Geen duiveltjes in Juli

• Hallo meiden

Wat is het al weer verschrikkelijk lang geleden.

Hoe is het met iedereen.

Ghita de laatste loodjes. Gaat alles voorspoedig?

Els bij jullie ook alles goed?

Milo de meiden weer helemaal gezond? Hebben jullie ook al vakantie?

Barbara gaan jullie nog voor een 3e?

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
    Schitterend weer, 3 weken lang warm en zonnig.
    De reis erheen (ruim 12 uur) is heel goed gegaan, terug ook trouwens was wat korter, Owen is voorbeeldig geweest. Nauwelijks gehuild, veel Bumba gekeken en goed geslapen.
    Hij is in de vakantie erg vooruit gegaan, kruipen op 1 knie en 1 voet, erg goed uit een glas of beker drinken, croissantjes eten, tandje erbij gekregen, een hoektand boven ipv een snijtand.
    Begint klanken na te bootsen, klaar, uit, dag, meer, echt schattig.

Ik ben sinds deze week fanatiek aan het sporten geslagen. Het begon me in de vakantie zo te ergeren dat de kgs van de zwangerschap er nog aan zitten nu Owen bijna 1 wordt. Ik heb een grote kast vol kleding waar ik niet meer in pas, doodzonde. Daar ga ik nu even hard aan werken. nervous.gif

Fijne zomer allemaal, laat nog gauw eens wat horen.

Liefs
    Fanny
  • idd lang geleden

lekker druk in huis en zo hé en een ontdekkende peuter (jaja Jade is baby af) in huis dus dubbel zoveel ogen nodig content.gif maar hier gaat alles goed met ons na een hectische periode
    na het ziekenhuisgeval van Jade is mijn schoonmoeder begin Juni overleden aan een hersenbloeding... dus emotioneel is er veel gebeurd hier...

Fanny mijn zw-kilo's waren er mooi af en nu ben ik (denk door emotionele redenen) nog eens 3kg lichter
    en meid het zal er wel afgaan wanneer owen ontdekt.. mag je veel achterna hollen tongue.gif

Gho ja Gitta nog 2 weekjes ongeveer en dan ben je uitgerekend.. spannend... hopelijk alles goed daar

Milo en Barbara ook alles goed hoop ik... allemaal druk met de kindjes geloof ik wink.gif

groetjes van ons <3
  • Hey Dames,
    Dat is pas lang geleden seg...

Fanny, naar waar is de reis gegaan?
    Jullie kleine boef bijna een jaar, goh wat gaat dat snel hé.
    En gaan jullie een feestje bouwen?
    Tja de kilo's het is me wat hé. Na Blue gingen ze er vrij vlug af, ik was 4mnd bevallen en er zaten er nog maar 4 aan, maar dan was ik weer terug zwanger van Lime. En nu, nu zitten er nog 2 van Lime aan en nog steeds de 4 van Blue, maw nog een dikke 6kg te gaan, dan nog 2 van mezelf. Ik voel me ook net een micheline vrouwtje hoor. Met sporten en op m'n eten letten ben ik ook begonnen, maar ondanks dat allemaal, gaat het heel heel traag.

Els, nou nou nou ... dat gaat zo snel hé... zwangere toestanden op een ander gaan altijd sneller dan bij jezelf hé. En zijn jullie met alles rond? De naam, kamertje, bonen, etc??? Weer een meid..
    Gaan jullie nog voor een jongen?

Milo, en wanneer geven jullie het starschot voor een 3e....

Gitty, als onze meid 2 word, zal jullie nummer 2 zich melden. Valt het een beetje mee? Zwanger zijn met al een bengeltje in huis? Is toch anders dan de 1e x hé.

Hier is er veel veranderd, ondertussen ben ik ontlaan en vind het helemaal niet erg, ben er eingelijk blij om dat ze voor mij de knoop hebben doorgehakt. Ben wel opzoek naar iets anders, maar kan evengoed een half jaar thuis blijven, momenteel geniet ik nog met volle teugen, maar als morgen de job van m'n leven eraan komt, zeg ik zeker geen neen.
    Einde augustus gaan we nog eens op vakantie, voor 10 dagen naar Oostenrijk, men schoonouders hebben daar een huis, dus das makkelijk hé.
    Binnenkort ergens in februari zal onze grote kapoen voor het eerst op de schoolbanken zitten, dat zal raar doen.

Zo dat is het in een noten dopje.... wave.gif
  • oh wow, ben hier zo lang niet geweest en was dit topic helemaal vergeten blush.gif

Hier ook mega veel gebeurd. We hebben ondertussen gebouwd en verhuisd en ik ben in de hele verhuis mijn adresboekje verloren. Nu was ik nog wat adressen aant opzoeken in mijn pbtjes en kwam ik een deel namen van dit topic tegen. Dus moest ik terug op zoek hè tongue.gif

Maar... zoals gewoonlijk, niet veel tijd dus zal ik toch eens later moeten terugkomen nervous.gif

Moest ik er dit jaar niet meer geraken... prettige feesten xmasblink.gif
  • Hey dames,

Komen jullie soms nog eens op de 9 maand site?
    Hopelijk wel...
    Milo, ik lees helaas geen 3e voor jullie.
    Elsje, wie had dit ooit gedacht, zolang op het 2e moeten wachten en nu al voor het 4e gaan. Geweldig. Hoe gaat het met jou? Aan't werk nog?

x
  • hey barbara

af en toe kom ik nog eens piepen

idd de wonderen zijn de wereld nog niet uit hé wink.gif

alles goed met jullie?

hier druk, maar gezelig, ik ben thuis voor de kindjes, heb er mijn handen vol mee smile.gif

hopelijk gaat het bij je ventje ook vlug kriebelen

groetjes van ons
  • Hey Els,

Tof dat je zo snel komt piepen.

Full Time voor de kids zorgen, dat zal idd wel heel zwaar zijn.
    Ik kreeg ooit eens naar m'n hoofd, "als je een 3e wil, dan ga je toch nimmer werken". Ik stel mij dan de vraag, waar komen de centen dan vandaan?
    Je kan toch niet zomaar je ontslag geven en gaan stempelen?
    Nu eerlijk, ik denk niet dit te kunnen full time thuis zijn, ik zou toch min 24u willen blijven werken.

En was jou ventje meteen te vinden voor een 3e en nu een 4e?
    Hier druf ik er haast niet meer over te beginnen. Hij zegt niet direct of voluit neen, maar hij reageert gewoon niet op mijn vraag, hij negeert het gewoon. upset.gif
    Weet niet hoe ik het verder moet aanpakken??? Sugesties? tongue.gif

wave.gif
  • Hier is ventje er altijd mee afgekomen of we er weer voor gingen gaan.. ja voor die 3de eigenlijk niet omdat het eigenlijk onverwacht snel was dat ze gekomen is.... maar voor de andere is het altijd hij die het kwam voorstellen...

Ik stempel ook niet hé... en zolang we rondkomen met ventjes inkomen blijf ik dus thuis met de kindjes...

gewoon is vragen hoe hij zicht voelt daarover... en dat je graag antwoord wilt.. anders zou ik het niet weten

maar véél succes alvast smile.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld