Borstvoedingsinformatieavond voor zwangeren

• Hallo allemaal,

Een aantal keer per jaar organiseert La leche league Leuven een borstvoedingsinformatie-avond, speciaal voor zwangeren. Wij willen jullie op zo'n avond een zo goed mogelijke voorbereiding geven op een succesvolle start met de borstvoeding. De belangrijkste thema's komen aan bod, er is eveneens plaats voor al jullie vragen.

We focussen tijdens de avond voornamelijk op de praktische kant van borstvoeding geven. Hoe verlopen de eerste momenten met mijn kindje? De eerste dagen? Hoe kan ik een kindje goed aanleggen? Welke problemen kan ik tegenkomen, maar vooral: Hoe kan ik deze problemen voorkomen of overwinnen? We geven tips en informatie m.b.t. voeden op verzoek, nachtvoedingen, hoe kan je weten dat je kindje genoeg heeft, ... en nog zo veel meer.

Zal je voor het eerst een kindje aan de borst hebben? Had je al eens een kindje aan de borst, maar wil je de belangrijkste dingen nog eens opfrissen? Heb je een minder goede ervaring met borstvoeding achter de rug, maar wil je het bij het volgende kindje toch nog eens proberen? Jullie zijn allemaal heel erg welkom, wij helpen je mee op weg!

Hoorde je al tal van verhaaltjes over borstvoeding, twijfel je erover of het waarheid is of een bakerpraatje? Breng de praatjes mee, wij bevestigen of weerleggen ze met plezier!

De deelnameprijs is 10 euro, partners mogen gratis meekomen! In de prijs zitten o.a. twee informatiebrochures inbegrepen.

De avond vindt plaats in het centrum van Leuven, op woensdagavond 22 juli 2009 om 20.00u. Meer informatie kan je bekomen bij ons per mail of op onze website: www. lalecheleague.be

Heb je vragen of wil je je aanmelden: LLLLeuven@gmail.com
    Verkies je ons te bellen? Onze telefoonnummers vind je op de website.

Welkom en misschien tot dan!
    Ann, Marleen en An
    La leche league Leuven
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld