Het duiveluitdrijvingsclubje

• hoi,

kom ook snel ff langs tijdens de middagpauze
    vind het jammer dat ik moet werken vandaag want we zijn 4 jaar getrouwd en ging wel liever vieren met men ventje
    nuja, hij heeft maandag verlof genomen en dan gaan we lekker eten naar de sauna
    dus ik ging toch maar alleen thuis zitten en daar is t nu ook niet helemaal de dag voor, was voor vandaag uitgerekend van de mk in februari down.gif
    toch wel met gemengde gevoelens hoor nervous.gif
    vraag me al gans de dag af hoe t ging geweest zijn met 2 kapoentjes erbij
    vast wel heel zwaar en ik weet dat t beter zo was maar toch...je staat er even bij stil op deze dag

reb, de verkoudheden zijn helemaal de deur uit, al bij al is t goed meegevallen, niet naar de dokter moeten lopen ofzo
    hoe is t bij jullie?

groetjes
  • hey Malika, nog een dikke proficiat met je 4 jaar getrouwd! hopelijk toch wat kunnen genieten van de dag, ondanks de extra emotionele momenten van je twee engeltjes! Ze zijn voor eeuwig in je hartje meid!

hug.gif
  • malika nog een proficiat en natuurlijk sta je bij die datum stil...

wij waren vorige week 1 jaar getrouwd, toen 37 weken zwanger en nu alweer... mijn hemel wat er in 1 jaar kan gebeuren!!!
  • claudia, ook een dikke proficiat hoor!
    Geniet je van je zwangerschap?

Stilletjes hier? Waar zitten de ladies allemaal?
    wave.gif tongue.gif
  • hoi allemal,

hier is t weer ziekenboeg, alle 3 met een kanjer van een verkoudheid drunk.gif
    gisteren kwam de baas dan nog eens toe op t werk, megaziek, meer dan 38 graden koorts en maar hoesten annoyed.gif
    hij ging beter thuis gebleven zijn, t is goed om iedereen daar ziek te maken
    gelukkig lijkt Laurine er niet al te veel last van te hebben, buiten een loopneus valt het goed mee en ze slaapt ook wat meer nu en dat is mooi meegenomen want heb er zelf ook deugd van gehad om eens goed door te slapen deze nacht

reb, hoe stel je t met je 2 kleine spruiten?

Claudia, alles ok met jou? wanneer moet je nog eens op controle? t gaat ook snel hé nu

groetjes
  • Hi girls,

Man man, 't is lang geleden, ik weet het. Wat een drukte...thuis, op't werk, niet normaal. Maar goed, zo blijven we bezig.
    Ventje in't buitenland, dochter in bed, dus mama zalig onder de douche en nadien laptop opgestart...wat een verademing.

't Is hier blijkbaar kalmpjes ? Waar zit iedereen ?

Hier alles heel erg goed hoor. Nanique heeft ook een beetje last van een verstopt neusje, maar valt allemaal goed mee. Ik spel regelmatig met Nessivine, da's een spuitje, gemakkelijker dan dat fysiologisch water. Ik maakte daar alleen maar een smosboel van (maar dat zal wel aan mij liggen). Ze loopt nog steeds niet, doet wel allerhande pogingen, maar komt steeds op de poep terecht. Ach, z'is 13 maanden, ik maak me absoluut geen zorgen, ze heeft nog veel tijd.
    Ze begint wel al heel mooi woordjes te zeggen, en dat vind ik toch wel vroeg. Ook volgens de dokter was dat heel erg vroeg. Zo zegt ze heel mooi "papa", en "bal" en "Bert" (onze hond) en "Tute". Alle hondjes zijn trouwens "Bert". Als ze op tv Samson ziet, is dat ook "Bert". Grappig !

Enfin, je merkt het...fiere mama.

Veel liefs,
    Neleken
  • fijn om te horen dat het met iedereen goed gaat (nou ja op de ziekenboegen na dan)... hie ris ook alles in orde alleen is het erg druk....

ik moet de 6de weer op controle dus nog een paar weekjes... dan is onze lucas al 1 jaar...... hij heeft rode vlekken in zijn nek en op zijn schouders... moet het van het buro even aankijken en anders naar de huisarts...

groetjes
  • hoi,

kom ook snel ff piepen
    ben gisteren nog naar de apotheek geweest om siroop en vroeg in bed gekropen en voel me al iets beter nu
    zal t nog even rustig aan doen want we hebben een druk weekend voor de boeg: zaterdag verjaardagsfeestje en zondag naar bellewaerde en wil dan zeker niet ziek zijn
    gisteren ook moeten lachen met onze baby.gif
    ze was iets aan t mispeuteren en ik zei 'awel' ertegen en met haar piepstemmetje zei ze me direct na
    kon me niet inhouden van lachen goofy.gif ze stond daar zo raar te kijken, begreep vast niet waarom ik aan t lachen was tongue.gif

claudia, weet je al meer van die uitslag van Lucas?

neleken, fijn je nog eens te horen en dat alles goed gaat met Nanique
    Laurine stapt ook nog niet hoor, ieder kindje op zijn tijd zeker en ze kan al veel woordjes ook zie ik dus dat is goed

groetjes
  • m leuk toch die gezichten als ze zich afvragen hoe en wat.. ik lig ook vaak genoeg in een deuk.. en lucas snapt er niets van maar gaat dan ook maar meelachen....

we hebben de vlekken goed vettig gehouden en ze beginnen al weg te gaan... omdat ik exceem heb was ik echt even bang dat het zoiets was...en het was toch van schouder naar schouder... wat het nu was geen idee..... maar mijn huisarts is een jaar naar tanzania en dat is nog mijn huisarts van toen ik nog bij mijn ouders woonde dus denk dat ik me maar overga laten schrijven naar die van het dorp want dat is toch makkelijker denk ik.....
  • Volgens Tine zou Anntje zwanger zijn!!! Fantastisch nieuws he!! Anntje kom je dat hier eens bevestigen???

wave.gif
  • anntje nou ben ik benieuwd>....

hier een verkouden lucas.. zijn eerste ziekte.... het kon niet uitblijven maar het is zo zielig... gisteren heeft hij om het kwartier in zijn slaap gehuild voor 4 uur lang.... hij duimt en dat gaat niet met een verstopte neus en dan wordt hij boos!!... maar na genoeg troostsessies is ie ingeslapen en heeft hij doorgeslapen.. ook had hij lichte koorts maar die is ook al gezakt gelukkig.....
  • hoi,

we hebben gisteren een superdag gehad in Bellewaerde bigsmile.gif
    t was mooi weer, niet al te veel volk en Laurine heeft zich echt ferm geamuseerd
    we hebben ze in de voormiddag veel laten slapen zodat ze de namiddag kon wakker blijven, we hadden wel de buggy mee voor als ze moe zou worden maar dat was het geval niet
    ze wist niet naar waar eerst te kijken
    veel dieren gezien, meegeweest op het treintje, de autootjes, lekkere wafel gegeten...
    s avonds was ze stikkapot goofy.gif
    we dachten aan een goede nachtrust maar t is niet zo super geweest, denk door al de commotie enzo dat ze wat minder heeft geslapen en t zit vandaag precies wat in haar vel
    achja, de ene dat is t een angel.gif en de andere weer een devil.gif hihi

anntje, zwanger? laat ons maar gauw t goede nieuws horen dan

claudia, zielig hé als je kindje ziek is down.gif
    Laurine heeft ook nog steeds last van haar verstopte neus en dat merk je ook s nachts
    je kan er zo weinig aan doen, buiten eens spoelen
    hopelijk hebben ze er niet te veel last van met de komende herfst en winter

reb hoe is t bij jullie?

groetjes
  • Malika, klinkt leuk zo'n dagje Bellewaerde! Hier lukt het echter niet om Floor in de voormiddag te laten slapen om dan een ganse namiddag op zwier te gaan. ik vind dat wel spijtig! Ze zouden zo een slaapplaats moeten oprichten in pretparken zodat de kleintjes daar even kunnen gaan dutten! bigsmile.gif

hier alles goed! Vooral de avonduurtjes zijn druk! De kindjes worden dan al wat lastiger, ze willen extra aandacht, enzovoort, blij wanneer het bedtijd is voor Floor, dan gaat het er weer een heel pak rustiger aan toe goofy.gif

wave.gif
  • hey dames!

Ik las het net smile.gif

ik denk dat ik iets fout heb gedaan met mijn banner ... want nee ik ben niet zwanger ... (al had het wel gemogen smile.gif) Nee ik ben plots weer redelijk regelmatig en n ormaal met mijn cyclus. Ik zit steeds rond de 27 - 30 dagen, wat voor mij heeeeeeeel regelmatig is wetende dat ik vroeger wel tussen de 40 à 70 dagen kon zitten ...

We zijn niet echt aan het proberen, ik neem geen pil of zo en we zien wel, als er tegen de volgende zomer nog niets vanzelf gebeurd is, dan zal ik wel eens naar de gyn gaan voor een voorschriftje voor clomid of zo.

Ondertussen genieten we enorm van onze kleine aanwinst ... die ondertussen al helemaal niet meer zo klein is, daar al kleerdjes maat 80 en is net 9 maand ... zijn vriendje die 10 maanden ouder is draagt nog altijd onderlijfjes maar 74??!!

Qua gewicht zit hij dan weer onder het gemiddelde ... dus zal ene gelijk de papa worden, groter dan de gemiddelde man maar lichter dan de gemiddelde man, maar zeker gene lange smalle smile.gif

NEt goed eigenlijk wink.gif

Hoe is het bij jullie zoal.

Ik kom veel te weinig online eigenlijk, kweetet, sorry daar al voor!!!

Groetjes!

Anntje
  • t is hier idd maar stilletjes de laatste tijd maarja t leven is een pak drukker met kindje(s) erbij hé wink.gif

anntje, dan toch niet zwanger zie ik? jammer, konden we anders weer lekker mee af tellen met iemand
    t is wel leuk dat jullie er zo relax mee omgaan, zo van 'als t nu komt dan is t ok maar duurt het nog even dan is t ook goed'
    wou dat ik dat ook kon, ik neem wel de pil terug nu maar ben dan soms ook weer bang als ik ermee ga stoppen dat het dan weer lang zal duren maar er nu mee stoppen durf ik ook niet omdat ik dan weer bang ben dat het misschien wel direct raak zou zijn blush.gif k ben een beetje een rare hé

reb, t is normaal zeker dat de avonduurtjes wat drukker zijn zeker? hier is dat ook zo en er is maar 1 kindje dat rondhost
    er moet eten gemaakt worden, kindje in bad, wat huishouden doen...

hoe is t voor de rest met iedereen? Claudia, Neleken?

groejtes
  • hier alles ok hoor.. ben aan het wachtten tot ik die kleine ga voelen.... maar nog niets.... het is ook nog vroeg he..

met lucas ook alles in orde en die draagt af en toe al maatje 86 hoor... terwijl hij exact op het gemiddelde ligt qua lengte en gemiddelde.....

vorige jaar liep ik nu overtijd en nu ben ik aan het aftellen naar zijn verjaardag en is er al een tweede op komst.. wat kan er toch veel gebeuren in een jaar tijd.....

anntje balen hoor.. bij ons ging het exact zo alleen wist ik toch wel wanneer de groene dagen volgens de banner waren alleen was miojn cyclus in tegenstelling tot voor de zwangerschap van lucas nu onregelmatig... maar zie na vier maanden was het prijs en nu al 16 weken ver....
  • hoi,

ons Laurinetje heeft gisteren haar 1e 2 stapjes gezet in de opvang! super hé smile.gif , vind het wel jammer dat ik er niet bij was maar als ze het thuis nog eens doet zal het voor ons ook als de 1e keer aanvoelen content.gif
    ze staat nu al vaak recht uit het niets, heeft dus niets meer nodig om haar aan recht te trekken
    ze zeiden in de opvang dat het nu vast niet lang meer zal duren eer ze er mee weg zal zijn bigsmile.gif
    we waren zowiezo van plan om zaterdag nieuwe schoentjes te gaan kopen voor onze baby.gif dus t komt nu nog goed uit ook
    ben supertrots op haar hihi <3

claudia, de tijd gaat idd snel hé, op een jaar tijd kan er zoveel veranderen
    en voor je t weet ben je weer aan t aftellen naar de geboorte van je nieuwste spruit
    wat ga je doen met Lucas zijn verjaardag?

groetjes
  • how how, lucas wordt al 1 jaar! De tijd vliegt inderdaad! Maak er een leuk feestje van, die eerste verjaardag is toch super speciaal he!

Bravooo voor Laurine! Ja, voor je het weet Malika stapt je meid vrolijk in het rond, een nieuwe wereld zal open gaan! Pas maar op voor alles wat op tafel ligt bigsmile.gif

Hier alles goed! Nog altijd druk, maar dat is normaal he!
    Floor is nog altijd super lief voor Mona, zalig om te zien! wave.gif
  • een heel gelukkige verjaardag voor Lucas party.gif
    maar er maar een fijne dag van gift.gif

groetjes wave.gif
  • hoi,

hier terug een zieke mama drunk.gif mensen toch, ik voel me mottig
    ferme keelpijn en al mijn spieren zijn stijf en stram
    t zat er aan te komen, heb de vorige keer direct medicatie beginnen nemen en was er snel weer door maar t heft nooit helemaal doorgebroken en is t nu wel aan t doen
    ga t maar even laten komen en dan goed uitzieken want altijd maar half en half genezen is ook maar dat ponder.gif
    komt er dan nog bovenop dat Laurine enorm slecht heeft geslapen deze nacht thumbdown.gif echt niet te doen, zo krijsen in haar slaap en als je dan binnengaat heeft ze haar tut nog in haar mondje en merk je dat ze niet echt wakker is upset.gif
    heb al eens overwogen ermee naar een osteopaat te gaan
    wat denken jullie daarvan?

hoe is t hier met iedereen?

t blijft precies maar stilletjes...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld