HCG waarden bij prille zwangerschap

• Hallo,gisteren positieve bloedtest op precies 4 weken zwangerschap . En waarden zijn 185. Dokter zegt dat dat goed is, dus toch ietsje meer gerustgesteld. Hoeveel hadden jullie?
  • Ik ga het vanavond weten... Deze voormiddag om een bloedtest geweest. Volgens mijn berekening zou ik even ver als jou moeten zijn.

Groetjes,
    Hilde
  • Bij mijn zoontje had ik over de 1600, was wel dan bijna 5 weken. Bij mijn dochter hadk maar 48 op 4 weken en half, op 5 weken hadk dan bijna 400 en nu hadk 447 op 4 weken en 1 dag. Dus je ziet maar dat kan verschillen van zwangerschap tot zwangerschap
  • En Hilde weer je al meer over over je hcg waarden?
  • Ik had op +/- 4 weken een hcg van 879
  • Ik belde voor het resultaat, maar dokter zei geen waarden en ik durfde er niet goed specifiek naar vragen, want ze klonk nogal druk... Maar ze zei wél dat ik zeker zwanger ben, maar nog maar heel pril. Juist 4 weken. Nu, dat klopt wel met wat ik zelf vermoedde. Dus ik denk dat het wel goed zit. Ze zei van morgen zeker te bellen voor een afspraak voor een eerste echo bij de gyn. content.gif

Groetjes!
    Hilde
  • Bij dochter 57 en bij dit baby'tje 89. Laag dus, maar telkens goed!
  • ik had bij 4weken 163 dokter ei goed ze wou geen 2de bloed test doen
  • Bij mij werd er daar niet over gesproken,maar zal wel ok zijn
  • ik denk het ook hoor dat het goed zit er word ook naar de ander resultaten gekeken ik heb 2blaren met uit slagen ma ik denk da ik een week verder ben staat op die papieren
  • Bij mijn dochtertje op nod 23 4 dagen later 2021.
    Werd kerngezond geboren..
  • Ik had woensdag op NOD 125 mag vandaag terug voor een second opinion gezien lijn verleden met 2 mk.. X
  • Bij mijn eerste zwangerschap 12.700 op 6 weken
    Bij 2de zwangerschap wist ik geen aantal
    Bij 3de zwangerschap 147 op iets meer dan 4 weken
    Nu 12.653 op 5 weken en enkele dagen.

1 bepaling van hCG waarde zegt niet alles hoor. Sommige dokters doen een tweede afname om te zien of je hCG voldoende stijgt, anderen doen het niet.

Volgende week echo, dan zien we wel of het goed zit <3
  • Vanaf wanneer kun je hcg in het bloed zien? Is dat hetzelfde als bij zwangerschapstest? Of vroeger?
  • Vroeger, in je bloed kunnen ze het soms 7 dagen na eisprong al zien dat je zwanger bent, maar de waarde gaat dan nog heel laag zijn.
  • Is er dan een andere reden dat iedereen wacht tot de NOD? Of ben ik gwn ongeduldig? tongue.gif
  • Minstens 1 op 5 zwangerschappen loopt mis nog voor de NOD, dan test je dus positief en word gewoon op tijd ongesteld. Best dus gewoon wachten tot NOD
  • Mijn hcg stond op 4w en 3D 126965
  • Wow Stefanieke, da's wel héél hoog, zo vroeg in de zwangerschap! En dat was maar 1 kindje?? astonished.gif
  • Mijn hcg 2 dagen voor NOD was maar 43
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld