Dromen over eind 2011/begin 2012

• Ik vond nog geen topic over dromende mensen die graag zwanger willen worden tegen herfst/winter 2011 of begin 2012.
    Zelf ben ik dit namelijk wel al aan het doen!!

Afgelopen april ben ik moeder geworden van mijn eerste prachtige zoon!
    En het moederschap bevalt me uitstekend.
    Maar al sinds dat hij 5 maanden is ongeveer ben ik alweer aan het dromen over een brusje voor hem.
    Al vond ik wel dat ik nog eerst met volle teugen van hem moet genieten en dat doe ik ook volop.

Sowieso zoek ik momenteel een parttime baan en willen we dan zo snel mogelijk verhuizen naar een groter huis. Er moet dus nog best wel wat gebeuren voor we klaar zijn voor een tweede.
    Ook moet ik nog eerst afvallen en daar ben ik nu volop mee bezig. Ik moet echt nog een hele poos door, want er moet wel minstens 20 kilo af.
    Maar oooh wat heb ik er zin in, om weer zwanger te zijn.

Ik heb alweer helemaal zin in die controles en echo's, maar vooral in dat gevoel dat er een levend mensje in je buik zit die je 's nachts uit je slaap houdt bigsmile.gif

Wie heeft nog meer de wens om te gaan beginnen eind 2011??! content.gif
  • Eind 2011 is mss wat laat naar mijn goesting, maar tegen dit voorjaar of deze zomer hoop ik toch een positieve zwangerschapstest in mijn handen te hebben. Eigenlijk waren we van plan om nu al te 'beginnen', maar met de eerste sneeuw heeft mijn ventje zijn been gebroken. Het is een nogal gecompliceerde breuk, met wss een lange revalidatie dus onze geplande verbouwing heeft vertraging op gelopen. En daarmee ook de babyplannen, want manlief wil echt hebben dat het nieuwe kamertje klaar is voor er een kindje komt. Ik heb het er wel wat moeilijk mee, verlang nu al echt naar een tweede spruitje. Maar ja, geven en nemen hé? Ik snap hem wel, toen ik zwanger was van Arwen waren we net aan het verhuizen. Ik viel heel vaak flauw dus alles kwam op hem neer. Nu wordt een tweede kindje mss ook het laatste, dus daar willen we alle twee van kunnen genieten zonder te moeten denken aan alles wat nog gedaan moet worden.
  • Hallo!
    ook ik hoop dat ik zo snel mogelijk terug zwanger ben (heb miskraam gehad op 2 maanden en vruchtje moeten laten weghalen).
    Hopelijk hebben we binnenkort allemaal goed nieuws te vertellen aan elkaar.

Bij mij zal het mijn eerste schatje worden dus nog spannender lijkt me. Ik was zo blij dat ik eindelijk zwanger was en toen liep het verkeerd af (was ook net nog met kerstmis), sta er nu weer positief tegenover en wil er weer helemaal voor gaan.

Groetjes en succes! (en geniet nog van jullie kleintjes, wou dat ik al zover stond wink.gif )
  • Goedemiddag allemaal... content.gif

Ik heb al twee kindjes en jongen van 8 en meisje van 2, maar toch kriebeld het bij mij ook weer. Ook ik hoop ergens maart zwanger te worden en dan in dec bevallen. Lijk me geweldig, mijn dochter en zoon zijn valk na elkaar in de zomer jarig. Dus nu eentje gepland in de winter! Maar ook ik wil eerst beetje afvallen! Maar goed,... Ik hoop ook snel goed nieuws in handen te hebben bigsmile.gif Bij mijn eerste duurde het 7 jaar voor ik zwanger werd en bij de 2e gelijk de eerste maand,.. Hahaha.. Nou ik teken ervoor wink.gif

Groetjes
  • Hoi allemaal,

ook ik zou graag tegen het najaar terug zwanger zijn. Mijn jongste zoon is nu bijna 16 maanden. Zou perfect uitkomen want dan gaat de ene net naar school en ben ik thuis voor het nieuwe kleintje.
    Het is misschien wat arrogant om te denken dat je het écht kan plannen maar dit zou voor mij het ideale scenario zijn.
    Ik zie, integendeel tot Nathaly, wel op tegen het 'zwanger zijn' op zich, al had ik twee heel makkelijke zwangerschappen, ik vind het eerder een noodzakelijk kaad...Het hele gedoe er rond daar kan ik we van genieten; geboortekaartjes, suikerbonen, babbelen met andere mama's to be maar de fysieke veranderingen vind ik minder.

Allemaal alvast veel succes
    wave.gif
  • Iedereen inderdaad alvast veel succes!

Tja, misschien stom om zo te denken, maar ik heb inderdaad wel een hekel aan het feit dat je zoveel aankomt tijdens een zwangerschap.
    Want als ik nu helemaal ben afgevallen tot 85 a 90 kilo, dan ben ik na de bevalling weer minstens 105 kilo.
    Maar goed. Dat moet ik ervoor over hebben content.gif

Verder had ik mijn vorige zwangerschap geen kwaaltjes behalve extreem dikke enkels. Ik heb zelfs maar 1 keer gespuugd.

Ik heb nu wellicht de ideale thuiswerk baan. Volgende week mag ik op gesprek. Als ik die baan zou kunnen krijgen zou dat geweldig zijn om thuis te zijn bij Finn maar ook geweldig om thuis te zijn als ik weer terug zwanger zou zijn.
    Zodra ik een contractje heb ga ik verhuizen naar een huisje wat wellicht wel 3 kindjes kan huizen wink.gif
  • Hallo

Ik ben blij dat er dit topic is goofy.gif
    Ik heb een pracht van een zoon van bijna 16 maand en we hebben altijd gezegd wanneer hij 2 wordt we terug gaan proberen(het idee zoals bij Belle de ene naar school als de andere geboren is). Het is nog lang zover niet maar het begint toch weer serieus te kriebelen.
    Ik heb momenteel een spiraal en geef nog borstvoeding (begint op zijn einde te lopen) dus heb helemaal geen idee hoe mijn cyclus is.Voor mijn zwangerschap had ik lange en onregelmatige cyclussen maar ben toch gelukkig redelijk vlug zwanger geraakt, eind oktober gestopt met pil en januari had ik een positieve test in handen.Het idee om zwanger te zijn en alles er rond vind ik helemaal super,heb dan ook een pracht van een zwangerschap gehad en met helemaal geen kwaaltjes.Een enorm snelle bevalling,waarvoor ik heel veel schrik had en nu dus toch wel helemaal ziet zitten (hoewel elke bevalling anders is natuurlijk) Maar daar zijn we nog lang niet aan! bigsmile.gif

groetjes en succes iedereen
  • Tattooke welkom content.gif

Wat geweldig dat jij zo lang borstvoeding hebt kunnen geven!!
    Ben zowaar trots op je goofy.gif

Ikzelf kon dat niet, want mijn ventje wilde er absoluut niet aan en bij mij kwam het daardoor niet op gang. Na 2 maanden kolven stond ik droog en hij moest gelijk al bijvoeding omdat ik niet genoeg kolven kon.

Maar wel heb ik net zo'n gelukkige kwaaltjesloze zwangerschap gehad. En mijn bevalling vond ik ook reuze meevallen alhoewel ze in het ziekenhuis vonden dat ik het zwaar had omdat ik al met 7cm persweeen kreeg.
    Dat geeft me veel hoop voor de 2e bevalling, want ik vond het dus niet erg! bigsmile.gif

De kriebels zitten er hier ook goed in. Het liefste zou ik alles willen versnellen. Al dat banengedoe, huizengedoe, verhuisgedoe, opleidingengedoe en gewoon ervoor kunnen gaan! Maar dat duurt hier dus nog even...geduld is een schone zaak! wink.gif
  • Hey nathaly

Dank je,had nooit gedacht dat het zo lang ging lukken hoor. Maar de verpleegsters zeiden al bij de eerste keer dat onze zoon een natuurtalent was content.gif
    Jammer dat het niet wou lukken bij je.Wie weet lukt het bij de volgende wel hé.

Oh ja het jaar is nog maar begonnen maar wil ik ook toch het einde van het jaar in zicht hebben hoor wink.gif
    Ja het is niet gemakkelijk om alles perfect in orde te hebben. Mijn (perfecte droom) job nu heb ik nog niet heel lang, en ik werk 4/5de dus ben ik toch nog wat tijd voor mijn zoontje. Ons huis is ideaal voor 1 kindje ofwel misschien toch 2 kleine kindjes dus op een bepaald punt gaan wij ook terug moeten verhuizen.Maar voorlopig houd mij dit toch niet tegen om te dromen content.gif
    En zoals je zegt geduld is een schone zaak!
  • Dromen lukt mij altijd wel tongue.gif

Klinkt nogal stom want het is de tijd er echt niet voor hier.
    Maar toch, iedere keer tijdens de pilstop denk ik: Zal de pil wel gewerkt hebben? Misschien ben ik ondanks de pil, toch zwanger!
    Dat is toch zo stom om te denken want ik zou het nog niet moeten willen. Maarja, dat is dus de wens die dan even komt praten smile.gif
  • bigsmile.gif bigsmile.gif bigsmile.gif We hebben besloten niet te verhuizen. En we hebben daarom besloten dat mijn man zijn carriereswitch dit voorjaar al gaat maken.
    En we hebben daarom besloten dat als ik afgevallen ben, er niks meer in de weg staat voor het klussen goofy.gif

Dus nu zet ik nog een extra tandje bij hoor! De kilo's gaan hier vliegen!
  • Gefeliciteerd goofy.gif
    Dat is allemaal goed nieuws,veel succes met het afvallen!
  • hoi einde van aug.2011 willen wij voor een 4e gaan
    dus ben een beetje aan het aftellen met het stoppen van
    de pil... blush.gif *ik heb nu 3 jongens <3
    groetjes beauty
  • Hey Beauty, wat leuk dat jullie voor een 4e gaan!
    Zou je graag een meisje willen of maakt het je nog steeds niks uit?
    Ik weet wel dat het cliche "Als het maar gezond is" geldt hoor, maar ikzelf zou dan toch misschien een lichte voorkeur hebben die ik niet zou durven uitspreken haha.
    Of nouja misschien ook wel.
    Nu zou ik als 2e ook wel graag een meisje hebben omdat ik dan een van ieder heb.
    Maar aan andere kant zou een jongen ook leuk zijn omdat het dan een broertje is voor Finn en omdat ik jongens heus wel leuk vind!!
    Ook zou het trouwens met recyclen van kleren wel handig zijn maar ach daar gaat het niet om tongue.gif

Mijn man raakt ook weer helemaal enthousiast. Deze week heeft hij volgens mij wel bijna iedere dag gezegd: "Ik kan niet wachten tot we weer voor een 2e kunnen gaan".
    En van zulke uitspraken wordt ik blij bigsmile.gif

Zelf ben ik inmiddels bijna 5 kilo afgevallen en moet er nog minstens 20 van mezelf. Liefst 25.
  • Hoi Dames,

Mag ik mezelf ook toevoegen bij dit clubje?
    Ik droom al jaren van een kleintje, maar toen we samenwoonden had mijn man nog helemaal niet die wens. thumbdown.gif

Momenteel zijn we al een jaar bezig met onze bouw en dat zal komend jaar ook nog zo zijn. Wij hopen tegen de feestdagen 2011 in ons huisje te trekken. Nu kriebelt het bij mijn man ook.. Maar wij wonen nu tijdelijk bij mijn ouders tot ons huisje klaar is. We zien het dus niet zitten om hier een kleintje te krijgen. We vinden dat we dat met ons tweetjes moeten doen.

Ik heb hem wel gezegd dat ik tegen mijn verjaardag (31juli) foliumzuur ga beginnen nemen. En hij wil tegen september-oktober proberen zwanger worden. Naargelang onze bouw vordert!

Dus van mij kan dit jaar niet snel genoeg voorbij gaan!! bigsmile.gif

Groetjes

Ellen
  • Nathaly ik zie net dat jij de dag voor ons bent getrouwd smile.gif

Dat afvallen kan ik ook van meespreken.. 5 kilo is al heel goed he!
    Ga je bij een diëtiste? of volg je een bepaald dieet? Ik ben ook sinds november bezig.. Kom van 94 en zit op 84 momenteel. Ik doe weightwatchers en ga ook sindsdien sporten, aquarobics en fitness..

Groetjes

Ellen wink.gif
  • Hey Ellentje,

Welkom content.gif
    Wat leuk dat je man nu ook de kriebels heeft!
    En vind het echt superslim van je dat je al van te voren foliumzuur gaat slikken! Ik ken genoeg mensen die dat nog steeds niet doen zelfs al zijn ze 10 keer gewaarschuwd.
    Dus bravo smile.gif

Ik hoop in ieder geval voor jullie dat de bouw lekker vlot verloopt. Zou mooi zijn he, dat je zwanger je huisje in kan trekken, babykamer gelijk op orde kan maken en wachten kan tot de mooie dag goofy.gif

Het was prachtig weer he, met ons trouwen?!! bigsmile.gif
    Alweer bijna 2 jaar getrouwd en al bijna 6,5 jaar samen hier.

Qua dieeten: Ik heb een keer een dieet gekregen van een dietiste en dat doe ik nu weer. Ook ga ik 2 keer in de week aquajoggen en aquasteps. En ik doe iedere dag op de Wii ongeveer een uurtje fitnessen.
    Wel goed van je hoor dat jij al begonnnen bent net voor de feestdagen. chapeau want ik zei: Ik wacht de feestdagen af en daarna ga ik eraan!
    Maar ik moet zeggen, vooral nu mijn man gezegd heeft dat we voor een 2e gaan als ik afgevallen ben en weer lekker in mijn vel zit, dat het dieeten me helemaal niet zwaar valt. Heb helemaal geen snoepneiging. Gelukkig content.gif
  • Hallotjes allemaal!

Mag ik mij bij jullie clubje aansluiten?
    Hier ook een dromertje voor eind dit jaar!
    Wij beginnen binnenkort aan onze verbouwingen en ik zou dan op 3 december (men 24ste verjaardag, mooier cadeau kan niet) stoppen met de pil... Het is nog lang maar het is toch een mooi vooruitzicht!

Groetjes Door!
  • Welkom Door! wave.gif
    Mooi verjaardagsgeschenk voor jezelf!! Veel werk in jullie huisje?

@ Nathaly: We hadden inderdaad zo prachtig weer op onze trouwdag! Wij zijn 6 jaartjes samen content.gif Dus komt zo wat overeen wink.gif
    Inderdaad Foliumzuur is ooo zo belangrijk!! Ik werk in de gehandicaptenzorg en op mijn groepje is er ook iemand die geboren is met een open rug als resultaat van geen foliumzuur te nemen.. Toen was dat nog zo niet bekend thumbdown.gif
    Ik kan wel snappen dat je supergemotiveerd bent om af te vallen vooraleer pregnant.gif te worden! Is dat leuk zo op de Wii? Wij hebben ook een wii maar niet zo'n wii-board of hoe noemt dat?

Vanwaar zijn jullie allemaal? Ik ben van het waasland (België) en ben 23 jaar..

Groetjes

Ellentje
  • Ben van limburg (NL) maar woon nu in noordholland.
    En ik ben 24 jaar. content.gif

Ik heb trouwens ook geen balance board hoor. Maar de meeste spellen kun je ook spelen zonder zo'n bord. Gewoon jij en je vloer voor de tv tongue.gif Aangepast door Nathaly op 25/01/2011 07:24
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld