Het duiveluitdrijvingsclubje

• hey dames is hier nog leven in de brouwerij... wij gaan voor nummer drie.. verder alles in orde...
  • hoihoi,

leuk eens te zien dat er hier nog iemand komt.
    ik kom ook nog weer eens wqat meekletsen dan.

hoe gaat het met jullie?

claudia, veel succes en hopelijk ben je snel pregnant.gif thumbup.gif

groetjes
  • hey m zie dat ik je mag feliciteren!! super dat er een volgende op komst is.

hier is alles in orde.. mijn lucas wordt al groot en is al een echte peuter aan het worden die je de oren van de kop kletst. Auto's en zingen behoren toto zijn grote hobby's en ook zijn broertje jesse is een favouriet. Jesse wortd langzaam wat rustiger en is ook al een echt mannetje die het liefste bezig gehouden wordt. Hij kan helaas nog niet terug rollen waardoor hij continu om onze aandahct vraagt want hij rolt wel de hele tijd naar zijn buik. Ook slaapt hij nog niet door maar goed daar zit ik niet zo mee al merk ik wel dat ik wat meer slaap zou kunnen gebruiken. Ik ben dit jaar ook minder gaan werken en dat bevalt prima.

ben benieuwd hoe het met iedereen is!!
  • bedankt hoor!
    jullie gaan voor een 3e kindje nu zie ik? hopelijk is t snel raak hé
    die nachten, tja wat doe je eraan hé
    als ze wat ouder zijn heb je dan nog weer van die periodes dat ze minder goed slapen en dat voel je al snel natuurlijk.
    wel leuk dat je mannetjes t zo leuk hebben samen smile.gif
  • hey meiden daar!!

fijn jullie hier nog eens te lezen!!

M, ook nog een dikke proficiat, ik heb je een pb'tje gestuurde een tijdje geleden maar weet niet of je het gekregen hebt!!
    Volop aan het genieten van je zwangerschap???

Claudia, amai, dat is wel rap hé voor een derde!! veel succes!!

Hier alles goed. De oudste is vorige week met school gestart. Het gaat goed, in het begin was het wat moeilijk afcheid nemen maar je ziet dat elke dag beter worden!! <3

wave.gif
  • hey reb.. leuk voor Floor maarre dat probleem heb ik hier niet want in nl gaan ze pas met 4 jaar en het moet pas met 5 jaar dus ik heb nog even...

en idd gana we voor een derde en we hebben zoiets de vorige kwamen snel achter elkaar dus dat zou leuk zijn als er nu ongeveer hetzelfde verschil tussen zit maar goed dat hangt van de natuur af hé.....

groetjes
  • hallo, hoe gaat het hier met jullie??

claudia, zie dat je pas zwanger bent!! dikke proficiat! geniet!

en hier zijn we ook aan een derde toe hoor... nog 5 maanden en het is zover <3
  • reb bedoel je nu dat je over 5 maanden de derde verwacht of dat jullie er dan weer voor gaan????
  • hier vandaag de eerste echo en het zag er super uit. Het kleintje was nu een dikke 2.1 cm en had al kleine armpjes en beentjes..... hebben ook het hartje gehoord en een aantal foto's meegekregen...
  • hey claudia, leuk he die echo!!! geniet er van hoor!

binnen 5 maand verwachten we hier spruit nr 3.
    Nog geen tijd gehad om zwangerschapsbanner aan te maken, veel te druk!
    Kom hier ook niet zo heel vaak meer, maar kom soms toch nog eens kijken of er hier niemand van onze garde meer reageert!
    Dus super van jou hier nog een berichtje te lezen claudia!!

hopelijk heb je niet te veel last van moeheid en misselijkheid en zo!!
    hoe gaat het met de twee anderen??

groetjes
    hug.gif
  • Reb een hele dikke proficiat!!!!!! super leuk! weet je al wat het gaat worden of blijft het een verrassing!
  • hey claudia, alles goed met je?? de weken vliegen ook voorbij hé, nog een weekje en je zit aan de 12... toch wel fantastisch!!

Wat het gaat worden houden we als verrassing... we weten het wel, maar vinden het wel leuk dat de buitenwereld er een beetje het raden naar heeft smile.gif
    De ene zegt een jongen, de andere een meisje... afwachten he smile.gif

Gaan jullie vragen wat het wordt? enige voorkeur??

groetjes!
  • nou nog 2 weken voor de 12 hé maar goed ik hoop dat alles goed gaat ...

tja beide geslachten zijn welkom maar ik zou het toch wel leuk vinden om ooit rokjes te kunnen kopen maar ben echt net zo blij met een jongetje moet me er dan allen bij neerleggen nooit op de meidenafdeling (die veel leuker is) te kunnen shoppen maar dus niet een echte voorkeur hier.. hoe cliché ook; als het maar gezond is!!

ben idd benieuwd of je toch nog een gemengd of een meidengezin gaat krijgen...

ik wil het wel weten want vind dat erg speciaal en zeker met kleding erg makkelijk....
  • weer een weekje voorbij;...
    hopelijk gaat alles goed...

ja,de meidenafdeling die ziet er altijd veel vrolijker uit dan die voor de jongetjes he!
    ik denk, dat wanneer het hier een jongen wordt, ik mij toch ook serieus zo moeten aanpassen, ik hou echt wel van felle kleuren!!

Hier alles goed voor de rest! buikje wordt mooi rond...nu nog een beetje warmer weer en we kunnen er mee pronken smile.gif

hug.gif
  • daar staat een 12 claudia!! ik hoop dat alles goed met jullie gaat!!

wave.gif
  • vandaag de echo gehad en het zag er allemaal goed uit... nu afwachten tot de 20 weken echo en dan hopen we te weten of we een jongens gezin of toch nog een meisje gaan krijgen.....
  • super claudia!! en nu met het zonnetje daar kunnen we volop genieten!!

hier gaat alles goed.
    Ben wel moe, maar dat is wel normaal denk ik. Ben jij niet te moe??

wave.gif
  • hier net op controle geweest en alles was goed.. nou ja ze hebben ff snel het hartje gehoord en thats it... maar 18 mei hebben we de 20 weken echo en omdat ze in het zh nu een onderzoek doen gaan ze ook inwendig een echo maken ivm lengte baarmoederhals... dus nog een kleine 4 weken wachtten en dan eindelijk ons prutske zien...

enne ben altijd moe!!
  • hallo claudia!!

vandaag je 20 weken echo!!!! Geniet ervan!!!
    Hoe gaat het met jullie???
    Ik vind het nu echt wel zwaar worden! Tijd voor een middagdutje dus

goofy.gif wave.gif
  • hier de echo gehad... na dik een uur daar geweest te zijn , weten we wel het geslacht maar het 20 weken onderzoek was weinig effectief want onze meid lag met het gezicht ets tegen mijn rug aan en ze hebben dus niet naar het gezicht / hart / 1 van de armpjes en nog een aantal dingen kunnen kijken. Die dingen die ze wel konden zien waren allemaal gezond en het geslacht kwam wel duidelijk in beeld... dus toch wel een domper omdat het onderzoek spannend blijft en ik pas volgende week woensdag terug kan voor de echo... dus voor dat gedeelte blijft het nog even spannend.. maar we zijn DOLGELUKKIG met ons meisje!!!!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld