Druk bezig aan het eerste kindje....

• hoi meiden,

Mekkie, leuk zeg, dat het goed gaat op school en met de vriendinnetjes van Sophie. Wat is ze alweer groot zeg, als ik daar over nadenk, dat ik al bezig was met zwanger worden toen jij zwanger werd van haar. Wat vliegt de tijd dan zeg!

Met de zwangerschap gaat het nu wel goed. Ik merk wel dat alles een beetje langs me heen gaat. Ik ben heel moe en mijn wereld is daardoor wel wat klein op het moment. Echt per dag leven en hopen dat ik genoeg energie heb om niet ongezellig te worden naar Ruben.
    Ik merk ook, dat hij echt de pubertijd ingeschoten is sinds vorige maand. Alles uittesten en lachend doorgaan met wat niet mag enzo. Het consequent zijn vind ik heel belangrijk, maar kost me wel een hoop energie. En hij reageert natuurlijk weer op mijn energie. Hoe moeer ik ben, hoe heftiger hij is.
    Maar dat hoort er natuurlijk allemaal bij.
    Ik heb tot op heden geen dramatische kwaaltjes. Gewoon het gebruikelijke dat bij een zwangerschap hoort. maar nog wel goed te doen.

Ik zie wel op tegen de bevalling. Maar ook dat hoort er natuurlijk bij.

De 20 weten echo was trouwens helemaal goed, gelukkig. En nog steeds overtuigend een meisje. We gaan dus voor een licht roze muur bigsmile.gif <3 Heerlijk hoor, dat ik dat ook mag meemaken, een dochter baby.gif

Moedergevoel, hoe gaat het met jou?

En zijn er nog andere meiden die hier nog meelezen?

Liefs en welterusten,
    Rainbow
  • Hmmm rainbow ik zie je berichtje nu pas blush.gif Maar wat leuk dat jullie nu een meisje krijgen!!! bigsmile.gif <3
  • Ha die Rainbow en Mekkie,

@Rainbow, meid gefeliciteerd dat je nu een meisje krijg.
    Wat fijn dat je nu alles kunt gaan verven en inrichten voor een meisje.
    Als ik nu zwanger raak wil ik zeker weten wat we krijgen.
    Dan kun je tenminste kleertjes kopen en een leuke kleur aan de muur en slaapkamer doen.
    Bij Kayleigh hebben we alles neutraal gehouden met een beetje Lime dan maar het is natuurlijk leuker als je er echt een kleur aan kan gaan geven.

@Mekkie, meid hoe is het met jou?

Hier hebben we heerlijk geklust vandaag op mijn verjaardag.
    Mijn mannetje maakte me vanmorgen heerlijk wakker blush.gif wink.gif
    Dus we zijn druk bezig met klussen.
    En eens kijken wat het heeft opgeleverd!
    Ja ik ben alweer 31 jaar geworden vandaag cry.gif
    Wat verschrikkelijk vindt ik dat.
    Nu hebben we nog 1 jaar om zwanger te raken want na mijn 32ste wilde ik er niet meer aan beginnen.
    Dus ik ben benieuwd.
    Dan vindt ik het risico te groot worden.
    Nou thumbup.gif dus!!!

groetjes DAwy
  • Heej moedergevoel, proficiat met je verjaardag party.gif
    Enne, ik ben ook al 31 geworden dit jaar, t valt best mee hoor wink.gif

Ik heb voor mezelf de grens bij mijn 35e verjaardag gezet, mocht ik ooit nog eens pregnant.gif willen worden. Maar vooralsnog ga ik daar niet zo snel vanuit.
    We hadden vorige week (eindelijk) een telefoontje van pleegzorg. Kindje zou de volgende dag al komen. maar er waren nog wat problemen hier en daar, dus nu is het even afwachten of ze nog komt en zoja, wanneer dan (maar t kan ook dat het helemaal niet doorgaat). Dus ja, weer maar afwachten hier nervous.gif
  • Dames hoe is het hier???
  • Hallo iedereen,

Hier is het rustig.
    Ik heb het gevoel dat het deze maand weer niets wordt terwijl ik me wel anders dan anders voel.
    Duizelig,(.)(.)gevoelig en dan vooral mijn tepels.
    Sorry dat ik het zo uit druk.
    En al sinds gisteren ligt in mijn hoofd of ik ieder moment flauw kan vallen zo voelt het.
    Maar voor de rest prima.

En hoe is het met iedereen?

He Mekkie al iets van een pleegkind gehoord of nog steeds niets?
    Ik hoop dat jullie snel iets horen.

Nou ik ga er weer vandoor maar ik spreek jullie snel.

Groetjes Dawy
  • Hmm, moedergevoel dat klinkt toch best positief!!! Hoop zo dat het raak is voor jullie en dat het niet zo lang duurt als bij Kayleigh thumbup.gif Laat je het even weten binnenkort?
    Wij hebben niets meer van pleegzorg gehoord. Tenminste, alleen steeds hetzelfde als ik informeer: wel veel kindjes, maar geen geld om er nog meer te plaatsen, dus lange wachtlijsten tired.gif En crisis gaat altijd voor (terwijl wij langdurige zorg willen bieden).
  • Moedergevoel hoe is het nu??? ben toch wel heel benieuwd nu tongue.gif
  • hallo mekkie,

we zijn weer druk aan het klussen.
    Hopelijk lukt het deze keer wel maar we zullen zien.

Wat jammer dat het bij jullie ook niet zo gaat als jullie willen maar meid ik hoop dat daar snel verandering in komt.

groetjes moedergevoel
  • k had het al aan je banner gezien Moedergevoel. Echt heel jammer voor jullie. maar vol goede moed verder hoor! Heb je er zelf moeite mee, of valt het mee?

Enne, Rainbow, al bijna 38 weken zie ik??? Hoe is het? Nog rustig in de buik???? thumbup.gif
  • Hallo Mekkie,

Hier gaat alles goed.
    bij ons de carnaval aan de gang maar heb niet veel zin en kayleigh geeft er gelukkig niets om en mijn man moet werken.
    We gaan gewoon door met klussen en proberen en soms heb ik er ook wel weer moeite mee als ik dan toch die devil.gif op bezoek krijg maar ja.
    En dan heb je het idee dat je kwaaltjes hebt en dan houd je lichaam je ook weer voor de gek.
    Ik weet wel dat het allemaal inbeelding is maar toch hoop je iedere keer dat het iets is van een teken.
    Bij Kayleigh had ik dat allemaal niet.
    Ik was niet misselijk in het begin en ook niet moe maar wel zullen wel zien waar het schip strand.
    Vooral dat ik weet dat ik na mijn 32e niet meer aan kinderen wil beginnen.
    Dus we hebben nog 8 maanden om zwanger te raken.
    En de tijd vliegt al zo snel cry.gif
    Dus we houden onze thumbup.gif omhoog.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Groeten uit limburg van moedergevoel en kayleigh wave.gif
  • Hallo Mekkie,

Hier gaat alles goed.
    bij ons de carnaval aan de gang maar heb niet veel zin en kayleigh geeft er gelukkig niets om en mijn man moet werken.
    We gaan gewoon door met klussen en proberen en soms heb ik er ook wel weer moeite mee als ik dan toch die devil.gif op bezoek krijg maar ja.
    En dan heb je het idee dat je kwaaltjes hebt en dan houd je lichaam je ook weer voor de gek.
    Ik weet wel dat het allemaal inbeelding is maar toch hoop je iedere keer dat het iets is van een teken.
    Bij Kayleigh had ik dat allemaal niet.
    Ik was niet misselijk in het begin en ook niet moe maar wel zullen wel zien waar het schip strand.
    Vooral dat ik weet dat ik na mijn 32e niet meer aan kinderen wil beginnen.
    Dus we hebben nog 8 maanden om zwanger te raken.
    En de tijd vliegt al zo snel cry.gif
    Dus we houden onze thumbup.gif omhoog.

Hoe is het met de rest van de meiden?

Groeten uit limburg van moedergevoel en kayleigh
  • Ach ja de carnaval daar. Ik heb jaren in Brabant gewoond, daar vieren ze het ook uitbundig, maar hier in Zeeland niet wink.gif Ben ook flink verkouden en niet lekker, dus ben blij dat ik niet op stap hoef nu nervous.gif De optocht is op zich nog wel leuk maar verder...

Enne, is die grens van 32 jaar echt definitief voor jullie? Vindt je man dat ook of is dat meer voor jezelf? Er zijn tenslotte massa's vrouwen die boven die leeftijd nog (gezonde) kindjes krijgen.

Hoe is het verder met Kayleigh? Heb je haar al opgegeven voor de basisschool? Ik was niet zo vroeg hoor met Sophie, pas met 3,5 heb ik haar opgegeven. Maar ik hoor van sommige ouders dat je in bijv. grotere plaatsen je kind al met amper 2 op moet geven nervous.gif

Sophie heeft weer de hele week flink last van haar astma gehad. Erg zielig, vooral de nachten zijn dan niet lekker. Maar ze heeft nu de komende week lekker vakantie, dus kan weer een beetje bijkomen (al gaat ze zelf liever naar school haha).
  • Hallo Mekkie,

Hier gaat alles zijn gangetje.
    Gisteren is de devil.gif weer op bezoek gekomen cry.gif
    Dus weer door naar de volgende ronde.

Nee ik heb voor mezelf de grens van 32 gezet en tot nu toe blijf ik daar ook bij.

Nee we hebben Kayleigh nog niet ingeschreven voor de basisschool.
    Hier hebben we 1 april open dag en 6 april is inschrijven.
    Dus we gaan eens kijken met Kayleigh en 6 april gaan we haar inschrijven.

Het gaat allemaal zo vlug nu.
    dadelijk gaat ze hele dagen naar school.
    Maandag,dinsdag,donderdag van 8.30-15.00 uur en op woensdag van 8.30-12.30 uur en de vrijdag vrij.
    Wat zal het dan stil zijn in huis.
    Ik denk dat ik daar dadelijk echt aan moet gaan wennen horror.gif
    Maar goed wat moet moet dan maar.

We gaan wel lekker op haar verjaardag 21 september en 20 en 22 september naar Euro Disney voor 3 dagen en vieren haar verjaardag de zaterdag ervoor dus als ze echt 4 jaar wordt zitten we in Disney.

En misschien gaat de peuterspeelzaal dadelijk ook nog weg dus dan hebben we per 1 julie geen peuterspeelzaal meer in het dorp.
    Maar de week erna hebben de kinderen hier zomervakantie en die 3 a 4 weken na de zomervakantie ga ik geen andere peuterspeelzaal meer zoeken want dan gaat ze toch naar de basisschool.
    Dan houden we haar gewoon lekker thuis maar het defenitieve antwoord horen we in mei.
    Dus we blijven hier in het dorp met z'n allen thumbup.gif
    We hebben al handtekeningen opgehaald in het dorp.
    Dus nu is het afwachten wat de gemeente gaat doen.

Nou ik ga Kayleigh uit bad halen.

O,ja hoe gaat het nu met Sophie?
    Hopelijk al beter wens haar maar veel beterschap van ons.
    We spreken elkaar snel weer!!!

@Rainbow,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie baby.gif Laura.
    Heel veel geluk samen en geniet van je kraamtijd.
    Hoe vind de grote broer het?
    Groetjes DawyAangepast door moedergevoel op 16/03/2011 18:10
  • Rainbow (als je hier nog leest?) gefeliciteerd met jullie dochter Laura <3 Ze is 1 dag voor mij jarig en weegt bij haar geboorte net zoveel als sophie indertijd wink.gif
    Hoe is je bevalling gegaan? ben heel benieuwd! En hoe vindt Ruben het allemaal?

Moedergevoel, ik heb sophie vorig jaar ook in juli al afgemeld bij de peuterspeelzaal maar toen hadden ze ook heel laat zomervakantie (tot 7 sept) dus die keuze was vrij makkelijk wink.gif En anders had ik het ook niet meer gedaan voor die paar weekjes. Dat is ook zo verwarrend nervous.gif
    Tja, het is een hele verandering als ze naar school gaan. Zo stil in huis maar ze veranderen zelf ook heel erg! Sophie heeft vrijdagmiddag wel vrij maar s morgens moet ze gewoon naar school hier.
    Ze heeft sinds maandag ook een grote fiets (16 inch) gekregen (zonder zijwieltjes uiteraard), oh wat wordt ze toch groot thumbup.gif
  • moedergevoel, zie ik dat goed? ben je 4 dagen overtijd???? thumbup.gif
  • ja maar een negatieve zwangerschapstest cry.gif
    Nu maar wachten op de devil.gif

groetjes moedergevoel sadhug.gif
  • hmmm dat is gek, nog altijd geen devil.gif en geen positieve test? Echt vreemd bored.gif Had zo gehoopt op goed nieuws voor jullie!!!! Anders komende week even langs de huisarts misschien???? thumbup.gif
  • Waaah moedergevoel wat zie ik!!!! Een mooie zwangerschapsbanner!!! Gefeliciteerd! hug.gif <3
  • bedankt mekkie. hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld