Druk bezig aan het eerste kindje....

• Hallo allemaal,
    hier zijn we weer! En alles gaat prima!
    We zijn woensdagavond bij de gynea geweest voor de 2e controle en ons wondertje was zeer goed gegroeid en zeer actief! Hij/zij meet nu van hoofd tot poepje 6.2cm en we hebben duidelijk de armpjes, handjes, beentjes en voetjes kunnen zien.
    De echo heeft extra lang geduurd, omdat hij/zij mooi stil bleef liggen op het ogenblik dat hij/zij moest bewegen (nekplooimeting). Na wat geduw en gepor van de gynea kwam er weer actie in de zaak en kon ze vaststellen dat ook dit prima was.
    Ik voel me ondertussen ook nog steeds goed en ben ook al niet meer ZO vermoeid als de voorbije weken. Van een buikje is nog niet echt sprake, maar er begint toch zoiets vooruit te komen!

Hoe ist met de rest hier?

Groetjes
    Svea
  • Dag Svea,

Mijn zus noemt ook Svea, en aangezien deze naam niet vaak voorkomt, was het even verschieten dit te lezen wink.gif

Leuk dat alles goed is met baby.gif of baby2.gif content.gif

Wij zijn nu in ronde 7 en hopen op een vruchtbare maand deze maand content.gif

Groetjes.
  • hallo Svea,

hier gaat alles zijn gangetje!
    Kayleigh is een echt meisje qua uiten.
    knijpen,bijten,haren trekken en terug slaan dus we moeten echt op onze streep gaan staan horror.gif
    ze weet het ook wel maat toch blijft ze proberen.
    natuurlijk is ze ook heel erg lief tussen de streken door content.gif

wat een wonder hé als je dat ziet wat er in je buik groeit.
    wij waren ook op slag <3 toen we de echo zagen en iedere keer als we terug moesten duurde dat een eeuwigheid wink.gif
    maar voor je het weet is hij/zij er.
    willen jullie weten wat het wordt of houden jullie dat als een verrassing?
    of heb ik dat al eens gevraagd?
    nou ik ga want kayleigh is wakker aan het worden/

wave.gif dawy & kayleigh
  • Hallo allemaal;

@Elke; Svea is inderdaad een naam die niet zo vaak voorkomt, maar dat is net het leuke eraan! Veel succes deze maand. Hopelijk wordt het inderdaad een vruchtbare maand! We duimen!!

@Moedergevoel;
    je meisje is inderdaad een écht meisje dan. Lijkt me gek om te zien. Is natuurlijk effe hard om haar te leren wat wel en niet kan, maar ze zullen toch alles een keertje willen uitproberen hè... Och ja, wij hebben af en toe onze kuurtjes ook nog hè! wink.gif
    Wat zie ik trouwens?? Een nieuwe banner?? Gaan jullie voor een 2de kindje? Leuk!! Laat maar weten vanaf wanneer we mogen beginnen duimen hè...

Hoe is het ondertussen met Rainbow en Nathalie en al de anderen?? Druk bezig met de kindjes, zeker?

Heel veel groetjes aan iedereen en tot schrijfs!
    Svea
  • Hallo Svea,

Ja idd eind 2009 begin 2010 gaan wij voor een 2e pukje.
    Ik heb eindelijk mijn mannetje over kunnen halen wink.gif
    Maar ik laat zeker weten wanneer we precies beginnen zodat we allemaal weer kunnen thumbup.gif .
    En hoe voel jij je?
    Willen jullie weten wat het wordt?
    En laat je ons dan ook iets weten of houden jullie het geheim?
    Als hij/zij maar gezond is bigsmile.gif

Ja ik vraag me eigenlijk ook af hoe het met de rest gaat?

Groetjes Dawy & Kayleigh
  • hé meiden waar zijn jullie gebleven???
  • Hallo, hallo,

hier ben ik terug, wel met slecht nieuws. Mijn devil.gif zijn er terug doorgekomen. Op naar de volgende ronde disappointed.gif

Hoe is het met jullie ?

Groetjes.
  • @ Moedergevoel: hier ben'k wink.gif , zit nu eerder in het maart-topic.

@ Elke: spijtig van je devil.gif , op naar de volgende ronde!

Hier alles goed. Dinsdag 20-weken echo waar'k echt naar uit kijk...
  • hoi dag iedereen,

ik ben er ook nog goofy.gif

ook eerder lezen dan schrijven....maar ik kom wel nog vaak piepen hoor.

moedergevoel wat leuk dat je alweer een datm hebt om naar uit te kijken om terug van start te gaan.

hier ook alles goed. woensdag opnieuw echo...

wave.gif
  • Elke balen devil.gif had op je profiel gezien dat je bloed had laten trekken en dat het eigenlijk gewoon domme pech is dat het nog steeds niet raak is. Natuurlijk is 8 maanden niet eens zo bijzonder lang maar als je erop zit te wachten duurt elke maand er eentje te lang he thumbdown.gif Geef de moed niet op hoor, veel succes ook weer deze ronde thumbup.gif

Sterretje, alvast veel plezier weer bij de echo. Willen jullie het geslacht weten?

Katrien, jij ook veel plezier bij de echo en willen jullie het geslacht weten? Heb je een voorkeur?

Hoe is het met de rest?
    Hier druk. Kindjes zijn allebei net flink ziek geweest maar gelukkig weer aan de beterende hand. Hopelijk worden ze niet elke morgen heel vroeg wakker nu met de wintertijd wink.gif
  • hallo meiden,

hier gaat alles zijn gangetje.
    het enige nadeel is dat ik al 4 dagen slecht slaap.
    ik ben altijd wakker rond 2 uur en dan zie ik ieder uur wel de klok.
    vandaag ben ik al om 5 uur opgestaan en ben ik maar begonnen met poetsen.
    iedereen slaapt hier nog.
    is dadelijk wel alles schoon hier beneden dan moet ik alleen nog zuigen en dweilen bigsmile.gif
    en dan moet ik boven nog poetsen.
    o,ja en ik moet nog strijken drunk.gif maar dat ga ik straks doen als kayleigh slaapt.
    dadelijk ga ik eerst even snel naar de winkel.
    heb ik dat ook alweer gehad.
    kayleigh begint met steeds meer te babbelen bigsmile.gif
    maar ze heeft veel last van haar tandjes sadhug.gif

@elke,meid op naar de volgende ronde en de moed niet opgeven. thumbup.gif
    @katrien en Sterretje, veel plezier met jullie echo.
    willen jullie idd het geslacht weten?
    @mekkie, dan is het bij jullie een echte ziekenboeg geweest.
    maar gelukkig gaat het alweer beter met de meiden.

zo ik ga me even douchen en dan even snel naar de winkel.
    groetjes dawy & kayleigh. wave.gif
  • Dag Mekkie: ja, op naar de volgende ronde content.gif Ik heb mijn bloed laten trekken en mijn man zijn zaadcellen laten controleren en dit was van normale kwaliteit (aantal OK, beweeglijkheid OK, vorm niet zo goed, maar goed genoeg om natuurlijk zwanger te worden). Als ik nog niet zwanger ben tegen maart 2009, dan starten we met kunstmatige insiminatie. Maar voorlopig denk ik daar nog niet aan, op naar een natuurlijke zwangerschap voor maart bigsmile.gif

Amaj, ik heb je banner ook gelezen en je hebt al het een en het ander meegemaakt hé. En dan ik maar klagen dat het een tijdje duurt vooraleer ik zwanger ben ... Er zijn ergere dingen dan dit hé, ooit zal ik ook wel mama worden.
  • hallo elke,

mijn thumbup.gif staan omhoog voor je.
    ik hoop dat je snel pregnant.gif bent en ik hoop voor je dat het deze keer raak is.

hug.gif dawy
  • Bedankt moedergevoel, ik hou je op de hoogte.

Groetjes.
  • Hallo dames,
    heb hier effe geen berichtje meer achtergelaten, maar ben wel regelmatig komen piepen...
    Er is niet echt groot nieuws gemeld geworden zie ik, en dat heb ik ook niet hoor. MAAR... geen nieuws is goed nieuws.
    Volgende week mogen we terug naar de gynea. Dan ben ik bijna 18wkn ver, dus ben eens benieuwd of ze dan het geslacht kan zien. Ik weet eigenlijk nog niet zeker of ik het wel wil weten. Van de ene kant lijkt het me super om het niet te weten en pas bij de bevalling te horen te krijgen 'proficiat, u heeft een zoontje/dochtertje'. Maar van de andere kant zit je misschien 9 maanden te hopen op een jongen of een meisje, en ben je straks teleurgesteld als het niet zo blijkt te zijn... Ik ben er nog niet uit! Wat zijn jullie ervaringen?? ponder.gif
    Mijn figuur begint nu zo stilaan ook te veranderen. Er begint nu toch wel een buikje vooruit te komen. Maar dat mocht ook wel ondertussen hè. Ik kreeg thuis al klachten van mijn familie, dat er nog steeds niks te zien was, buiten dan een goed gevulde decolleté. blush.gif
    Maar ik ga me er in ieder geval niet druk over maken, we zullen nog wel dik genoeg worden! pregnant.gif
    Alé, ik ga jullie weer maar eens laten. Als er iets te melden valt, horen jullie het meteen! En ik spring geregeld hier binnen om de andere nieuwtjes te lezen.
    Heel veel liefs,
    Svea
    PS: Elke, veel succes meid! thumbup.gif
  • Hoi,

Ook ik kom hier regelmatig nog eens piepen.
    Hier was gisteren alles ok bij de gyn, wel de assistent gehad omdat die van mij overboekt zat...maar nu kon'n onmiddellijk naar binnen, dat is ook wel leuk.
    Wel heel wat bijgekomen...maar daar zei'm toch niet echt iets van.
    Het werken gaan is nu wel ff zwaar, maandag en dinsdag zijn altijd de zwaarste dagen en dat voel'k op woensdag ook nog wel... Het is tot op heden al'n hectische week geweest, dus dat speelt ook wel mee.

Aan al de klussers: good luck dames!!!
  • Hallo dames,

ik had jullie beloofd dat ik jullie op de hoogte zou houden van zodra er nieuws was; wel... er is nieuws;

We zijn gisteren bij de gynea geweest voor onze 3de controle. Alles was prima in orde. Ze heeft ons wondertje nog eens goed onder de loep genomen, en alles zag er goed uit. Het lag nochtans in een vrij moeilijke positie om veel te kunnen zien, maar hetgeen ze kon zien, was goed. En jaja; we hebben ook zelf kunnen vaststellen wat het wordt!

We hebben gisteren nog zitten twijfelen of we het zouden vragen of niet, en kwamen er niet goed uit. We wilden het eigenlijk allebei wel graag weten, maar twijfelden desondanks toch. Mijn partner vooral omdat hij niet zo goed is in geheimen houden, maar ja. En toen kwam het moment dat de gynea vroeg; 'willen jullie het geslacht kennen?' en toen werd het moeilijk natuurlijk... We hebben elkaar eens aangekeken en dat toch maar JA geantwoord.

We hadden allebei stiekem een voorgevoel (zonder dat we het van elkaar wisten) en dat blijkt nu ook nog te kloppen ook!! Wat het nu precies is, houden we liever nog geheim, dus sorry dames; jullie zullen tot april moeten wachten... bigsmile.gif

Nu nog thuis iedereen ervan overtuigen dat we nog altijd niks konden zien, want anders wordt het helemaal moeilijk om het te verzwijgen! blush.gif

Het belangrijkste is in ieder geval dat alles in orde is met ons kleintje en dat het goed groeit. Ik ben nu ongeveer 5kg bijgekomen, dus dat valt ook nog zeer goed mee.

Alé, ik ga er weer vandoor. Ga mijn boterhammetjes opeten en dan nog wat werken.

Heel veel groetjes
    Svea
  • @ Svea: fijn om te horen dat de echo ok was. Leuk om je kleintje nog eens te zien hé, en zeker om het geslacht te weten wink.gif !
  • Ik heb hem/haar gevoeld!!! <3
  • he svea,

dat is een fijn gevoel hé.
    als je je baby zo voelt trappelen.
    geniet er maar lekker van want voor je het weet heb je je baby in je armen.
    en dat is nog veel beter smile.gif

groetjes dawy & kayleigh
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld