Het duiveluitdrijvingsclubje

• hoi!

hey Malika, je kan altijd eens bellen he naar een osteopaat en je uitleg doen, weet niet of het zou helpen, maar wie niet waagt...
    Hopelijk ben je snel weer beter en neemt Laurine het niet over!
    Misschien moet je eens een vitaminekuurtje volgen om extra weerstand op te bouwen (in de apotheek kunnen ze je wel helpen), want ja zo regelmatig ziek zijn is toch niet niks he!

wave.gif
  • hey dames!

sorry nog maar eens dat ik zo weinig langskom!!!

Ma eens een kindje is het genieten geblazen smile.gif

Onze pieter kan ondertussen mama zeggen <3

Kruipen gelijk de paracommando's smile.gif en begint stilletjes aan ook op zijn knieën te gaan kruipen.

Heeft 4 tanden die klaarstaan, maar komen maar niet door disappointed.gif

Ik heb trouwens wel de indruk dat hij stilletjes aan geen slaapje meer doet in de voormiddag? is dat niet wat vroeg????

Groetjes!

Anntje
  • hellow!

superman Pieter tongue.gif <3 !!!!!!!!
    Antje, kan zijn dat hij nu even geen slaapje meer nodig heeft maar eens hij volop kan kruipen/stappen dan zal hij misschien terug wat meer moe zijn?!

Malika en? heb je contact opgenomen met osteo?

wave.gif
  • anntje het kan wel hoor.. lucas heeft dat ook gehad en daarna had hij het wel weer nodig.. hij ligt nu dan ook lekker te slapen en om 14.30 gaat hij weer naar bed.....

super dat hij mama zegt!!!

hier komen de volgende tandjes er ook aan.. kan wel zeggen dat lucas zich absoluut niet aan het schema houd want nu komen er twee snijtanden (beide rechts) door.. en dacht toch echt dat eerst de kiezen moesten komen... ach ja wat maakt het ook uit he...

verder alles in orde .......
  • hoi allemaal,

kom snel even kijken hier, zit samen met Laurine thuis uit te zieken
    allebei een ontsteking van de bovenste luchtwegen drunk.gif
    hoesten, niezen, snuiten, hoofdpijn, t hoort er allemaal weer bij
    hopelijk betert het snel met de ab
    t enige positieve eraan is dat Laurine nu heel goed slaapt s nachts wink.gif
    overdag is t wel niet makkelijk hoor, ik voel me zo suf en slap, terwijl zij er precies minder last van heeft en kan dan niet altijd evenveel verdragen
    gelukkig kan ik wat bijrusten als ze wat slaapt in de namiddag

reb, heb nog geen osteo gezocht, eerst even uitzieken en zien of het patroon van goed slapen nu even blijft, je weet maar nooit dat ze weer haar draai gevonden heeft...

sjattieke, leuk dat Pieter ook mama kan zeggen nu en ook al flink aan t kruipen thumbup.gif
    ik denk dat het veel verschilt van kindje tot kindje hoor, de ene heeft gewoon meer slaap nodig dan de andere
    slaapt hij s nachts veel en in de namiddag?

claudia, is er dan een vast schema van tandjes? ik denk dat ze hier ook gewoon willekeurig doorkomen hoor
    ach, zolang ze er geen last van hebben maakt het mij niet uit welke tand er eerst komt content.gif

groejtes
  • ai ai ai Malika toch! Weer ziek!! Hopelijk snel beter!
    Ken iemand die bij de apotheer homeopatisch pilletjes haalt voor haar kindjes om hun weerstan de verhogen. Bij haar werkt het wel, voorheen waren haar kindjes veel ziek, nu nog amper! Weet wel niet wat de naam is, misschien eens navragen in je apotheek?

wave.gif
  • hey dames!

Ik kom nog eens piepen wink.gif

Die pilletjes zijn waarschijnlijk echinacea ... helpt om de weerstand te verbeteren.

Ik ben trouwens van zin om onze pieter ook zo'n pillekes te gaan geven, is nu al een maand 'ziek'

Eerst ik met een angine, dus tmanneke ook ... 2 weken aerosollen, pieter terug genezen, en sinds dit weekend weer snottebellen overal ... zijn oogjes plakken ook steeds toe van het vuil ... en gisteren had hij ineens koorts...

Er staan ook nog altijd 4 tanden klaar, het tandvlees staat echt op 'ontploffen' maar ze komen maar niet door ...

Hopelijk is het allemaal snel beter (wij nu ook terug een goei verkoudheid natuurlijk) want dit weekend gaan we naar de ardennen ...

Verder kwam ik eens zien hoe het met mijn cyclus zat ... had eigenlijk dit weekend mijn devil.gif verwacht, maar er is nog niets te zien ...

Groetjes!
  • kwestie van tandjes volgt onze pieter ook niet het 'schema' denk ik ... zijn onderste 2 stonden er gelijktijdig, sinds 6 maand, das nu al 4 maand geleden en ik denk dat er nu zijn snijtandje link vanboven komt (maar niet het middelste het tandje erna...)

ondertussen kruipt hij gelijk de beste op handjes en knieën smile.gif staat ineens in de keuken als ik aan het koken ben ... super lief <3

Naast mama is er nu ook al pap bijgekomen als woordje en vroeger smakte hij als hij zijn papje zag, ondertussen is dat al veranderd in njamenjamnjam smile.gif

dat slaapje in de vm dat wisselt dus, de ene dag wel de andere dag weer niet ...

groetjes!
  • hoihoi,

t is hier ook stilletjes geweest de laatse tijd, hoe is t met iedereen?

sjattieke, zitten de tandjes er al door en is Pieter weer genezen?

reb, hoe is t bij jullie? alles ok met de kids?

claudia, ook al even niet meer gehoord, alles ok?

hier helemaal uitgeziekt, ik heb vroeger nog echinacea druppels genomen maar dat hielp niet echt veel, tja denk dat we gewoon wat teer zijn aan ziek worden.
    voor de rest niet veel nieuws, deze week heeft men man wat verlof om onze keuken af te werken, ga blij zijn als t klaar is, sleept ook al zo lang aan
    ben ook met Laurine in boekjes aan t kijken naar als het leuke speelgoed voor met sinterklaas
    heb zelfs al een lijstje gemaakt ook
    en jullie?

ben er weer vandaar, nog even een draaitje was insteken

groetjes
  • m hier alles ok hoor maar heb het razend druk met de laatste loodjes voor de studie en het werk erbij.. en natuurlijk de moeheid die nu ook parten speelt... dus vandaar dat ik niet meer elke dag kom piepen......

fijn dat iedereen uitgeziekt is!!!
  • Hey dames!

Hier is iedereen uitgeziekt en kijk eens naar men banner ....

Prutske nummer 2 is op komst!!!!!!

Kweet alleen nog niet goed hoe ik me moet voelen, enerzijds content, lekker dicht op elkaar en ver genoeg om toch niet teveel last te hebben, anderzijds zie ik niet echt uit naar het zwanger zijn ... Terug die maanden letten op je eten, moe, pijntjes, ... of is dat door het zwanger zijn dat ik er wat tegenop zie?

Veel voel ik me nog niet ... boeren en windjes laten dat weer wel en al bandenpijn ... maar blijkbaar voel je dat bij een 2e vele sneller? Aan mijn borsten voel ik eigenlijk nog niets ...

groetjes!

Anntje
  • hey! proficiat sjattieke!! Vergeet al die kwaaltjes toch maar even, en geniet! Wie weet ga je wel een zorgeloose zwangerschap tegenmoet!!
    2kindjes kort op elkaar: het is druk maar ik vind het echt de moeite waard om te zien hoe die twee kindjes op elkaar reageren.
    Geniet!!! thumbup.gif
  • anntje super.. maarre hier was het ook echt gepland en toch ben ik af en toe wel eens bang dat het te snel is.. zeker voor mijn lichaam omdat ik echt last heb van mijn bekken.. maar ik geniet op en top hoor...

hier trouwens een super 20 weken echo gehad!! het zag er allemaal goed uit!!

groetjes
  • anntje, een dikke proficiat met de pregnant.gif
    super nieuws! t is normaal dat je dan even met angsten en twijfels overmand bent hoor maar dat loopt allemaal wel los, je zal wel zien
    geniet er maar lekker van!
    houden jullie t nog even stil voor de familie en vrienden?
    t was toch de bedoeling dat er al een 2e ging komen zeker?

claudia, en weet je nu t geslacht ook? meestal is dat aan de 20 weken of wist je het de vorige keer al?

allee, ik zal hier de enige mama zijn die maar met 1 kindje zit voorlopig dan wink.gif

groetjes
  • m we weten idd het geslacht en mijn voorgevoel was dus helemaal fout!! als iemand het wil weten mag hij me mailen maar weet niet zeker of hier bekenden op het forum zitten en we willen het voor de rest ook stilhouden....

net een zwangerschapsjoggingbroek gehaald en ben er nu al weg van.. gewoon om lekker thuis mee op de bank te hangen......
  • zal je straks eens een btje sturen want ben wel nieuwsgierig wink.gif

oja, Laurine stapt nu dus helemaal goed hé
    thuis staat ze gewoon recht en begint ze te stappen als je ze roept of als ze ons volgt terwijl we een paar dagen geleden nog moesten zeggen dat ze moest stappen ipv kruipen
    ze wil nu ook niets anders meer dan stappen
    als we naar de auto gaat wil ze niet gedragen worden maar stappen bigsmile.gif
    ben zo trots op mijn meisje <3
    t heeft even geduurd maar ze is er mee weg

groetjes wave.gif
  • hey dames,

gepland was het wel, allee twas de bedoeling dat er snel een 2e zou komen, maar ik geniet er momenteel echt niet van .. disappointed.gif

Ik snap het niet ...

ben tegen de avond steeds zo misselijk dat ik amper een hap door mijn keel krijg, tijdens de dag gaat het nogal. Maar dan zweet ik me weer kapot! echt zweten, niet te doen. Druppeltjes op mijn bovenlip en zo vna die dingen. s avonds dan weer ijskoud ... en misselijk ... moet niet overgeven, gelukkig.

Ook mijn darmen willen niet mee... daardoor ben ik tegen de avond ook wel misselijk denk ik, want als ik dan uiteindelijk naar toilet ben kunnen gaan is het een beetje beter ...

Ik hoop dat ik snel kan genieten van ons prutske, ik vind het niet fair voor hem of haar dat ik er bij onze pieter zo van genoten heb en nu niet ... Ik kijk uit naar de bevalling, was het maar al zover ... maar die zwangerschap ....

Groetjes!

Anntje
  • ach anntje, gaat het al wat beter? Hoop dat het gewoon een virusje was en dat je nu toch al terug kan genieten van die zwangerschap! 't is toch nog eventjes hé!

Malika, super dat laurine nu volop aan het stappen geslagen is! grappig he,!

wave.gif
  • hey anntje, voel je je al wat beter?
    t zal wel overgaan hoor
    ik was ook s avonds misselijk en nooit s morgens of overdag en ja dat zweten kan ik ook van meespreken
    na een tijdje is dat wel beginnen beteren hoor dus even tanden bijten
    hopelijk kan je lekker snel gaan genieten van de zwangerschap

hoe is t voor de rest met iedereen?

hier een zieke man, longvliesontsteking thumbdown.gif en een baby.gif die maar blijft zitten met haar verkoudheid ponder.gif
    voor de rest druk druk druk
    op t werk, thuis, overal...
    ga blij zijn als t kerstvakantie is, 2 weken thuis en genieten van de kerstsfeer
    we zijn volop bezig de keuken aan het schilderen nu, eens die af is zal t wel weer wat rustiger worden

groetjes
  • hier is het ook nog altijd rustig zo te lezen!
    Geen nieuws goed nieuws?

wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld