Het duiveluitdrijvingsclubje

• hier is het idd rustig maar denk dat iedereen het gewoon druk heeft.

Ik heb het ook erg druk maar voor de rest gaat alles prima... heb al een flinke buik en de stampjes worden nu gelukkig wat serieuzer. Met lucas gaat het ook prima!

groetjes!
  • hey dames!

Razend druk hier hoor ... de sint, onze pieter verjaart binnen enkele dagen, mijn metekindje is verjaard en dan kerst en nieuw en mijn schoonzusje komt deze week nog eens naar België!! Is weeral een jaar geleden dat ik ze nog gezien heb!!

Onze pieter had enkele lastige nachten maar ondertussen is dat weeral opgelost ... nu is hij weer extreem moe!

Normaal slaapt hij van 20h tot 7h en nu al enkele dagen dat hij 19h niet haalt (gisteren al om half 7 in bed!) en ik heb hem moeten wakker maken om kwart na 8!!

bizar hoe dat bij zo'n manneke kan wisselen zenne, we hebben we de verwarming in zijn slaapkamer afgezet, misschien was het te warm?

Me mij gaat alles zijn gangetje, woensdag naar de gyn!!!! ben eens benieuwd of die nu al wat beter kan zeggen hoever ik ben, want het verschilt een week tussen de echo en mijn cyclus ...

Het misselijk zijn is over (zal eerder griepje geweest zijn denk ik) ben nog wel heel moe ...

Groetjes!

Anntje
  • hey,

hoe iedereen zijn sint weekend hier? bij ons super
    zaterdag naar de grootouders geweest om sinterklaas te halen: bij de ene was het dus dat keukentje en bij de andere zo'n mini computertje van de teletubbies.
    van haar meter heeft ze een xylofoon/piano gekregen en van de peter ook een mini-keukentje (was een vergissing maar we gaan er eentje bij de opa en oma zetten) en een muzikaal voorleesboek
    wij hebben haar een autootje gegeven en dan nog wat kleine spulletjes: flesje voor de pop, wat puzzels, ballerinapakje
    t was echt super, Laurine was ferm onder de indruk en wist niet naar wat eerst gekeken
    dan zondag mijn verjaardagsfeestje dus ook pakjes voor mij: nieuwe gsm, kruimeldief, bon voor de blokker en dan nog wat centjes
    ben blij, t was een leuk weekend
    vandaag hebben we ook de kerstboom gezet samen met Laurine dus nu is t aftellen naar de kerstvakantie

Claudia, geniet maar lekker van je pregnant.gif

sjattieke, veel succes bij de gyn woensdag, geniet er maar van
    ook druk bij jullie zo te horen maar wel gezellige drukte allemaal
    wat ga je doen met Pieter zijn verjaardag?

groetjes wave.gif
  • hey!

Malika , leuk dat de sint ook nog voor jou komt!! Ik ben niet braaf geweest denk ik goofy.gif
    Ja, pakjes tijd! ongelooflijk hoe snel ze dat door hebben! Wel enorm leuk om ze bezig te zien!!

alles goed hier dames?

wave.gif
  • Onze Pieter verjaart bijna!!!!!

Zondag is het feest met de ganse familie ... tzal druk worden!!!

Ik was aan het denken om voor Pieter een kleine taart te maken die hij alleen met zijn handjes mag opeten, met wat slagroom en chocola zodat het enkele fijne foto's oplevert smile.gif

Woensdag bij de gyn alles in orde, datum blijft op 3 Juli staan ... vanavond gaan we terug ... triple test doen ...

Spannend!

Ondertussen is het zo druk bij ons dat er nog altijd geen kerstboom gezet is sad.gif Maar zondag met al het volk zou ik hem toch wel willen hebben staan ....

Ben benieuwd of het gaat lukken!!!

Groetjes!

Anntje
  • anntje leuk zeg maarre ben benieuwd hoe het gaat met de taart... lucas wilde er absoluut niet met de handjes van eten hahaha alleen met een vorkje dus hier alleen nette foto's!! alvast een hele fijne dag...

hier geen sint gevierd want lucas snapt er toch niets van .. wel op het werk.....

verdre alles in orde... hier bijna vakantie heerlijk!!!!
  • sjattieke, net te laat maar toch nog een gelukkige verjaardag voor Pieter party.gif
    maak er maar een leuk feestje van zondag en geniet er maar van
    veel succes bij de gyn ook deze avond
    hoe voel je je anders? t gaat ook snel hé, de 1e 12 weken zijn al om

reb, ik dacht ook dat de sint mij ging vergeten nu Laurine er is hoor maar nee, hij heeft nog aan me gedacht wink.gif

claudia, hoe voel jij je? geen last van kwaaltjes ofzo? ben je ook 2 weken thuis met kerst en nieuwjaar?

wat doen jullie zoal met de feestdagen?
    hier is t kerstavond met mijn ouders maar wel bij ons thuis, dan kan Laurine in haar eigen bedje slapen
    dan kerstdag bij de schoonouders en met nieuwjaar samen met de vrienden in een huurhuisje
    voor de rest alles ok, heel druk ook hier laatste werkweek dus ff niet zo super veel tijd

groetjes en tot later xmasblink.gif
  • m hier alles in orde hoor...

wij zijn op kerstavond gewoon thuis en op 1ste kerst bij mijn ouders en op 2de kerst bij mijn schoonmoeder.... weet alleen nog niet hoe ik het met lucas doe... hij is pas 1 nacht logeren geweest en of ik hem met kerst ergens wil laten slapen... tja nog even over nadenken.....heb hem toch echt het liefste thuis.....

PIETER VAN HARTE MET JE 1STE VERJAARDAG!!! gift.gif
  • hier nog een late dikke proficiat voor Pieter!!
    Leuk feestje gehad?
    Lukt het wat met de buik Anntje?

en iedereen zin in de feesten? Ik eigenlijk niet zo: heb liever van die onverwachte feestjes dan zo van die dingen die leuk MOETEN zijn, ook al heb je er geen zin in.
    Het zal allemaal wel meevallen natuurlijk, eens het begonnen is...

wave.gif
  • Hey dames!

De eerste verjaardag is gepasseerd... twas druk amaaaaaaaaaaaaaai, had 18 gasten !! Maar we hebben het overleefd...

Ik had dus effectief een klein taartje voor onze pieter maar ook hij wilde precies eerst zijn handjes niet echt vuilmaken, we hebben het taartje in stukken moeten doen en pas dan is hij de stukjes echt beginnen opeten, hij wist gewoon neit wat aanvangen met het taartje smile.gif

ook de slagroom aan zijn vingers vond hij maar nix, die heeft hij er snel terug afgezwierd wink.gif

sinds gisteren speelt mijn buik ineens op thumbup.gif heb vandaag een heupbroek aan en ik moet nu wel toegeven dat het eigenlijk niet meer past bigsmile.gif Maar de gewone jeansbroeken passen nog wel ...

kerstavond doen we onder ons, kerstdag eerst naar de bomma dan naar mijn ouders en de 26ste naar mijn schoonouders ... drukke dagen dus ...

Groetjes!

Anntje
  • vrolijk kerstfeest allemaal xmascontent.gif
    ik hoop dat iedereen een leuke kerstavond en kerstdag heeft gehad?
    hier was t dik in orde, veel te veel gegeten en gedronken, voel men maag nog dik zitten ervan tongue.gif
    ook weer leuke pakjes gekregen en gegeven, vooral Laurine is weer ferm verwend geweest, ik had gedacht zo net na sinterklaas dat niemand nog speelgoed ging geven maar t was niet zo
    ze heeft een wasmachinetje, muziektol, kuiskarretje, stofzuiger, puzzel, handtasje... gekregen
    t kind weet amper nog met wat eerst te spelen blush.gif en wij weten niet meer waar we t allemaal nog moeten zetten
    nuja, ze is er heel blij mee en speelt er heel veel mee
    iets minder goed nieuws dan weer nervous.gif Laurine is maandagvoormiddag gevallen toen ik gaan werken was, ze was alleen thuis bij de papa en hij is ermee naar de dokter gemoeten horror.gif er zitten 2 draadjes in en gans haar oog zit blauw cry.gif
    had er zo mee te doen, mijn man had natuurlijk ook ferm verschoten maar hij is gelukkig kalm gebleven
    ze is niet gevallen omdat ze wild was ofzo maar echt gewoon gestruikeld
    morgen mogen we terug om de draadjes eruit te laten halen, hopelijk geneest het dan mooi en zal het geen litteken worden ponder.gif

sjattieke, leuk feestje gehad zo te horen en Pieter heeft er ook van genoten zie ik
    leuk dat je pregnant.gif al begint te groeien hé

vele groetjes en nog prettige feesten allemaal xmasblink.gif
  • oei oei Laurine beterschap...

hier ook de kerst overleefd maar wel twee moeilijke nachten gehad met lucas.. hij kan echt niet tegen drukte en dat hebben we snachts geweten.. dus ben blij dat het erop zit en volgend jaar ga ik savonds nergens meer naartoe.. of smiddags en anders komen ze maar hier, want twee dines met een huilend kind op de achtergrond vind ik ook maar niks....

fijne feestdagen aan jullie!!
  • hoi,

kom snel even een gelukkig nieuwjaar zeggen en een spetterend 2009 vol vreugde en geluk xmascandy.gif
    we vertrekken deze namiddag naar het vakantiehuisje voor de week dus zal hier even niet meer zijn
    prettige feesten nog allemaal en tot volgend jaar zou ik zo zeggen...

groetjes xmasblink.gif
  • het eerst berichtje van het nieuwejaar!

Maak er een fantastisch jaar van meiden!!

wave.gif
  • ook van ons de beste wensen iedereen!!! Dat 2009 jullie mag brengen waar jullie het meeste naar verlangen!

Hier was het ook druk genoeg, verschillende keren op visite gemoeten en dan onze Pieter altijd mee... op zich ging dat wel maar ik vond het wel zielig dat we hem elke keer moeten wakker maken als we vertrokken ...

Nieuwjaar was bij ons thuis en twas 4h, pijnlijk als je zoontje er de volgende dag om 7h al terug is wink.gif

Voor de rest alles dik in orde hier. Onze pieter kan eindelijk alleen benen staan ... aan tafel of de tvkast ... hij staat nu ineens regelmatig recht ... dus tegen dat de volgende er is zal hij wel kunnen stappen lijkt me zo wink.gif

Van ons 2e prutske niet teveel last ... buikje begint, maar dat kan ook door de feestdagen zijn hé wink.gif

Groetjes!

Anntje
  • hier twee dagen al een hel om op het werk te komen.. er ligt hier een pak sneeuw en het vriest momenteel 16 graden.... ik woon in een klein dorp waar dus gisteren als vandaag niet gestrooid en ook geen sneeuwschuiver geweest is... ik woon in een dal dus moet ook nog altijd bergop.. met hulp van buurmannen ben ik vanmorgen kunnen vertrekken... ik heb gisteren door het weer 4 keer in een slip gezeten... pffffff ik vind het weer super maar niet om in te rijden....... mijn achterdeuren zijn dichtgevroren en hoop dat ze straks openzijn want anders kan ik lucas niet in de auto krijgen ... vanmorgen heeft arvid hem dan ook maar moeten brengen......

verder gaat het heel slecht met lucas zijn exceem... hij zit helemaal onder en ondertussen talrijke huisarts bezoeken en weet ik hoeveel verschillende cremes (zitten nu op 4 verschillende tegelijk) heb ik net een verwijsbrief geeist.... kan hem morgen gaan ophalen.... hij heeft nu zijn hele rug / gezicht / armen en buik onder zitten maar de jeuk is natuurlijk het ergste....

dus veel zorgen hier...

groetjes
  • 't is bijna gedaan met vriezen, vond het wel leuk, maar die ongemakken erbij, niet zo simpel met kleine kindjes!! wave.gif
  • hoi,

sorry dat ik even niet ben langsgeweest maar heb wat problemen met de opvang en moest even over alles denken en praten met men man en zag even de bomen door het bos niet meer, niet dat het nu al beter is maar kom...
    even kort wat er aan de hand is (cindy weet er al van hé)
    ik heb dinsdag te horen gekregen in de opvang dat het niet zo goed gaat met Laurine
    ze zeggen dat ze gans de dag weent, echt tiert eigenlijk en helemaal niet mee gaat met de groep
    ze wil niet mee doen met de activiteiten en zoekt geen contact met de andere kindjes
    nu zeggen ze me dat we misschien beter andere opvang zoeken want dat ze haar niet aankunnen en de groep haar niet ligt
    de andere kindjes kunnen er niet tegen dat Laurine gans de dag weent en ook de opvangdames zelf hebben er veel te veel last van
    boem, daar sta je dan aan de grond genageld!
    ik begrijp het niet, voor de kerstvakantie was alles nog ok en nu
    ja ik weet wel dat het een temperamentvol meisje is en ook thuis heeft ze soms haar driftbuien maar om daarmee te zeggen dat ze weg moet, dat is zo ver gekrepen denk ik...
    ik zei toen ook dat ze gewoon even moest wennen na de vakantie maar volgens hen is dat aan die leeftijd al lang niet meer nodig en zou ze direct goed moeten zitten
    ze wil dus alleen maar kijken naar wat de tantes doen en al de aandacht voor haarzelf, ze loopt constant achter om te zien wat ze doen en dat stoort hen blijkbaar
    maar is dat niet gewoon het deel van peuter zijn? kijken naar wat de grote mensen doen?
    ik heb er veel zitten over denken en ik ben t gewoon niet helemaal eens met de creche, ik heb zo meer en meer de indruk dat ze t niet doen voor ons kindje maar gewoon voor hun eigen gemak, echt t probleem doorschuiven naar een ander
    laurine gaat al sedert haar 9 maanden naar de creche, ze is er altijd gelukkig geweest, ok ze had soms van die dagen maar voor de vakantie verliep alles nog goed dus ik heb echt een probleem te geloven dat ze daar plots ongelukkig zou zijn
    ons kindje zit buiten de creche altijd alleen tussen de volwassenen, er zijn geen kindjes in de familie dus ze is altijd gewoon het enige kind te zijn en ja dus al de aandacht te krijgen natuurlijk
    volgens mij is het gewoon dat dat ze wil, de aandacht van de opvangdames voor haar alleen en ze laat de andere kindjes links liggen omdat ze zo hoopt dat ze gaan weggaan of dat de opvangdames met haar zouden spelen
    ze kan ook nog niet voldoende praten om haar uit te drukken dus dan weent ze maar
    andere kinderen zouden bv speelgoed kapot maken, slaan en schoppen, hun hoofd tegen de muur slaan...
    t is gewoon een manier vna uitdrukken en nu gewoon pech dat het een manier is dat voor een volwassene heel zwaar is
    wat zouden ze doen als ze bv het type kind is dat met haar hoofd tegen de muur slaat, zouden ze ze dan ook aan de deur zetten?
    ik wil maar zeggen dat ik denk dat het bij een andere opvang ook zo zijn, dat ze daar ook de opvangouder voor haar alleen zal willen
    wat moeten we dan doen, ze blijven verzetten van opvang tot ze naar school moet? thuis heeft ze ook van die driftbuien en owee als er al eens een ander kind in mijn buurt komt
    begrijpen jullie zowat ik bedoel?
    ik zie dat het toch een veel te lang verhaal geworden is precies blush.gif
    maar ben blij dat ik het even van me kan afschrijven...
  • goh Malika, wat een verhaal! en wat een gekke, rare reactie van de creche! Elk kindje zal wel eens zijn kuren hebben, de ene al wat meer, langer dan de andere. Ik zou toch ook denken dat zij hier mee moeten kunnen omgaan!
    Zo is't simpel: kindjes die eventjes moeilijk doen aan de deur zetten...
    Ik zou toch nog even volhouden daar, tenzij jij je niet meer goed voelt bij de manier van doen daar!

wave.gif
  • hallo,

even geleden maar we hadden hier veel te bespreken maar we zijn er eindelijk aan uitgeraakt. mijn man was al sneller met een oplossing gekomen maar ik wou alles nog eens goed beredeneren (beetje een karaktertrekje, ik kan niet makkelijk een impulsieve beslissing nemen)
    ik ben ook nog eens gaan praten in de creche maar ze blijven bij hun standpunt dat Laurine er beter weg gaat en staan dus niet echt open om een oplossing te zoeken.
    dusja dan bleef de vraag, zoeken we een andere opvang met kans het we dan gewoon het probleem gaan verschuiven of kijken we naar wat echt het beste zou zijn voor Laurine?
    t is dus het laatste geworden, ik heb ontslag genomen op mijn werk, ik wil Laurine niet meer op een andere plaats achterlaten en zelf ervoor zorgen en kijken wat haar 'zogezegde' problemen nu wel zijn.
    ik zat ergens altijd wel met het idee dat ik liever niet ging moeten gaan uitwerken maarja, t leek ons goed voor Laurine om naar een opvang te gaan, voor mij om een job te hebben en wat sociaal contact enzo maar kijk...
    ik moet wel eerlijk zeggen dat ik me de laatste tijd wat sad.gif voelde, t gevoel geen tijd en ruimte meer te hebben, geen tijd voor vrienden, hobby's, sport en zeker niet voor een 2e kindje
    nu gaat ons leven helemaal veranderen en sedert onze beslissing voel ik me stukken beter content.gif
    ik ga natuurlijk niet helemaal niets doen dus daarom stel ik met trots de uitbreiding van onze eigen zaak voor blush.gif
    mijn man deed dit werk al in bijberoep en ik heb altijd al wat meegeholpen achter de schermen enzo maar nu neem ik het van hem over content.gif
    wie eens wat meer wil weten moet maar eens kijken op onze site
    [url=http://www.voelhetverschil.be">http://www.voelhetverschil.be]http://www.voelhetverschil.be">http://www.voelhetverschil.be[/url]
    we doen dit reeds 4 jaar maar echt freetime, nu willen we er serieus werk van maken, ik heb gedurende deze 4 jaar samen met mijn man al de nodige opleidingen gevolgd en mezelf telkens up to date gehouden van alles dus zal redelijk vlot kunnen inspringen
    zo creeren we zowel voor hem als mij meer tijd en ruimte
    Laurine gaat 2 dagen in de week nog naar de grootouders gaan en dan kan ik makkelijk werken, de grootouders zijn ook contect dat ze ze nu meer gaan zien ook, Laurine zal nog steeds het contact met kindjes behouden want mijn moeder is zelf onthaalmoeder dus dat is ook goed.
    mijn man heeft ook kunnen regelen dat hij 2 halve dagen in de weeknzijn papierwerk van thuis kan doen en dan zijn we samen ofwel zorgt hij dan voor Laurine en kan ik ook wat werken. t is een volledig nieuwe start maar ik zie het helemaal zitten
    smile.gif
    nu alles hier wat achter de rug is zal ik ook terug wat meer kunnen langskomen op het forum, t voordeel om van thuis uit te werken denk ik wink.gif

reb, ik had ook even gedacht nog wat vol te houden maar mijn man wou ze onder geen voorwaarden daar nog achter laten blush.gif tja de papa en zijn dochter hé
    moet ook eerlijk bekennen dat ik maar met een klein hartje ging werken hoor, wetende dat ze daar gans dag terug zou staan cry.gif en niet zou willen eten...
    hoe is t anders nog met jullie?

groejtes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld