Het duiveluitdrijvingsclubje

• super Neleken!!! duim duim duim!!!

Claudia, lukt het wat daar? Hopelijk is Emma straks weer de rust zelve!

wave.gif
  • ja hoor ze had darmkrampen.. heetf ze elke keer als ze moet poepen zo zielig maar hier gaat het prima.. wel druk en nog maar 3 weken verlof.. ook komt ze de laatste 3 nachten voor een 2de nachtvoeding maar ze is wel heel erg verkouden....

zal binnenkort eens meer vertellen....

reb hoe is het bij jouw???
  • Hi !

Gisteren eerste echo gekregen love.gif
    1.5 cm groot en een sterk kloppend hartje, dus dat was het enige wat telde gisteren. De grootte komt overeen met de zwangerschapsduur, dus ik hou de datum op mijn banner gewoon aan.
    Volgende echo binnen drie weken, op 3 Januari.

Onze ouders zijn ondertussen op de hoogte, de rest van de familie nog niet.

Hoe gaat het met jullie ?

Groetjes,
    Neleken
  • hallo allemaal!!

Neleken, super hoor! dikke proficiat! Geniet er met volle teugen van!
    Stiekem ben ik wat jaloers, want ja, hier komen geen kindjes meer, en kan ik nog enkel dromen van een beebje in mijn buik blush.gif .
    Niet te veel last van de kwaaltjes, niet te moe??
    Ik kijk mee uit naar die echo van 3 januari, toch een belangrijke nietwaar op 12 weken! toi toi toi!!! thumbup.gif

Hier alles goed, Ben wel wat moe, wat de zoon slaapt nog niet door... hij heeft wel al een paar nachten heel flink geslapen, maar toen was het altijd wel iets met de meisjes (ziekjes, nachtmerrie, enzoverder enzoverder..) dus aan een onderbroken nachtrust van 7u ben ik de laatste maanden nog niet gekomen, en ik verlang er echt wel naar...
    't zal wel komen zeker? nervous.gif

Claudia, blij te lezen dat het beter gaat! Ja, werken en nachtvoedingen best wel zwaar he! ik hoop dat Emma binnenkort ook een engeltje wordt eens ze gaat slapen content.gif

Binnenkort de feesten, ik heb er niet zo'n zin in. Al die verhuis, al dat werk, moe zijn en niet kunnen gaan slapen want het is kerstmis/nieuwjaar... voor mij hoeft het nu niet zo. Mijn partymood is even ver te zoeken... tja, moe zijn hé!

wave.gif
  • haha reb ik voel precies hetzelfde.. verlang ook naar een dikke buik maar denk ook dat we compleet zijn nu.. en die feesten vind ik ook maar niets.... je kunt toch niet van die kleintjes verwachtten dat ze rustig zijn en zeker voor emma vind ik die drukte niets..... maar met oud en nieuw blijven we sowieso lekker thuis!!!

neleken heerlijk goed nieuws en kijk ook mee uit naar je echo!!

o ja onze emma komt nu snachts echt elke 3 uur de boef.... en eerst zat ik zo fijn op 1 nachtvoeding en nu vaak op 3... volgens mij drinkt ze gewoon snachts niet genoeg omdat ze weer in slaap valt....
  • meiden, ik weet niet of ik hier de komende dagen nog ga geraken, ik wil jullie in elk geval een fantastisch begin van 2011 wensen!
    Goed begonnen is half gewonnen!
    Neleken, op een goed echo! santé
    Claudia, op een goede nachtrust!, santé!

bigsmile.gif
  • en Neleken, hoe was de echo??? Ga je het nu van de daken schreeuwen??
    thumbup.gif

een fantastisch gezond 2011 gewenst aan iedereen hier!!
  • Hi !

Eerst en vooral uiteraard een schitterend 2011 gewenst.

Goh, eerste dag terug aan het werk. 't Is 14u00 en ik ben doodop. Het al terug het gevoel dat ik verlof nodig heb goofy.gif

Enfin, maandag dus de 2e echo gehad hé. Alles perfect in orde hoor. Een super beweeglijke baby van 4cm met alles erop en eraan. Net zoals bij Nanique wilde ik geen prenatale screenings. De radiologe zei echter: "ik hoef zelfs niet te meten om te zien dat er geen verdikte nekplooi is", dus daarmee zijn we ook gerust.

Nu mag iedereen het idd weten !

Groetjes,
    Neleken
  • super neleken!!!

hier alles ok.. we zijn weer bijna beter.. alleen heeft emma de fles radikaal geweigerd toen ik werken was dinsdag.. nu maar hopen dat het morgen beter gaat want anders heb ik een probleem.....
  • super Neleken!! Geniet met volle teugen!! Ben je zo moe van zwanger te zijn of is het eerder van de feestdagen?? hopelijk weer helemaal opgekikkerd ondertussen
    En claudia, hoe heeft Emma gedaan met haar flesje??

hier morgen ook weer aan het werk!! ai ai ai ai ai toch...

wave.gif
  • nou het was nog geen succes want ze heeft maar 120 cc gedronken ipv 360... ben benieuwd hoe het vandaag gaat.. ben gisteren door mijn rug gegaan / verdraaid...en zie werken vandaag helemaal niet zitten maar kan me moeilijk ziek melden.. ga het maar proberen... vannacht was een ramp want kreeg emma nauwelijks uit of in haar bedje gelegd....

reb heb jij tot nu vrij gehad of heb je vakantie gehad???
  • Hi !

@Claudia: Laat ons idd hopen dat Emma zo snel mogelijk terug goed begint te drinken. En dat je je goeie nachtrust terugvindt, want het is dodelijk op die manier.

@Reb: nieuwe job ? Of de oude terug opgepikt ?

Hier alles goed hoor, behalve de vermoeidheid. 't Is echt het enige waar ik over kan klagen, voor de rest voel ik niets vervelends. Mijn buik begint stilaan op te blazen, vooral 's avonds dan. Mijn ventje is deze week een ganse week in het buitenland voor het werk. Het enige positieve daaraan is dat ik 's avonds heel erg vroeg onder de wol kan kruipen. Ik weet dat ik bij Nanique ook altijd heel erg moe was, en dat is zo gebleven tot het einde van de zwangerschap als ik me niet vergis. Oh joy !

Groetjes,
    Neleken
  • Hi !

Ik kom eventjes klagen...maar dat mag hier toch hé tongue.gif

13 Weken voorbij nu. Vermoeidheid is eigenlijk zo goed als verdwenen, maar dat is ook omdat ik er heel erg op let. Ik probeer zo veel mogelijk te rusten en ik heb een ventje die heel erg veel van me overneemt als hij ziet dat ik moe word.
    Voor de rest is er dus niets meer te voelen...er komen een vervelende paar weken aan nu. Ik voel de baby nog niet bewegen en heb geen last van kwaaltjes. Ik zit me nu dus constant zorgen te maken...zou alles daar nog wel in orde zijn.
    We blijven positief hoor, maar toch...
  • neleken ik ken(de) het gevoel maar het gaat wel goed hoor!!!!
  • Hello,

't Gaat al veel beter hoor.
    Ik heb sinds vorige week mijn Angelsound terug. Die had ik uitgeleend aan een vriendin die een tweeling verwachtte. Die was ondertussen al geboren sinds Oktober, maar mijn Angelsound liet op zich wachten.
    Na eventjes goed zoeken hebben we de baby héél erg duidelijk kunnen horen, dus we zijn terug opgelucht.
    Nu begint het uitkijken naar de stampjes. Die zouden nu toch stilaan moeten komen. Ik heb gelezen dat dat bij een 2e toch wat vroeger voelbaar is.

Hoe gaat het bij jullie ?

Groetjes,
    Neleken
  • hey,

Hier toch nog eens geraakt!
    Neleken, ik hoop snel dat je de eerste stampjes mag voelen! Toch leuk he, net vlindertjes in je buik!
    ik voelde het bij de eerste zwangerschap rond 17 weken, bij de tweede op 14 weken, dus wel vroeger, maar bij de derde zwangerschap dan weer later!
    Ik denk dat het ook wat afhangt van de positie van je beebje!
    Nog wat geduld mss? love.gif

Claudia, lukt het daar om alles te combineren?

Hier loopt het vrij vlot, allen het huishouden laat op zich wachten!
    Voornamelijk die berg strijk dan, zie er zo tegen op!

Ik ben van werkplaats veranderd maar heb nog steeds dezelfde functie...best wel leuk, en vooral, dichter bij huis blush.gif

wave.gif
  • hier had emma vandaag een niet slaap dagje.. ze komt trouwens nog steeds voor 2 voedingen snachts... ze weegt ondertussen een 6.5 kilo dus ze heeft het niet echt nodig.. verder rolt ze al om dus neerleggen in de box is er niet meer bij want dan kun je haar elke 10 seconden terugrollen... dus het is nu even wat druk.. en ze wordt dit weekend gedoopt en het werk weegt toch wel zwaar ernaast.. dus ben nu even niet zo veel online...

gelukkig loopt alles goed bij jullie.. bliep je gaat dan 4 / 5 dagen werken... fff dat lijkt me wel pittig hoor.....

zo ga weer verder want moet nog veel voor de doop voorbereiden...

ik voelde jesse pas met 22 weken en emma rond de 17 weken
  • Hi !

Straks nog eens op controle bij de vroedvrouw, dus geen echo. Maar goed, ik ga er van uit dat alles daar dik in orde is. Ondertussen al 16 weken, ik kan het echt niet geloven. Volgende maand zitten we al over de helft, en ik heb precies nog niet echt door dat het werkelijk zo is.
    Mijn vriend zei het overlaatst ook: vorige keer was je er toch veel meer mee bezig. Nu heb ik precies weinig of geen tijd om zwanger te zijn. De enige momenten dat ik het begin te voelen is 's avonds in de zetel, doodop en stikkapot. Voor de rest moet alles wel blijven rollen hé, het huishouden, ons Nanique, het werk.
    Ik ben nu eigenlijk stiekem al een klein beetje af te tellen blush.gif Begin Juli stop ik voor zes maanden met werken. Dus als we Februari daar niet meer bij tellen is dat maar 4 maanden meer, hehe... 't Lijkt ineens veel dichter bij dan het werkelijk is.

Groetjes,
    Neleke
  • en we zijn weer een dikke maand verder he!
    hoe was de 20 weken echo??
    verklap je ons of het een meisje of een jongen is?
    hoe is het met de buik?

geniet ervan! met dit zonnetje... zalig toch! wave.gif
  • neleken bijna verlof !! hoe gaat het????
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld