Het duiveluitdrijvingsclubje

• hey m super toch... enne de sociale contacten kune je ook krijgen door peuterspeelzaal en veel naar speeltuinen etc... ik wilde dat ik thuis kon blijven maar dat gaat financieel niet.....

verder hier nog steeds de griep en ook mijn man heeft het te pakken.. lucas houd het tot nu toe bij een verkoudheidje gelukkig.. maar ik voel me al 1.5 week een zielig hoopje maar goed nu maar hoepen dat het toch nog weggaat!!
  • Als het financieel zou lukken zou ik ook veel liever thuis blijven, maar dat kan jammer genoeg niet, we hebben een te zware lening voor het huis aangegaan en de eerste jaren zit thuisblijven er gewoon niet in ...

Maar super voor jullie, toch??? Hoe je het beste uit een lastige situatie kan halen hé smile.gif
  • hey M! al aan het idee gewend ondertussen? Je zal het wel snel gewoon zijn hoor! Een thuisblijfmama is top! je moet wat nieuwe kanalen zoeken om sociale contacten op te bouwen, in ere te houden. Af en toe Laurine eens wegdoen en ook eens aan jezelf denken moet zeker kunnen!!
    Veel succes in elk geval met je nieuwe business , bigsmile.gif , hopelijk loopt het vlot!

hier alles goed, druk maar goed!

thumbup.gif wave.gif
  • claudia, hoe is t daar met de zieken? iedereen al wat beter nu?

sjattieke, bij jullie alles ok? hebben jullie je huis nog niet zo lang gekocht? de leningen staan nu idd veel hoger dan toen wij 5 jaar geleden ons huis hebben gekocht

reb, ik ben t al goed gewoon hoor, t is fijn om terug meer tijd te hebben voor Laurine en de 2 dagen dat ze bij de grootouders zit kan ik goed vullen en zo kom ik nog eens buiten
    voel me een stuk vrijer en blijer hihi content.gif

morgen houden we een nieuwjaarsreceptie om de nieuwe start hier in te luiden, t zal een lekker gezonde dag worden en de kans om eens aan iedereen te laten zien wat we nu net doen
    ben benieuwd hoeveel volk er zal komen...

wat zijn jullie plannen voor t weekend?

groetjes
  • m heerlijk dat het zo goed bevalt...

nou hier nog niet echt beter... ik heb zo goed als geen stem meer en de huisarts zegt dat het komt omdat ik geen immuunsysteem heb door de zwangerschap.... het ergste is het hoesten .... heb wel een penicellinekuur gekregen maar ben er nog niet aan begonnen want durf het eerlijk gezegd niet te nemen ..... tja ik kijk nog dit weekend en betert t niet dan ga ik het toch nemen.....

groetjes!!
  • Claudia, ik zou toch aan die kuur beginnen hoor, ok het is beter als je zonder medicatie je zwangerschap kan doorlopen maar zolang ziek zijn kan toch ook niet goed zijn. Niet voor jou en niet voor je baby. Praat er anders nog eens met je dokter over!

veel succes met de receptie Malika! hopelijk komt er een heleboel volk!!

wave.gif
  • ik sta zelf ook wantrouwig tov medicatie tijdens de zwangerschap ... maar je moet natuurlijk wel aan je gezondheid blijven denken, want een zieke mama daar hebben de beebjes ook wenig aan hé ...

Als je twijfelt zou ik toch ook eerst nog eens met je dokter er over praten ...

vanavond naar de gyn, ben eens benieuwd of ze nu eindelijk gaan zien wat het gaat worden wink.gif

groetjes!

Anntje
  • sjattieke, veel succes bij de gyn deze avond thumbup.gif

claudia, hoe is t nu met jou? al wat beter? ben je nu begonnen met die kuur? als je twijfelt best eens bellen naar je gyn om te vragen of het kwaad kan

reb, hoe is t met jou?
  • anntje en......

hier idd met de kuur begonnen..... voel me wel al wat beter gelukkig en nu maar hopen dat het snel helemaal weg is.....

zo de laatste paar dagen werken en dan verlof!!
  • hey dames!

Ik ben er nog eens geraakt!

We weten wat het wordt wink.gif Onze Pieter mag een broertje verwachten!!! Het was niet te ontkennen deze keer, zijn friemeltje stond in volle glorie bigsmile.gif Hij was blij dat hij nog eens op de foto mocht denk ik wink.gif

FIjn dat de kuur helpt!! en verlof ...; tja daar heb ik ook wel zin in maar kmoet nog een goeie maand wachten ... dan gaan we een weekje op vakantie bigsmile.gif
  • anntje bij jullie geen karnavalsvakantie... oh nee ik geloof dat ze bij jullie dat op half vasten vieren he......

leuk zeg een jongetje en super dat het zo duidelijk was....

hier is alles klaar .. moet alleen nog wat werkstukken voor mijn studie afronden en dat is dan ook het laatste maar ondanks dat ik vrij ben komt er niet veel van terecht.. als lucas slaapt dan wil ik eigenlijk zelf ook een dutje doen en als hij wakker is ben ik liever met hem bezig.... tja wellicht dat ik hem tegen mijn zin toch nog maar een paar keer naar de oma moet brengen.....
    hier is de kleine ingedaald.... ik heb echt geen flauw vermoeden hoelang het nog zal duren.... ik las dat 11 maart volle maan is maar of dat iets wil zeggen.......
  • hier is het inderdaad vakantie deze week ... maar jammer genoeg heb IK geen vakantie wink.gif

Amaai al ingedaald! super! Kweet niet of je rekening moet houden met de volle mùaan hoor, ik hoorde dat ook steeds, maar blijkbaar zou dat alleen effect hebben als die volle maan in je laatste 2 weken zou voorvallen ... ook daar weet ik niet goed van of het waar is of niet hoor wink.gif

Bij mij deed het allesinds niets smile.gif
  • aaaaaaaaaaaaaaaarg gisterenavond een streep bloed (rood) maar geen pijn of nix, de rest van de nacht en tot nu toe nix gezien ... denk al enkele kleine sjotjes te hebben gevoeld maar twijfel een beetje ...

zorgen maken of niet?
  • sjattieke, als je ongerust bent, bel dan even naar de gyn, die zal je wel kunnen gerust stellen of even laten langskomen
    misschien heeft de baby gewoon even te hard geschopt en een bloedvatje geraakt ofzo?

claudia, bij jou is het aftellen geblazen hé
    lukt het wat om je werkstukken te doen? breng je lucas nu soms naar de grootouders?

hier alles ok, druk ons zaakje aan t uitbreiden en t loopt goed
    Laurine doet het ook goed, de nachten zijn nog steeds niet wat ze zouden moeten zijn maar ze is anders overdag wel heel flink
    ze begint ook meer en meer te vertellen en te luisteren als we iets tegen haar zeggen

groetjes
  • sjattieke, hoe is het ondertussen? hopelijk geen bloedverlies meer, en neem maar contact op met je gyn! Beter één keer te veel!!!

claudia, hoe gaat het met de studies? Best wel zwaar voor jou nu denk ik, hoogzwanger, de kleine Lucas en dan nog die taken! chapeau hoor! Maar vergeet niet te rusten!!

M, fijn dat laurine het zo goed doet, de nachten komen wel in orde, wat geduld!! Ook superfijn dat de zaakjes goed draaien, in deze crisistijd toch niet zo evident hoor!!

hier alles goed, snotneuzen dus spoelen spoelen en spoelen we maar, voor de rest geen zieken dus daar zijn we blij om!
    Ben ondertussen ook weer druk aan het werken, gevolg altijd heel heel moe goofy.gif , hopelijk betert dat weer snel!

wave.gif wave.gif
  • anntje ik zou ook bellen als ik ongerust was maar denk ook een bloedvaatje...

reb hoop dat de moeheid beter wordt... werkte je dan eerst minder of bedoel je na de ziekenboeg??

nou het lukt niet echt en dan niet om lucas maar meer omdat mijn man de hele week vrij had en dan constant aan het downloaden of aan het klussen is en ik dus geen stroom heb... maar ik ga hem idd deze week twee keer naar de oma's brengen...... die passen normaal ook op als ik werken ben...

ben alleen aan het bedenken hoe lucas het zal vinden als hij moet logeren als ik savonds of snachts beval want hij heeft pas 1 nachtje bij mijn ouders geslapen en voor de rest is hij nog nooit logeren geweest.....

is het bij jullie ook zo een heerlijk weer!!! na het slaapje van lucas ga ik denk ik lekker wandelen maar ja dan zal het wel al 4 uur zijn .....
    gisteren zelfs in de tuin gewerkt zit het voortuintje er in ieder geval weer een beetje goed uit.... de achtertuin mag mannie doen....

zo ga eens wat nuttigs doen.
  • hey dames!

Niets aan dehand blijkbaar. Ben wel eventjes langst de gyn gegaan, maar op de echo was alles dik in orde, hartje ok, alles zit ook nog pottoe maar ik bleek wel wat last te hebben van een infectie en dat kan ook wat bloedverlies betekenen...

Geen zorgen dus smile.gif

Ondertussen groeit de buik en worden de stampjes harder wink.gif

Groetjes!

Anntje
  • vanavond terug naar de gyn!! Spannend!!
  • succes bij de gyn vanavond sjattieke thumbup.gif

reb, hoe is t bij jullie? al verlost van de snotneuzen?

enne claudia, nog niet bevallen? je bent er bijna hé, spannend hoor!

hier alles ok, zelf weer wat met de buikplaag gezeten maar t valt wel mee
    Laurine heeft er ook een paar grote tanden bij en wat last van gehad maar gelukkig geen koorts gedaan, enkel wat moeilijk eten en slappe kaka enzo

groetjes wave.gif
  • sjattieke veel succes!!

hier nog niets hoor... duurt nog wel even denk ik ... ben vandaag alleen kapot moe en lucas is nu al wakker.... pff normaal slaapt ie altijd tot 15.30 maar moet hem maar eens gaan pakken....

m super dat alles goed gaat en gelukkig zijn de tandjes voorlopig verleden tijd hé.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld