hoe snel zwanger na ovulatietesten?

• Inne, ik heb via babybrabbel nog nooit de ovulatietesten van clear blue besteld, alleen zo van die dipstick testen (die ik maar niks vond toen...). Als ik het goed voorheb, staat er op die site 1 set testen van clear blue, en aan het prijskaartje te zien, kan het wel eens zijn dat het een digitale is... Ik denk wel dat je die digitale van clear blue zowel met een streepje als met een lachend gezichtje kan hebben.

Ik haal de mijne altijd bij Kruidvat (in Belgi?). Die zijn dan met een lachend gezichtje, zodat je niet moet zitten speculeren of dat ene streepje nou duidelijker is dan het andere. Is er geen eisprong, heb je gewoon een leeg cirkeltje. Heb je wel je eisprong, dan staat er een lachend gezichtje in dat cirkeltje.

Groetjes, Katrien en Lore
  • hoi ladiez,

Ik heb de ovu-testjes van mat-care besteld via internet (de goedkoopste en simpelste die ze hadden).

[url=www.l10.nl/mat-care-zwanger-wo…]www.l10.nl/mat-c...9bec970156a…[/url]

Ik ben op de 10e dag van mijn cyclus begonnen om te zien hoe mijn cyclus was, die bleek dus korter te zijn, dan ik dacht.
    Dus Reb, misschien moet jij ook nog eerder gaan testen.
    In tegenstelling tot wat mijn banner hier aangaf, was volgens deze testjes mijn EI 1 a 2 dagen eerder dan de banner, het resultaat zie je hieronder
    bigsmile.gif wink.gif .
  • proficiat naatje!!! bigsmile.gif
    en ik ga je advies zeker opvolgen! Eerst afwachten wat deze maand (zonder ovutstestjes) brengt...

ik wil ook zo'n banner!!! bigsmile.gif

groetjes
    x thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld