat je overtijd was??? Dat dacht ik nl ook vaak, maar achteraf bleek mijn cyclus gewoon per maand te verschillen. Momenteel temp ik mee in het groepje van Temperaturen met Samantha80 en daardoor weet ik precies wanneer mijn eisprong er aan komt, zodat we goed kunnen klussen, en wanneer mijn eisprong is geweest. Daardoor weet ik nu zeker wanneer mijn nod is en wanneer ik dus echt overtijd ben. Ik ben nu ook echt 2 dagen overtijd en mijn temperatuur (basale lichaamstemperatuur) is nog steeds verhoogt. Ik heb dus heel veel kans om zwanger te zijn. Je temperatuur verhoogt namelijk een aantal tienden als je eisprong is geweest en daalt wanneer je ongi er aan komt. Blijft je temp hoog na je nod dan ben je vaak zwanger.
  • ben misschien 1 dagje "overtijd" geweest. Is dus niets eigelijk.
    zo temperaturen is dat gewoon door de dag dat je dat doet? of is dat alleen savonds ofzo?
    heb het vorige maand geprobeerd met ovulatietesten maar ja misschien niet genoeg geklust wink.gif
  • He Anneleen, dat temperaturen doe je alleen gelijk als je wakker wordt. Dus niet eerst even plassen of lekker doezelen, maar direct. De rest van de dag heeft het geen zin meer, dan is je temp hoger omdat je dan bezig bent.

Ovulatietesten laten de LH piek zien, deze piek is bij sommige wel 4 dagen vóór hun ovulatie, bij andere gelijktijdig. Dus misschien stoppen jullie dan toch te vlug met klussen.

Kijk anders eens of je zin hebt om mee te kijken in het topic "Temperaturen met Samantha80" daar krijg je ook uitleg over andere vruchtbaarheidstekenen, zodat je je eisprong van te voren ziet aankomen.

Misschien kun je mijn plekje innemen want ik temp niet meer mee, ben namelijk zwanger!!!
  • party.gif proficiat !!! party.gif

zal eens op het forum gaan zien van samantha wink.gif
    allesinds veel geluk !!!
  • Hoi,

Hier nog iemand die vanaf deze maand begonnen is....ik tel nu de dagen al..vind het weer super spannend !

Voor ons is het ons derde kindje maar lijkt wel of ik het deze keer spannender vind dat de andere keren...

We zijn heel benieuwd hoelang het ditmaal zal gaan duren...bij mijn zoontje duurde het 18 maanden voor ik zwanger was en bleef en bij mijn dochtertje was het na 1 avondje lol direct bingo....

Liefs Joopie
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld