Druk bezig aan het eerste kindje....

• @rainbow,

meid gefeliciteerd met baby2.gif Ruben.
    geniet er lekker van.

@svea, enne meid heb je al goed nieuws voor ons?

groetjes dawy & kayleigh
  • Hey Moedergevoel,
    nee voorlopig nog niets te melden...
    Geen devil.gif -nieuws, maar ook nog geen pregnant.gif -nieuws.
    Geen nieuws - goed nieuws zeker???
    Ik wacht nog even af tot het weekend en mocht het dan nog steeds niks zijn dan doe ik een testje.
    Spannend!!!! thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif thumbup.gif
    Ik hou jullie op de hoogte!
  • Rainbow, een dikke proficiat. Dat heb je goed gedaan zeg. Mooie naam hoor. Geniet van jullie ventje!
  • rainbow gefeliciteerd.

Svea thumbup.gif ik begin echt te denken dat het wel eens goed nieuws voor je kan zijn.
    ik had ook echt devil.gif krampen rond mijn NOD maar bleek toen toch echt wel zwanger pregnant.gif
  • hé rainbow!!!

wat goed meisje....van harte gefeliciteerd...

erg mooie naam hoor....

geniet er maar van!
    gaat alles een beetje met je? niet te moe?

svea! wie weet, ik duim in ieder geval.

liefs,

sterretje
  • Wow, Rainbow, proficiat en geniet er maar van !!!
  • Hey ladies,

bedankt voor jullie positieve berichtjes. Ik moet toegeven... ik begin er stilaan ook in te geloven! content.gif
    De krampen zijn ondertussen verdwenen, ik voel alleen af en toe nog een steekje in mijn onderbuik en voor de rest... NIKS!
    Ik denk dat ik straks een testje ga kopen, om dat dan morgenvroeg te proberen. Of denken jullie dat het nog wat te vroeg is en dat ik nog wat moet afwachten??
  • Svea testuuuuuhhhhhh!!! thumbup.gif hug.gif
  • testje doen hoor svea, volgens mij zal die gewoon dik positief zijn! thumbup.gif
  • onvoorstelbaar! Sinds vanmiddag heb ik terug wat buikpijn en nu bloed ik... disappointed.gif
    Is wel nog maar een beetje bloed nu, maar tis wel bloed... cry.gif
  • hé Svea down.gif

wat nu? mss nog eventjes afwachten....

een innestelingsbloeding?!

dikke knuffel van mij in ieder geval...

hug.gif hug.gif
  • enne svea,

hoe is het met de bloeding?
    of heb je misschien al getest?

groetjes dawy & kayleigh
    sadhug.gif
  • svea??? hoe is het met je ?
  • hello ladies,
    bedankt dat jullie aan me gedacht hebben.
    De devil.gif zijn uiteindelijk dus toch geland hè... Natuurlijk weer een nieuwe teleurstelling, zeker nadat ik al zoveel dagen overtijd was. Ik heb zaterdag weer even in een put gezeten en vervolgens weer herpakken en er opnieuw voor gaan hè. Ondertussen alweer 3dagen bezig met de Clomid en dan volgende week weer naar de gynea. Ga straks een afspraak maken...
    Mijn zus raadde me aan om te beginnen 'temperaturen'. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?
  • hallo meiden,

zouden jullie zo lief willen zijn om even te stemmen op Kayleigh?
    jullie zijn schatten en alvast bedankt. bigsmile.gif

Wordt Kayleigh de 'Baby van het jaar'?
    Kayleigh dingt mee naar de titel 'Baby van het jaar' op [url=http://www.babyvanhetjaar.nl">http://www.babyvanhetjaar.nl...]http://www.babyvanhetjaar.nl">http://www.babyvanhetjaar.nl...[/url]
    Winnen we, dan komt Kayleigh op de cover van 'Wij Jonge Ouders'. Daarnaast is Kayleigh een jaar lang het gezicht van Prénatal en als klap op de vuurpijl winnen we voor de toekomst van Kayleigh een AEGON Rendementplan met ?10.000,- van AEGON Bank.
    Help ons een van de 101 finaleplaatsen in de wacht te slepen door nu op Kayleigh te stemmen! Klik op de onderstaande link om je stem uit te brengen:
    [url=www.skyradio.nl/index.php?page…;frame=gallery%2f4582]www.skyradio.nl/...08&;frame=gallery%2f4582[/url]
    Met vriendelijke groet,
    dawy
  • Deze middag terug op controle geweest bij de gyne. En ja hoor, terug te veel bijgekomen en mijn bloeddruk is verhoogd. Dus de conclusie was: ik sta nu op een zoutloos dieet tot ik moet bevallen. Om zeker te zijn dat ik geen zwangerschapsvergiftiging opdoe.
    Heel mijn leven dieten en dan nu in de zwangerschap ook nog steeds dat gewicht, het begint echt mijn strot uit te hangen.
    Ik weet dat het voor mij goed is, maar toch....
    Met de baby is alles ok, het weegt nu al 2kg700, wat toch veel is volgens de gyne.
  • Nathalie, ligt je baby nu goed? En waren dat indalingsweëen vorige week? Jammer van je gewicht, vooral omdat je al oplet.

Svea, ik temperatuurde, maar meer om te zien of mijn temp achteraf hoog bleef. Waarom vraag je niet om over te schakelen op menopur ipv clomid. Ik heb enkele vriendinnen die een jaar met clomid probeerden en het lukte niet, van zodra ze naar menopur gingen, waren ze zwanger. Clomid tast het baarmoederslijmvlies op termijn aan.

Met mij alles ok. Ik ben vorige week op controle geweest. Ons meisje woog 1kg360, wat iets onder het gemiddelde was, maar dat was geen probleem aangezien Amélie ook een lichtgewicht was en is en wij zelf ook niet van de diksten zijn. Voorlopig ligt ze met haar hoofdje naar beneden en hopelijk blijft dit zo. Verder geen nieuws.

Gr, saar.
  • Ik weet niet wat het was vorige week. De baby ligt nog steeds goed, met hoofdje naar beneden. Mijn eerste dag zonder zout heb ik overleefd, oef. Maar kheb wel reuzehonger gehad. Omdat ik nog niet naar de winkel ben geweest heb ik nog niets in huis he. Het enige dat ik met zout gegeten heb is een stukje kaas.
  • Wat vreselijk ambetant. Er zit zowat overal zout in? Mag je nu al gewoon boterhammen eten? Het is toch ook niet de bedoeling dat je honger hebt.
  • Ah neen, gewone boterhammen mag ik niet eten he. Ik zou brood zonder zout moeten eten. moa ja, da smaakt ni he. Daarom kies ik dan liever voor een heerlijk patatje he.
    Deze middag heb ik een slaatje met gerookte zalm gegeten, hopelijk mag dat...
    Voor de rest zal ik morgen naar de dieetwinkel gaan en eens kijken wat ze hebben he.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld