Babygeluk in 2006?Wie ook ?

• hoi,

heb alles eens voorgelegd aan de kinderarts en die zei ook dat het niet veel zin had bij de nan ar met deze medicatie te blijven als het weer zoveel slechter aan t gaan is.
    we zijn dus nog eens gestart met een nieuwe melk, de nutrilon ar met chaudfontaine water. hopen maar dat het nu eindelijk goed zal gaan en vooral blijven. ze heeft ook nieuwe medicatie voorgeschreven die nog feller is dan de zantac en de bedoeling is om het 3 weken te proberen en dan terug te gaan. mijn man is al redelijk anti medicatie en die wil net het omgekeerde proberen ponder.gif eerst 3 weken zonder medicatie en als het niet helpt ze dan wel geven. tja... heb hem gezegd dat als het niet gaat ik geen 3 weken ze ga laten afzien hoor dus we zijn tot een compromis van 2 weken gekomen.
    moet wel zeggen dat bij al haar vorige melken ze de 1e dagen het super deed, t was net een nieuw kindje en we zaten telkens te denken dat we 'erdoor' waren nu maar dan liep het weer scheef na een week ofzo. nu is ze sedert de 1e dag een beetje lastig, wat trunterig, beetje krampen en ongemakkelijk. dus wie weet nu wel een teken dat het zal aanslaan thumbup.gif een paar dagen tanden bijten en zien zeker? moet zeggen dat de melk wel vlotter drinkt en ze haar flessen weer helemaal uitdrinkt nu dus dat op zich is al goed en ze kan weer makkelijk kaka doen ook.

lieke, t is een tijdlang echt beter gegaan met haar reflux maarja zo plots weer helemaal naar af en dat doet wel raar hoor.
    nuja, t kindje kan er ook niets aan doen maar op den duur begint het wel zwaar door te wegen...

cindy, leuk dat Hanne het stappen onder de knie begint te krijgen en alweer bijna 2 jaar zeg, de tijd gaat inderdaad heel snel! niet te geloven!
    de nachten met Cathérine vallen meestal mee, ik weet dat veel mensen met refluxkindjes vooral de nachten opzitten maar dat valt goed mee, ze heeft er vooral overdag veel last van (geluk bij een ongeluk zoals ze zeggen)
    ik ga niet terug in dienstverband werken hoor, ik blijf Herbalife doen van thuis uit maar met Laurine die dan naar school gaat en Cathérine 3 dagen naar de opvang zal ik er weer goed kunnen vliegen en weer wat meer persoonlijk contact hebben met mijn klanten en collega's. in de zomer was t hier meer een creche dan een zaak goofy.gif dus niet echt ideaal om mensen te ontvangen wink.gif

groetjes en tot later meiden wave.gif
  • tadaaaaaaaaaaaaaaa

morreuh ssstttt he !!!! niks van op de Facebook zetten eh???? goofy.gif
  • Joepie Vlinder!! Super goed nieuws! Jouw geheimpje is veilig hoor! Ik zal zeker niets op FB zetten!! Geniet ervan!!
  • proficiat hoor Vlinder, ben heel blij voor je smile.gif
  • Proficiat Vlinder hug.gif
  • Vlinder, ik zie dat je banner weg is. Is het weer misgelopen?
  • Ik zie de banner nog staan....
  • oei zeg, precies stilgevallen hier?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld