Het duiveluitdrijvingsclubje

• claudia, ik zie dat je zaterdag bevallen bent?
    dikke proficiat hoor meid! geniet er maar van! <3
  • Hey CLaudia een dikke proficiat meid!!!

geniet van je nieuwe spruit.

groetjes,

Anntje
  • Hallo,
    Hier gaat alles prima. En wat vliegt de tijd zeg? Jesse is alweer een week oud. Met ons gaat alles prima en Jesse is een heerlijk mannetje met een volle bos gitzwart haar. Hij was bij de geboorte 50 cm en 3320 gram. Ik geef weer borstvoeding en nu weer slagroom want Jesse weegt al een dikke 35oo gram op dit moment. Lucas is een schat eerste klas want hij doet Jesse het liefst aaien en knuffelen. Hij klein hij ook is volgens mij is hij een grote trotse broer.

Hoe de bevalling ging: Nou kort maar krachtig?.. Toen ik vrijdag op zaterdag in bed lag kreeg ik plots lichte weeën. Ze werden wel steeds iets korter op elkaar maar erg krachtig vond ik ze nog niet? Toen Lucas wakker werd stopten ze dan ook opeens en uren was er niets meer aan de hand. Na het middaguur starten ze echter opnieuw en na een uur of 2 werden ze erg hevig (tja helaas weer alleen maar rugweeen) en werden ze ook steeds korter op elkaar. Om een uur of 16.00 vond ik dat we toch maar eens naar het zh moesten bellen en we mochten langskomen. Om 16.30 zijn we in het zh aangekomen en moest ik aan de ctg. Ik zei nog dat het geen nut had want de vorige keer was er geen wee op te meten en nu weer niet! Na 1.5 uur aan dat de ctg gelegen te hebben en ondertussen behoorlijke pijn te hebben kwam er eindelijk eens iemand kijken en bleek ik 5 cm ontsluiting te hebben. Maar naar mijn idee kwam het persgevoel al langzaam en zo goed als ik het kon heb ik het wel tegengehouden maar ja we waren maar met ons tweetjes en ik had echt het idee dat hij eruit wilde. Om 18.45 kwamen ze weer eens kijken en ze hebben hem alleen nog maar kunnen opvangen want om 18.47 is hij geboren. Op de papieren staat dan ook dat de tijd van uitdrijving maar 2 minuten was. Dus het was kort maar ik vond het heftiger dan de eerste keer en wat me het meest tegenviel waren de drie dagen met naweeën? ik wist niet dat die zo heftig konden zijn?.
    Zo dat was het in het kort vanuit hier?..
    Groetjes van een trotse mama!!!
  • goede bevalling gehad zo te horen, fijn
    alleen jammer van die naweeën natuurlijk
    hoe is t nu met je? al goed hersteld ervan?
    geniet maar van je kleine spruit <3
  • hier alles prima, alleen erg moe... jesse komt overdag netjes om de 3 a 4 uur maar snachts wil hij er vaak maar 2,5 uur tussen laten en bij de ochtendvoeding heeft meneer meestal geen zin meer om te slapen wat tot gevolg heeft dat ik het meestal met een uur of 4 slaap moet doen.... ach ja neem aan dat het ook snel zal beteren.. en dan ben ik het ook weer zo vergeten..... met jesse gaat het verder prima... hij groeit als kool want maatje 50 is alweer te klein.... zo ik hoor dat lucas ook in slaap is gevallen en dit is 1 van de weinige keren dat ze samen slapen dus ga ook even dutten....

groetjes..
  • amaai een toch redelijk vlotte bevalling zo te zien?

Och ja die naweeên, ik was die eigenlijk al vergeten wink.gif

Hier gaan we eens dringend tijd moeten maken voor de suuikerbonen, de lijst de kamer en de kaartjes, ik heb nog geen enkel idee ...

Groetjes!

Anntje
  • hoihoi,

willen jullie stemmen voor Laurine bij baby van de maand? ze staat de allereerste, tof hé <3

bedankt wave.gif

hoe is t voor de rest met iedereen hier?
  • wat stilletjes hier dames ....
  • even snel.. hier alles ok maar doodop want jesse slaapt niet overdag... als je hem in bed legt is het steeds huilen... en ik laat hem huilen tot troosten en weer terug leggen.. niets helpt.... ook snachts is het nog niet je van het want gemiddeld 3 a 4 uur slaap maar goed dat gaat allemaal wel over... maar nu dus doodmoe en echt geen tijd voor mezelf.. hoop dat het wel snel betert want zie me echt niet werken erbij als het zo blijft...

groetjes!!
  • ik hoop mee dat het snel verbetert hoor!!

Veel succes

Groetjes,

Anntje
  • hoi allemaal!
    lang geleden, druk druk druk!
    claudia, niet opgeven tussen 4 en 6 weken is één van de moeilijkste perioden!!
    Zalig he dat zonnetje meiden!!
    wE hebben er hier allemaal heel erg deugd van... gevolg is natuurlijk ook dat we nog weinig op het internet zijn...

hug.gif
  • hey reb.. nee opgeven doen we niet.. maar ben zo jaloers op mama's met makkelijke baby's... jesse is een heerlijk ventje maar behalve als hij slaapt of eet huilt hij alleen maar.... ben nu aan het denken om toch eens langs een osteopaat te gaan.... ik voel me gewoon af en toe machteloos en je gaat aan jezelf twijfelen.... hij slaapt nu trouwens wel goed!! snachts super (6 uur achter elkaar) en overdag wil het nog wel eens minder zijn maar ik mag daar niet meer over klagen.. zolang ik hem maar inbaker is het goed....

zo ze slapen toevallig eens samen en bij jesse weet je nooit of hij 2 uur of 0.5 uur slaapt, dus ga ff snel stofzuigen en dan even rust (hoop ik)...

super dat het bij iedereen druk is maar wel goed gaat!!
  • claudia, ga maar naar een osteopaat, die kunnen soms echt wonderen verrichten! je weet maar nooit!

wave.gif
  • zeg doet die site bij jullie ook zo raar? alle berichtjes staan hier door elkaar, normaal zijn ze op data gerangschikt maar nu dus niet meer... alé, bij mij toch... raar raar en echt niet gemakkelijk om hier iets terug te vinden!
    >sad.gif

wave.gif
  • hey reb,

zijn idd al geweest en hij heeft een hele verkrampte nek... hij was zelfs de eerste baby die hij niet rustig kreeg.. gaan volgende week nog een keer... ik heb wel het idee dat hij al iets rustiger is.. soms is hij wel eens 15 minuten wakker zonder te huilen...

ik mis alleen nog zijn eerste lachje... ik dacht dat alle babys dat voor de 6 weken ddeden maar jesse lacht alleen nog in zijn slaap.....

trouwens veel te laat maar alsnog een dikke proficiat voor floors tweede verjaardag.... sorry het is me helemaal ontschoten..... pfff nu al 2 wat gaat het snel hé!!!Aangepast door claudia op 01/05/2009 15:18
  • het gaat heel snel! maar ik vind het wel super fijn!
    floor was super fier om twee jaar te worden! en kadootjes krijgen zijn ze snel gewoon hoor bigsmile.gif

goed dat je naar de osteopaat bent gegaan, 't zal wel beter worden. Niet fijn al dat geween, maar nog eventjes en je bent dat ook weer vergeten en kan je zalig van je kindje genieten!
    nog eventjes doorzetten!! kom op, hier een dikke hug.gif

wat dat lachen betreft 6à 7 weken is een gemiddelde he, het éne kindje wat sneller en meer dan het andere. Geen zorgen dat komt wel, en ja, als hij last heeft van zijn nekje dan zal hij wel geen zin hebben om te lachen he! komt wel hoor!

hoe gaat het trouwens met Lucas, hoe reageert hij ondertussen?
    wave.gif
  • hey reb,

hier gaat het weer beter en jesse lijkt weer tevreden... niet constant maar dat hoeft ook niet he...

verder lucas, hij is zo een schatje dat ik gewoon elke dag opnieuw verliefd op hem wordt haha.. hij is eigenlijk altijd vrolijk en lacht continu en dansen en zingen doet hij ook graag!.. verder geeft hij iedereen constant kusjes en dan het liefst jesse.. ook gaat hij hem steeds aaien... ik geloof dat jesse niets kan gebeuren want lucas wordt zijn beschermer... als jesse huilt krijgt hi jnog meer kusjes en als hij boven komt rent hij meteen jesse's kamer op... van jaloersheid is tot nu toe geen sprake... hoop dat dat wel zo gaat blijven... ik zeg altijd als jesse net zo een lieverd wordt als lucas dan zijn wij de gelukkigste ouders.. en lucas was ook een huilerd in het begin dus denk dat we gewoon erdoorheen moeten en dan krijgen we er de liefste schatten voor terug...

o ja lucas zet het liefst de tv aan.. eerst via de afstandbediening en nu legde ik deze telkens hoog maar nu heeft hij de knop op de tv ontdekt.. en weet je wat hij het liefst kijkt.. het nieuws of de financiele zender (denk dat het door de melodietjes komt).... tekenfilmpjes vind hij niks...

onze lucas heeft een bos krullen en daarmee wint hij ieders harten en dat heeft hij ook al in de gaten!!

zo ze slapen beide dus ga even snel neerploffen voordat de eerste weer wakker wordt..

groetjes
  • FIJN Claudia dat Lucas zo'n levensgenieter is, je staat er elke dag van te kijken he wat die kleine mensjes allemaal kunnen!
    geniet maar rustig verder!
    ook fijn dat Jesse al wat meer tevreden is, ze hoeven inderdaad niet altijd het perfecte kindje te zijn, voor zover dat al bestaat!

knuffel hug.gif
  • halloooo zijn jullie er nog... hier is alles in orde.... twee heerlijke kerels .. Jesse is nog steeds een drukke baby maar wel een heerlijk ventje.. hij begint al echt meer te kunnen zoals omrollen en met zijn voeten spelen en verhalen vertellen.... met lucas gaat het ook prima en wat wordt hij al snel groot!!

verder nog geen ongi hier en nog steeds bv. Wil de 6 maanden met volledige bv volmaken maar kan bijna niet wachtten om met de hapjes te beginnen.... tja we zien wel he....

hoe is het met jullie allemaal???

groetjes Claudia
  • hey,

leuk nog iets te lezen hier!
    Fijn dat je zo geniet van je ventjes Claudia!!
    Ik geniet hier ook volop van mijn twee meisjes! Ondertussen is je jongste ook al 1 jaar! 't gaat hard, maar ik vind het super fijn, zeker als ik zie dat ze toch al af en toe echt samen kunnen spelen! Ik ben superfier op mijn meisjes!!
    En met dit prachtige zomerweer is het natuurlijk altijd feest he!
    ik heb een beetje schrik voor de winter die er aankomt: weer veel meer binnenzitten.... hopelijk duurt dat nog eventjes!!

wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld