HCG waarden

• hcg waarden

weet er iemand (van een vorige bloedafname en terwijl je niet zwanger was) hoeveel jullie HCG waarde toen stond?

ik had namelijk mijn bloed laten nemen en dit stond op 3. mijn NOD is morgen. zou dit op een prille zwangerschap knn wijzen of is dit normaal als je niet zwanger bent? op internet zie ik dat minder dan 5 negatief is. maar ik dacht dat als je niet zwanger bent dit gewoon 0 was.

alvast bedankt voor de reacties

groetjes
  • Hoi Caro,

Waarschijnlijk weet je ondertussen al meer...

Mijn hcg stond 71 twee dagen voor NOD, en die is uitgedraaid in een miskraam op 6 weken. De gynae zei dat 71 aan de lage kant was, maar het kon nog positief uitdraaien (eventueel late innesteling).

Ik gok dus dat 3 wel te laag is voor rond NOD te liggen. Maar ik denk wel dat dit wil zeggen dat er iets gebeurd is in je baarmoeder, anders zou het 0 zijn. Eventjes innesteling geweest of...
    Misschien aan huisarts vragen?

Laat je horen hoe het nu verder is?
  • Hey,
    tussen 0 en 5 heeft iedereen. Dat is negatief.
    Bij mij was het 5dagen voor NOD 2 en 2dagen voor NOD 42 en ik ben nu 18w zwanger. MAar dat wil niet zeggen dat je niet zwanger kan zijn. Misschien maak jij gewoon laat hcg aan. Zo zijn er hier nog dames op het forum.
    Dus nog even afwachten op je ms. En als die niet komen misschien nog eens een testje wagen?
    Succes alvast!
  • Oei, ik zie nu pas dat je ber al van een tijdje geleden is.
    succes in deze nieuwe ronde!
  • ja kweet het niet, de ha zei dat je hcg normaal niet in je bloed hebt bij geen "zwangerschap" in het labo hadden ze wel tegen hem gezegd dat er soms wel restanten in die machines blijven hangen van vorige bloedanalyses.

mja doet er ook niet meer toe, zijn aan de volgende ronde bezig...
    hopelijk snel prijs!

bedankt om te antwoorden...

grtz
  • 6 dagen voor nod

Hallo, op 12/06 liet ik mijn bloed prikken aangezien mijn digitale cb test positief was 1-2 weken.
    Mijn hCG waarde was toen 18.
    Ben dus zwanger maar zéér pril.
    Dit heb ik laten weten aan mijn gynecoloog en die vertelde mij dat dit een normale tot goede hCG waarde is om 6 dagen voor NOD te zijn.
    Vrijdag 15/06 laat ik opnieuw bloed prikken in de hoop te mogen horen dat mijn waarden gestegen zijn. En dan nog is het afwachten tot maandag, dan pas is mijn NOD.

Wat denken jullie?

Liefs. candle.gif
  • hey daisy..
    hier hetzelfde 6 dagen voor nod hcg 16 moet woensdag opnieuw bloed laten prikken.. jij weet nu al iets meer waarschijnlijk?

groetjes kelly
  • hi Kelly, opvrijdag was mijn hCG waarde 38, moest verdubbelen tussen 48 en 72u, wat het geval is! Morgen mag ik nogmaals bloed prikken en moet dit rond de 150 hCG bedragen! Veel succes, ik hou je op de hoogte, jij mij ook he!

grtjs Daisy.
  • Mijn waarden zijn gestegen naar 84, moet dinsdag opnieuw bloed laten prikken en dan moeten mijn waarden minimum 350 zijn. candle.gif
  • vroeg miskraam

En de duiveltjes hebben gewonnen. Ik heb een spontaan miskraam gekregen op 5-6 weken zwangerschap. We proberen het opnieuw. Het leven kan hard zijn. Als je dan zo'n kinderwens hebt en overal leest en hoort en ziet dat sommigen hun kinderen verwaarlozen, vermoorden,... (triest)
  • Daisy, wat jammer! Ik wens je erg veel succes om gauw terug zwanger te zijn.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld