help bruinverlis zwanger of niet

• hallo

ik heb een vraagje misschien heeft iemand hier ervaring mee
    ik heb 27 juli mijn eisprong gehad met veel slijm en beetje rozig bloedverlies 31 julie heb ik hele dag een ongi gevoel in me onderbuik gehad maar geen bloed verloren

12 augustus zou ik me ongi moeten krijgen
    alleen die zijn niet gekomen
    sinds 18 augustus tot nu toe alleen wat bruin verlies bij afvegen en op heel de dag 2 streepjes in een inlegkruisje verder heb ik geen buikpijn of bloedverlies
    wel lage rugpijn gehad de 18de en de 19de
    ik heb tot nu geen test gedaan want ik voel me ook niet zwanger niet misselijk of dergelijke ik heb wel 2 weken lang flink lopen opboeren bij drinken en eten en 2 weken pijnlijke tepels gehad

heeft iemand iets soort gelijks meegemaakt wat moet ik er nu van denken

wel of niet zwanger
  • De enige die voor een juist antwoord kan zorgen, dat ben jij. Dat door dus een zwangerschapstest te doen.
    Lage rugpijn had ik ook, en gevoelige tepels ook. Voor de rest heb ik geen kwaaltjes rond nod gehad. Zelfs nu ik 12weken ben heb ik amper een zwangerschapskwaaltje gehad. Dus dat is bij elke persoon anders hoor.
    Bruinverlies kan van innesteling zijn.

Maar nogmaals, het juiste antwoord zal je kunnen aflezen van je zwangerschapstest. Veel succes!
  • hey hey

djw voor je reactie

morgen ga ik zowiezo even langs de huisarts want ik heb dit nog nooit gehad normaliter heb ik hele ernstige bloeding

moet ik zeggen ik heb de 9de augustus wel een testje gedaan en die was negatief erna heb ik niet meer getest
  • 9 aug is dus 3dagen voordat je ongi moest worden. Kans is groot dat je dan nog niet genoeg hcg had om het testje positief te laten kleuren.
    Morgen zal je dokter dan waarschijnlijk bloed trekken om te zien of je zwanger bent of niet. thumbup.gif
  • ik ben heel erg benieuwd ik heb ondertussen 19 keer een miskraam gehad

dus dit geeft me eigenwlijk wel een onzeker gevoel ik hoop dat ik snel iets meer weet candle.gif
  • 19 keer een miskraam????
  • jennifer ja klopt heel veel onderzoeken gehad ze konden niets vinden laatste miskraam was 2 jaar geleden een week voor kerst toen ben ik zwanger geworden door de clomid

na deze miskraam heb ik het opgegeven zwanger te worden en dan nu ineens dit disappointed.gif
  • Amai upset.gif Ik heb 2 miskramen gehad en ik vond dat al verschrikkelijk! Was het dan telkens een héél vroege miskraam?

Wel, hopelijk krijg je deze keer eens goed nieuws en een goede zwangerschap hé! thumbup.gif
  • hey jennifer

de miskramen kreeg ik tussen de 7 a 8 weken de langste was 4 en halve maand

en indd hoop et ook word nu wel eens tyd
  • Hallo,

Het beste wat je kan doen is inderdaad een zwtestje. Ik heb meestal ook wel wat bruinverlies tijdens mijn cyclus, maar toen ik zwanger was van onze jongste had ik ook enkel bruinverlies en kwamen mijn ongi er niet door.
    Ik duim alvast voor jou dat het de goede richting opgaat thumbup.gif !
  • Ik heb momenteel net hetzelfde voor. Mijn laatste ms waren 25 juli begonnen en normaal moet ik vandaag dus opnieuw mijn ms krijgen, het is mijn nod en ik ben altijd regelmatig. Zaterdag had ik bij het afvegen slijm vermengd met een heel klein beetje rood bloed en een uur daarna niets meer. Gisteren en vandaag heb ik alleen zo van dat beige bruinachtige afscheiding en soms een beetje roos maar nog steeds geen bloed of tekenen van ongi. Ik heb ook wel wat lage buikpijn.
  • Poehbi ik zit in hetzelfde schuitje als jij, mijn nod (28 dagen) was normaal gezien gisteren.
    Zaterdag heb ik een heel klein beetje bruinverlies gehad, vandaag een heel klein beetje rozig slijm.
    Verder heb ik lage rug pijn en een zeer zwaar gevoel in mijn onderbuik, ik weet echt niet wat ik moet denken.

Eind Juni heb ik een miskraam gehad op 5 weken en toen wist ik al op 3,5 weken dat ik zwanger was, de symptonen waren toen heel duidelijk.

Nog effen vermelden dat ik normaal een cyclus van 23à25 dagen heb en nu dus al aan dag 29 zit.

Andree
  • Ja bij mij was er daarnet eventjes een beetje bloed maar dat was nadat ik de grote boodschap op de wc deed. De keren dat ik daarna naar de wc ging was het terug hetzelfde beigebruine afscheiding met roos tintje.
  • beste mensen

gisteren bij de huisarts geweest en een positieve test in handen

in de middag tot nu toevloei ik rood bloed en heb 1 stolsel verloren ongeveer zo een 2 cm groot

vandaag bij de gynacoloog geweest en een echo gehad baarmoeder ziet er uit dat er een miskraam is geweest maar er is nog wel baarmoederslijmvlies in mijn baarmoeder en mijn baarmoedermond is al dicht en dat zou volgens haar niet zo moeten zijn dus hcg geprikt en donderdag moet ik weer terug

pffffff cry.gif cry.gif
  • wat erg voor je disappointed.gif
    dat zal wel erg zwaar zijn al zo veel miskramen! heb je al eens laten onderzoeken of hier een oorzaak voor kan zijn...

veel sterkte!
  • Sweety1, ik leef met je mee! candle.gif
    Hopelijk ben je donderdag wat wijzer!
  • Sweety,

Veel sterkte , en hopelijk vinden ze snel de oorzaak van al die miskramen

Liefs Cindy
  • Veel sterkte, hoor! We leven met je mee. Hopelijk vinden ze snel een oplossing, zodat je dit niet meer hoeft mee te maken sadhug.gif !

Iris
  • hey lieve mensen

ik heb net foon gehad van de gyna die verteld me dus net dat mijn lichaam en hcg zeggen zwanger vroege zwangerschap of bbz word donderdag nu weer uitgezocht

pffff lekker verwarrend cry.gif
  • Veel succes Sweety! Hoop voor jou dat het toch nog positief is en misschien best toch eens laten onderzoeken.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld