Gestopt met de pil mei 2011

• dank je xanthe, en dat is graag gedaan hoor! content.gif
  • helleu, onze weg hier aan het vinden met onze kleine man!
    de bv kwam erg moeilijk op gang, hij was (van de epi mogelijks) super slaperig... nu, denk dat het goedkomt, we geven niet op en het gaat goed. de nachten zijn wel wat vermoeiend... overdag een tukje lukt bijna elke dag en is super-mega-broodnodig, dat voel ik

ga jullie laten
    haja, de bevalling, was hm... niet zo meegevallen
    maar bon, da s ondertussen ook al een week en een dag geleden he smile.gif tongue.gif wave.gif
  • Hey katleen, wat blij je te horen meid! Ja die nachten zijn idd zwaar he, maar meid dat beterd hoor. Zoveel mogelijk mee rusten overdag als je dat lukt he, kan je alleen maar ten goede komen. Die BV komt ook wel goed meid, is in het begin soms wat zoeken, soms wat doorbijten, maar hoor er hele vele zeggen dat het na een aantal weken een zaligheid is om te geven hoor.
    Nu wel benieuwd hoe naar de lengte en het gewicht van je kleine ventje, en als het lukt moet je zeker maar eens een foto plaatsen.
    Niet dat ik zo een beetje benieuwd ben hoor tongue.gif

wave.gif hug.gif
  • Pepti

Hey Xanthe,

Ik probeer je een privé bericht te sturen maar dit wil niet echt lukken. zou jij mij kunnen emailen aub

riffiariffia@hotmail.com
  • hij was 3605g (nu 3750!)
    51cm

een foto, dat zal efkes duren, ik raak hier niet zo vaak en als... dan kort smile.gif wave.gif
  • reheeqgucb

Dat zinnetje is de kilelr voor mij inderdaad. Ik wist niet precies wanneer mijn contract was ingegaan, dus ik heb ze even gebeld. Bleek dat ik net te laat was, dus ik zeg tegen het mannetje \ Is daar niet een manier voor om toch op te kunnen zeggen?\ , mannetje \ Nee\ , ik \ Dus ik zit er voor een jaar aan vast, mannetje \ Ja\ , ik \ Da\'s lekker dan!\ , mannetje \ Doei!\ hij klonkt ook echt heel geirriteerd ik zal vast niet de eerste zijn die daarvoor belt hahaha!
  • reheeqgucb

Dat zinnetje is de kilelr voor mij inderdaad. Ik wist niet precies wanneer mijn contract was ingegaan, dus ik heb ze even gebeld. Bleek dat ik net te laat was, dus ik zeg tegen het mannetje \ Is daar niet een manier voor om toch op te kunnen zeggen?\ , mannetje \ Nee\ , ik \ Dus ik zit er voor een jaar aan vast, mannetje \ Ja\ , ik \ Da\'s lekker dan!\ , mannetje \ Doei!\ hij klonkt ook echt heel geirriteerd ik zal vast niet de eerste zijn die daarvoor belt hahaha!
  • reheeqgucb

• Hoe gaat het hier met de dames en hun wondertjes?
  • Ik schaam me diep dat ik hier nu pas kom! 12/10 ben ik (16 dagen vroeger) bevallen van Mirko, 3850gr en 51cm thumbup.gif de bevalling van eerste wee tot hij er was duurde 16u.. Epi werkte niet bij de uitdrijving, ik heb moord en brand geroepen, maar was zooo blij dat hij eruit was hehe!
    Hij is vandaag 4w!
    Bv verloopt goed!

Hoe is het met de andere mamas?
  • Alles ok hier? bigsmile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld