beginnen aan 1e kindje in 2006

• hopen op ronde nummer 19 dan maar en gelukkig weer bij je eigen hyn.. hier is het voor de rest met je gezinnetje?
  • Hey

Ik kom niet zoveel meer op het forum, maar wou toch even laten weten dat ik vandaag een goeie fm had. Maar liefst 3 follikels, links eentje van 27mm (auw die doet pijn) en rechts 2 van 17mm.
    Heb dan ook nog bloedname en 1 dosis pregnyl gehad, nu hopen dat het eindelijk eens gaat lukken candle.gif .

groetjes Mopje
  • klinkt eindelijk weer eens positief mopje.. snap het wel hoor maar je schrijft wel nog op andere topics toch... is toch even fijn als je je verhaal kwijt kunt.

hier is alles in orde. emma en lucas zijn bijna jarig en het gaat allemaal veel te snel.
  • Hey

Hier heeft het weeral niet mogen zijn, we blijven hopen maar het word wel heel moeilijk cry.gif .

groetjes Mopje
  • mopje hoe kan dat nou... hebben ze geen andere verklaringen in het ziekenhuis want je bent nu al 20 rondes bezig...

hier zitten we pas in ronde 2 en nu een hele lange cyclus want nog steeds geen eisprong maar kan me niet voorstellen hoe jij je moet voelen na 20 rondes... kan alleen maar blijven duimen en hopen voor je...

kop op het moet gewoon raak zijn deze ronde...

reb hoe is het met jouw???
  • Hey

Hier zijn we weer met alweer slecht nieuws thumbdown.gif . Vamorgen fm gehad, eerst nog een uur in een wachtzaal vol dikke buiken gezeten disappointed.gif .
    En dan de fm, links hoogst wss een cyste (31mm op 41mm) en rechts een follikel van 18mm. Mag vrijdag wel m'n pregnyl laten plaatsen. Maar toch heb ik er een slecht gevoel bij. Als ik ongesteld word moet ik een extra controle krijgen om te kijken of die cyste weg is, als die niet weg is dan hebben we een maand verplichte rust thumbdown.gif .

groetjes Mopje
  • hoop dat je gewoon zwanger gaat raken en die cyste er niet meer toe doet...
  • Hey

Hier zal het wel weer niks zijn, ongi-krampen en bruinverlies ... voorspelt meestal niks goeds cry.gif .
    Claudia, jij een dikke proficiat!

groetjes Mopje
  • mopje ja ben super blij maar wil ook zeggen dat ik zelfs bruinverlies gehad heb en ongi krampen dus duim nog een beetje voor je mee..
  • De echo was wonder boven wonder vrij goed. Was van het slechtste vanuit gegaan, maar m'n cyste was weg thumbup.gif .
    Op m'n linkereierstok een geweldige kralenkrans (lang leve de pco) en op m'n rechtereierstok kon ze zien dat er een follikel aan het groeien was bigsmile.gif .
    Verder ben ik me dan nog maar blut gaan winkelen goofy.gif voor verjaardag van onze Lucas, sint en kerst (thuis, moeke - voke & moemoe).

groetjes Mopje
  • oh mopje zou deze maand je geluksmaand zijn.. ik hoop het zo voor je en dan een mooi kado voor de feestdagen...

ik duim super hard!!
  • Hey

Geen beeb voor ons deze maand cry.gif . Ventje is al een paar dagen ziek en vandaag opgenomen met een longontsteking.
    Pfff net nu ik dan eens een spontane eisprong heb (uitgerkend vandaag dan nog) down.gif .

groetjes Mopje
  • o nee beterschap voor je man maar idd wat komt dat nu ongelukkig uit....
  • Ronde 22, here we come!
    Hopelijk krijgen we een spontane eisprong candle.gif .

groetjes Mopje
  • ik duim
  • Whaaa hier vanmorgen een positieve ovu-test bigsmile.gif candle.gif .

groetjes Mopje
  • SUPER EN NU MOET HET GOED GAAN .. ik duim zo hard want je hebt het meer dan verdiend want wat worden jullie op de proef gesteld...

hier gaat het prima en heel langzaam begin ik echt te geloven dat ik toch weer zwanger ben... het is zo raar omdat ze ooit zeiden dat we geen kindjes kregen of niet op de gewone manier en dadelijk is ons gezin met 4 kids compleet... vandaag mijn baas ingelicht want moest toevallig al bij hem langskomen .. mijn ouders vertellen we het met kerst en heb een beetje schrik voor de reactie....
  • Vorige cyclus is het niet gelukt, vandaag weer een positieve ovu-test bigsmile.gif candle.gif .

groetjes Mopje
  • super ik duim weer en zeg maar tegen je man dat hij niet ziek mag worden nu!!!! thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld