Het duiveluitdrijvingsclubje

• oei oei Claudia toch, en is ze nu terug gedraaid?? ik hoop het zo voor jou!!!!

knuffel hug.gif
  • ja hoor.. terwijl ik in het zh was voor de draaipoging heeft ze live aan de artsen laten zien dat ze toch wel even zelf draaide... maar ze heeft nog zoveel plaats dat ze heel makkelijk draait want ik voel er zelf niets van... maar goed wie weet daalt ze snel in nu...

groetjes
  • super Claudia!! geniet nog van je kleine meid in je buik!!!

thumbup.gif
  • Ik schrik me een bult dat jullie hier nog steeds zijn thumbup.gif . Ik dacht, ik ga eventjes kijken, zonder veel hoop, maar kijk....
    Alles ok meiden ?
    Ik zie dat jullie beiden niet stil hebben gezeten, drie kleintjes al. Bij ons is Nanique nog steeds alleen, maar we beginnen stilaan naar een tweede toe te werken. Wie weet, binnenkort zelfs al wink.gif

Vele groetjes !
    Neleke
  • ma Neleken! wat ben ik blij dat je hier nog eens komt kijken zeg!!

hoe gaat het met jullie???
    Ja hier zijn ondertussen drie kindjes! Lekker druk, maar ook lekker leuk! ze kunnen mooi samen spelen, alé, de oudste twee hé, de derde is nog veel te klein! goofy.gif

Fijn dat jullie ook aan een tweede denken, echt, kindjes hebben ongelooflijk veel aan elkaar! Als ik zie hoe Floor met Tuur bezig is, dan smelt ik gewoon!!

hopelijk kom je hier snel nog eens langs!
    Gaat je meid al naar school? hoe verloopt het?
    Is het een brave kapoen, een zot ding of best wel hevig??
    vertel vertel? smile.gif

Claudia, toi toi toi!! thumbup.gif
  • neleken super dat alles goed gaat! en hoop dat je dan snel een tweede wondertje mag verwachtten...

hier nog alles heel erg rustig!!
  • he he claudia best wel spannend!!
    voel je al iets? zit ze nog steeds goed??
    thumbup.gif
  • nee reb ik voel dus echt nog helemaal niets maar dat was de vorige keren ook zo.. als ik mijn eerste wee voel dan komt de kleine er ook echt aan.. ik heb nog nooit harde buiken of voorweeen gehad... vind het inderdaad nu wel spannend maar mijn gevoel zegt niet dat ze voor de 40 weken gaat komen....
  • echt wel spannend he claudia! Maar laat haar daar nog maar een weekje zitten, 't is de beste plaats om nog wat te groeien, te sterken voor het hier in de grote wereld terecht komt!! Koester je buik nog maar wat! <3

Neleken, ik ben echt wel curieus hoor goofy.gif
  • Hi !

@Claudia: thumbup.gif Wondertje zit daar héél erg goed bij mama. We duimen alvast wink.gif

@Reb: Nanique is er nu 3 sinds 10 augustus. Ze gaat al sinds Februari naar school. Ze is héél erg intelligent en spreekt als een 5-jarige. Ik kon haar niet langer in de crèche houden, ze begon zich echt te vervelen tussen de "kleintjes". Sinds ze naar school gaat is ze wat rustiger. Ze heeft terug uitdagingen. 't Is een "hevige", maar dat heeft ze van mij. Mijn mama zegt dikwijls dat we als 2 druppels water zijn.

Zitten jullie soms ook op Facebook of Twitter ?

Veel liefs,
    Neleken
  • He, Neleken, fantastisch toch! Denk dat ze goed zo overeenkomen met de oudste hier!! Alhoewel dat eigenlijk best wel een rustige is, kan zich heel rustig bezig houden met vanallen en nog wat thumbup.gif mooie foto trouwens! Vind jij het ook zo leuk om te zien hoe dat ze spelen met al hun fantasie?? ik vind dat gewoon fantastisch!!
    Sorry maar neen zit niet op facebook of op twitter... tijd tekort!
    Hier gaat het verder rustig druk hier!
    straks weer naar school, Floor afhalen, Mona slaapt nog, maar zal ze moeten gaan wakker maken en Tuur die ligt wat in zijn parkje naar zijn mobieltje te lachen!! Fijn he! <3

tot later! wave.gif
  • een verjaardagskado voor lucas!!!!

onze dochter emma is gisteren na een turbo bevalling geboren... ze weegt 3265 gram en is 50 cm lang... we maken het prima..

groetjes
  • amai!!!

welkom kleine emma!! wat een mooi cadeautje ben jij zeg voor je grote broer!!

Claudia, dikke proficiat! geniet ten volle!

hug.gif
  • Claudia, hoe gaat het daar? niet te vermoeiend? de kleine emma zal wel op handen gedragen worden zeker door de broers?? <3

Neleken? nog eens tijd gevonden om hier te geraken??

Hier alles super! hoewel ik het wel tijd vind dat Tuur eens echt zou doorslapen, ik moet er slechts éénmaal uit per nacht sinds geruime tijd, maar wat verlang ik er toch naar om eens een nacht volledig door te slapen...

wave.gif
  • reb ik zit hier even in een dipje maar dat komt mede doordat ik erg veel last heb van de borstvoeding... er hebben al verschillende mensen naar gekeken en emma habt niet erg goed en frummelt haar mondje steeds verder los en vandaar ook kloven maar ze twijfelen ook of er wellicht spruw is.. maar ook de lactatedeskundige weet het niet zeker dus ik schiet er niets mee op eigenlijk... en hier zijn de nachten best pittig zeker omdat de jongens standaard om 6.30 komen en er dus niet veel slaap overblijft omdat emma snachts moeilijk inslaapt.. denk dat ik gemiddeld in totaal 5 uur slaap heb en ik heb normaal best veel slaap nodig.

ook is jesse erg ondeugend en is hij ons aan het uitdagen maar goed dat hoort erbij hé...

verder is emma een heerlijk meisje en de jongens zijn gek op haar...

nou ze wil weer eens niet slapen dus ga haar maar weer eens pakken...
  • oh claudia toch, dat is niet leuk he! Hopelijk vind je snel een oplossing, misschien brengt de tijd die wel gewoon! hopelijk kan je ondertussen het volhouden en misschien heb je nog wat tijd om te kolven?? Niet evident ik weet het!
    Komaan Emma, drink drink drink!! wink.gif

ik hoop dat je snel wat meer slaapt krijgt Claudia, dat is echt wel belangrijk é, zowel voor de borstvoeding als voor je humeur en de jongens!! wij duimen dat het snel beter gaat! thumbup.gif

hug.gif
  • Hi !

Claudia, eerst en vooral een dikke proficiat zeg ! Wat speciaal dat je nu twee jarigen hebt op dezelfde dag. Dubbel feest !
    Ik duim alvast voor je dat kleine Emma snel goed begint te drinken. Misschien kan je, zoals Reb al zei, je een beetje behelpen door af te kolven ?

Hier gaat alles z'n rustige dagelijkse gangetje. Nanique naar school, wij werken. 's Avonds is spruit volledig uitgeput en valt ze als een blok in slaap. Ze heeft wel wat last gehad van de overgang naar winteruur, en stond een tijdje al om 05u30 aan ons bed. Of ze kwam er in het midden van de nacht gewoon bijliggen, zonder iets te zeggen (slim hé). Ik ben namelijk een héél vaste slaper, en merkt het amper als ze bij ons in bed kruipt. Ze ligt dan soms héél er liefdevol op mijn kaak te aaien, waardoor ik natuurlijk wel wakker wordt. Maar je kan daar dan toch niet kwaad op zijn hé. <3

Reb, ik weet nog dat Nanique zo'n 11 weken was toen ze volledig doorsliep. En zoals ik al zei, ik ben een vaste slaper en heb héél veel slaap nodig, dus ik kan me goed inbeelden hoe je je voelt. Zo'n nachtje ongestoord kunnen doorslapen kan toch veel verschil maken hé.

Enfin, voor de rest niet veel nieuws hier.

Ik kom heel snel nog eens terug piepen.

Groetjes !
    Neleken
  • hier gaat het prima en emma is ook een goede slaper.. nou ja ze komt wel elke 4 uur maar ze slaapt gemakkelijk in... ook zij komt nog snachts 1 of 2 keer maar goed.. jesse was bijna een jaar voordat hij doorsliep dus reb ik hoop voor ons dat onze kleintjes dat sneller doen!!!

verder is ze nog steeds een slechte aanhapper maar ik heb er geen last meer van alleen moet ik opletten dat ze niet teveel lucht binnenkrijgt dus nog steeds elke keer opnieuw aanleggen maar dat is niet erg!!

zo ga weer want de jongens beginnen ondeugend te zijn nu mama niet oplet
  • Hi guys,

Bij deze eventjes laten weten dat ik héél voorzichtig een banner heb aangemaakt bigsmile.gif

Maandag een test gedaan, want ik was al meer dan een week overtijd. Test was overtuigend positief. Dinsdagochtend bloedtest laten afnemen bij HA, en gisterenavond resultaten gekregen. HCG 2559 wat volgens hem een gezonde zwangerschap is. Bij Nanique stond HCG 2500 als ik me goed kan herinneren.
    Enfin, vanochtend dus een afspraak gemaakt bij de gyn voor de eerste echo en die volgt op 13 december. We duimen dus thumbup.gif

We wachten, zoals bij Nanique, tot na die eerste echo om het aan iedereen te vertellen. Ik wil eerst een hartje zien kloppen op de echo, pas dan zal ik een beetje geruster zijn. Op Facebook en Twitter e.d. wordt er dus voorlopig nog met geen woord over gerept wink.gif .

Van kwaaltjes heb ik voorlopig geen last. Dat was de vorige keer ook zo. Ik heb wel héél erg pijnlijke (.)(.), maar daar blijft het bij, en daar kan ik gerust mee leven goofy.gif .

Ik hou jullie zeker op de hoogte bigsmile.gif

En met jullie ? Alles ok ?

Groetjes,
    Neleke
  • neleke super gefeliciteerd!!!

hier alles in orde. alleen is emma sinds een paar dagen wat onrustiger.. hoop dat het maar even is want ze was net zo een rustige baby... zo ga er weer vandoor want er wacht veel werk...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld