Dromen over eind 2011/begin 2012

• Welkom iedereen!

Beauty: zo tof dat jullie voor een 4de gaan, hoor je niet echt veel meer. Is het de laatste zwangerschap of dromen jullie echt van een heel groot gezin? 3 zoontjes al, laat je je helemaal verwennen door al die mannen van je goofy.gif

Ellentje: ja die mannen... hier ook hoor wou mijn ventje eerst niet,ik wou een kleintje van de eerste dag dat we alleen gingen wonen,maar het heeft dan nog bijna 6 jaar geduurd vooraleer hij ja zei!
    Ik hoop op een vlotte bouw voor jullie,het vriest toch al niet meer dus is toch al een pluspunt wink.gif

Door: Echt een mooier cadeau kan je niet wensen! Dat het maar vlug je verjaardag is dan

Ik ben bijna 10 jaar samen,waarvan bijna 8 jaar samen wonen.Ik woon in oost vlaanderen (België)samen met mijn 2 stoere kerels en ik wordt er 27.

groetjes
    groetjes
  • hoihoi iedereen,

@tattooke: Hehe net hetzelfde hier.. Vanaf we gingen samenwonen 3 jaar geleden was m'n wens ook direct zo groot. Je hebt echt wel heel lang geduld gehad!!
    En ja die bouw.. Ze roepen toch weer vriesweer af. Dus weer vertragingen thumbdown.gif

@Nathaly: Ik denk dat ik dat dan ook eens ga doen op de wii tongue.gif

@Beauty: Mijn broer heeft ook 4 kindjes, 3 zonen en het laatste kindje een meid.. Lekker drukke boel daar goofy.gif Willen jullie graag een baby.gif of maakt het niet uit?
    Groetjes

Ellen
  • Heb afgelopen paar dagen even niets gedaan op de Wii.
    Mijn knie doet zeer. Vandaag ga ik wel weer zwemmen.

Pfff ben afgelopen paar dagen toch zoo misselijk. De kleine is verkouden dus misschien toch aangestoken..
  • Hoi Hoi!

Hier ook een kinderwens waar we eind Aug. 2011 aan gaan beginnen, dan gaat na onze vakantie het spiraaltje verwijderd worden.
    We gaan dan voor ons 1e kindje!
    Dus allemaal erg spannend en stiekem wel aan het aftellen natuurlijk, gelukkig is manlief ook net zo enthousiast smile.gif
    In onze omgeving is een ware baby-boom dus dat is ook superleuk en maakt dat we er nog meer naar uitkijken!

xoxo
  • Hoi iedereen,

Ook bij mij is de kinderwens enorm. Sinds een maand ben ik gestopt met de pil...

Nu nog hopen dat ik rap een positieve test in handen heb, want zou toch graag tegen mijn verjaardag zwanger zijn...
  • Hoi,

Ik wil me ook graag aansluiten bij dit clubje. Wij zouden graag een (eerste) kindje verwachten tegen het einde van dit jaar of begin volgend jaar. Ik zelf zou graag deze maand nog overslaan, vooral omdat ik tegen oktober een (buitenlands) seminarie moet voorbereiden, en 't zou maar al te gek zijn als ik daar dan niet aan zou kunnen deelnemen. Mijn vriend vindt mijn logica ONlogisch, we hebben er best wel al wat over gediscussieerd; hij zou er liefst nu echt wel aan beginnen.

@ Ellen, ik ben ook van het Waasland afskomstig; ben wel 10 jaar ouder dan jij goofy.gif (en ik die zei "mijn eerste kind voor m'n 30").

Aan de (ver)bouwers: veel succes!

Arrabella
  • Tel mij er ook maar bij!!!

Momenteel genieten we nog van ons eerste schatje maar het kriebelt al voor een tweede.
    Als onze meid één jaar is beginnen we er aan!
    Mijn zwangerschap vloog voorbij maar de komende 9 maanden gaan nog héél lang duren vrees ik.
    wink.gif
  • Welkom nieuwe toekomstige mama's in spe! Leuk nog meer mensen die samen uitkijken en aftellen naar het einde van het jaar!

Ondertussen ben ik hier volledige gestopt met borstvoeding,L. heeft zelf "beslist" dat hij niet meer wou en is dan ook gelijk gestart met alleen stappen (hij stapte al aan 1 handje maar nu dus echt helemaal alleen).
    Het verlangen naar een tweede is nu wel nog groter maar toch wel onzekerheid of 2 kindjes wel haalbaar is... maar dat weerhoud mij niet om te speculeren over namen en (her)inrichten van de kamers goofy.gif

Hoe gaat het hier met iedereen?

groetjes
  • hey allemaal
    hier ook kinderwens voor hopelijk eind dit jaar - begin volgend jaar. Heeft nu wel lang genoeg geduurt! candle.gif
    groetjes
  • voor eerste

Hoi iedereen,

net aantal weken gestopt met pil, willen voor ons eerste gaan en uiteraard, net als iedereen liefst zo snel mogelijk!!!

Heb al heel lang kinderwens! Nu krijg ik eindelijk groen licht en kan niet wachten!!

Veel succes iedereen!
    groetjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld