Borstvoeding & zwangerschapswens in combinatie met Clomid (& immuunglobinebaxters)

• Borstvoeding & zwangerschapswens in combinatie met Clomid (& immuunglobinebaxters)

Hoi hoi,

mij even voorstellen, ik heb al een dochter van bijna 4jaar, daarna verschillende miskramen gehad maar gelukkig heb ik eindelijk mijn 2de mirakeltje gekregen 5 maanden terug. Hem geef ik nog steeds borstvoeding. Nu, ik wil eigenlijk nog niet stoppen met borstvoeding en daarom wil ik zo snel mogelijk weten of clomid nu wel of niet gecombineerd mag worden met borstvoeding ?

En eventueel of imuunglobines kwaad kan. Bij deze laatste zou ik het minder erg vinden om te moeten stoppen omdat je weet waarvoor je het doet - nieuw wondertje Maar enkel clomid... Dan is elke maand een weggesmeten maand die eigenlijk extra ging kunnen geweest zijn voor mijn kleintje.

Zwangerschapswens uitstellen is geen optie want we moeten denken aan onze leeftijd, werkgerelateerd komt het nu beste uit, we willen niet veel leeftijdsverschil....

Wie o wie kan mij helpen?

PS: kan je iets krijgen voor baarmoederslijmvlies te verdikken?
    PS2: verkregen jullie door de clomid tijdens jullie borstvoeding een cyclus/eisprong?

GroetjesAangepast door Alicia32 op 01/08/2016 14:43
  • ivm combinatie met clomid kun je best contact opnemen met LLL, die gaan je met zekerheid kunnen zeggen of het kwaad kan of niet.

Medicatie oom baarmoederslijmvlies te verdikken kun je wel krijgen. Ik heb net een terugplaatsing achter de rug van een cryo, en gebruik progynova en utrogestan terwijl ik nog borstvoeding geef aan mijn 13 maand oude dochter. Mijn melkproductie is wel fel achteruit gegaan, dat is typisch bij die medicatie...maar ondanks de mindere melk kan ik toch nog genieten van de bv, ik ben blij dat ik dus niet heb moeten stoppen...
    en bovendien: ik ben zwanger !!! gisteren positief getest.

Stoppen met borstvoeding moet dus niet, al zijn er heel wat artsen die geen fertiliteitsbehandeling willen starten als je nog bv geeft.

meer info vind je als je op google 'dreumes aan de borst en ivf' zoekt, dan kom je op een thesis rond dit onderwerp waarin alles uitvoering is beschreven..

Veel succes!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld