"Aan de klus" vanaf februari 2010! Wie nog???

• Het lijkt me toch een complex gegeven dat temperaturen, misschien ook omdat ik nooit opdezelfde uren opsta! Ik werk met ''shiften'' in het kinderdagverblijf, we hebben dus wisselende uurroosters en kan je dus om 7u beginnen en ten laatste (tenzij je halve dag hebt ) 9u30.. Wat toch wel verschil in slaapritme brengt! Mn dochtertje is een slapertje, die slaapt graag en om 6u op staan 's morgens is dus niet aan haar besteed!! smile.gif Wat maakt dat ze altijd slaapt tot dat ik op sta.... Ook in het weekend durft ze lekker lang uit te slapen! smile.gif

Het is hier wel stilletjes tegenwoordig op het forum smile.gif Zal aan het mooie weertje liggen denk ik!

Groetjes
  • Lieve dames!!!! smile.gif

Ik ben terug van "weggeweest" te zijn goofy.gif . Het is hier lekker druk, haha, en ja; we zijn er ook even helemaal niet meer mee bezig (met zwanger worden dus tongue.gif ) dus ik weet ook even zo snel niet hoe ik in m'n cyclus zit....., maar ik zie in mijn banner dat het nu de groene dagen zijn (lol) bigsmile.gif . Ach, we'll see... m'n mannetje heeft een hele week de nachtdienst gehad, dus zoveel actie is er niet geweest blush.gif . Wij hebben geen haast.

Hoe gaat het allemaal met jullie?

Over 6 weken zit ik in de States voor een paar dagen smile.gif, ik heb er zin in!!!

Nou dames, een fijn weekend & tot horens weer.

Groetjes
    Eveline bigsmile.gif
  • Hej,

Als ik morgen ongeteld zou zijn, zou het een cyclus van 28dagen zijn... perfect... hopelijk!
    Zijn er nog andere die in hun NOD periode terecht komen?

Groetjes!

xx
  • Hier nog een kleine week denk ik. Als ik juist gevoeld heb toch.
  • hier ook nog een weekje wachten als mijn cyclus toch meewil want ik heb nog nooit zo een lange cyclus gehad en deze morgen was mijn temperatuur gezakt naar 36.4. en heb lage rugpijn maar geen devil.gif te zien upset.gif
    Groetjes
    Tamara
  • Hallo dames,

Hoe gaat het allemaal met jullie? Hopelijk alles prima goofy.gif !

Hier ook alles ok. Lichte buikpijn is aanwezig, alsmede lage rugpijn, maar vooralsnog geen ongesteldheid te bekennen candle.gif . We wachten het maar weer gewoon af. Het voelt alsof de menstruatie ieder moment kan doorbreken, dus als dat zo is: op naar de volgende ronde wink.gif . Ik hou jullie op de hoogte tongue.gif .

Fijne avond allemaal!

Groetjes
    Eveline
  • Hej Dames, vorige maand had ik een cyclus van 30dagen, deze maand was het 32dagen.. Ben blij dat ze voorbij zijn..

Jullie al ongesteld of nieuws?

ZONNIGE groetjes!
  • Nog altijd niet ongesteld...

Hallo lieve dames,

Hier weer even snel een berichtje van mij.... ik ben nog altijd niet ongesteld!!! Nu 7 dagen over tijd.... ik heb mezelf alleen nog niet aan een test gewaagd... ik heb de vorige 2 cyclussen zoveel negatieve testen gehad... dat ik het minder erg vind om ineens toch ongesteld te worden, dan weer een negatieve test in handen te hebben upset.gif ... klinkt gek... maar ja...! Ik wacht nu tot woensdag. Dan zit ik 6 weken en 3 dagen in m'n cyclus, en mijn langste cyclus tot nu toe was 6 weken en 2 dagen.... dus dan waag ik me aan een testje.

Mijn borsten zijn gevoelig en met vlagen ook wat misselijk. Maar ik maak me absoluut geen illusies, want dat had ik de vorige 2 maanden ook... en toen werd ik toch gewoon ongesteld.

Dus.... ik wacht het af...

Hoe gaat het allemaal met jullie? hug.gif

Groetjes,
    Eveline goofy.gif
  • Goedeavond lieve dames content.gif ,

Zooo... was weer een weekje niet wezen kijken hier op het forum en had weer leesvoer voor een hele avond bij een aantal onderwerpen... hihihi wink.gif , maar bij dit onderwerp is het nogal rustig zie ik goofy.gif . Hier alles goed hoor. De regels zijn afgelopen dinsdag op woensdagnacht doorgekomen (helaas ponder.gif ), met een cyclus van wederom 44 dagen. Deze cyclus houd ik dan ook maar even aan voor deze volgende ronde en dan zien we het wel. We laten de natuur toch lekker zijn gang gaan en gaan pas vanaf juli/augustus weer "echt" aan de slag mocht het dan nog niet zo ver zijn (dus dan weer met ovu-testen en de hele rambam tongue.gif ).

Hoe gaat het allemaal met jullie?

Enfin meiden, ik zal nu een week of 2 niet op het forum te zien zijn... deze week een hele drukke (werk-)week voor de boeg en de week daarna zit ik in de States (jippie!)... dus tot over een week of 2!

Fijne avond allemaal!

Groetjes
    Eveline wink.gif
  • hej,

Amaj weer zo'n lange cyclus. hier bij mij zijn ze wat normaal...
    Het zou kunnen dat ik zwanger ben... maar ik zeg het, ZOU... ben al twee dagen mottig, en we hebben wel gevreeƫn toen ik veel last had aan mn rechtereierstok/ eisprong? Dit was zaterdag en sinds gisteren misselijk... aangezien ik veel kans maak op miskramen kan het zelf zijn dat ik het niet eens weet of ik zwanger zou zijn...

Alleszins vind ik het wel spannend!

Groetjes!
  • het vermoedde van zwanger te zijn wordt groter en groter.. maar niets zegt dat het niet vroegtijdig kan afgebroken worden, want ik zit zelf nog niet in mijn NOD... Spannend..
  • ik heb raad nodig: ik heb gisteren dus een beetje bruin verlies gehad en deze morgen nog klein beetje nu niks meer te zien. Nu heb ik deze middag nog een test gedaan van kruitvat en zag niks nu kwam ik daarnet terug thuis en keek er nog eens naar en nu zie ik een heel licht lijntje staan heeeeel licht zoals een indrooglijntje maar toch wel te zien heb een foto proberen trekken maar dat lukt ni. iemand zei dat die kruitvattesten geen indrooglijn hebben of zou dit nu wel kunnen want je mag die na zoveel tijd normaal niet meer aflezen.
    wie weet raad????
    ik ben super zenuwachtig nu
  • hej tamara, heb het al paar keer gelezen in verschillende topics.. ik hoop dat je raad hebt.
    Mijn enige goede raad is, ga morgen naar de huisarts of gyn laat bloed prikken en de dag later, vrijdag, weet je of je zwanger bent of niet!

--> ik weet het morgen dat ik zwangerschapshormoon in mn bloed heb! Want anders maak ik me ook allemaal maar zorgen en word ik zenuwachtiger. En als ik pas vrijdag zou late testen hebben, wist ik het pas maandag... en dat was te lang hoor!
  • Ik ben dus niet zwanger.. maar ook nog steeds niet ongesteld sad.gif
  • Dag lieverds,

Hoe gaat het met jullie allemaal? Hier alles goed content.gif . Terug van weggeweest! Gister is mijn NOD gepasseerd candle.gif . Eergister (een dag voor nod dus) een cb-digitale-test gedaan die helaas "niet zwanger" aangaf thumbdown.gif . Maar, ook nog altijd geen duiveltjes te zien. Morgen-ochtend nog eens een testje wagen... wish me luck candle.gif !

Jullie ook allemaal succes meiden!

@ Tamara --> Ik lees dat je zwanger bent!!! Gefeliciteerd pregnant.gif !!!

Groetjes
    Eveline wink.gif
  • Hoi allemaal,

Helaas... vanmorgen wederom een "niet zwanger" cb-test in handen gehad upset.gif . Toen ik de strip eruit haalde (wat bij de digtale cb-test ~zonder indicator~ ook de bedoeling is dat je doet) zag ik echter wel een licht 2e lijntje nervous.gif . Als ik normaal gesproken een normale test zou hebben met die uitslag zou ik een klein vreugde dansje maken! Maar ik las al een aantal keer op internet dat dat normaal zou zijn bij de digitale cb-test, ook wanneer je dus niet zwanger bent, dus dat zegt dan helaas ook niks zeker ponder.gif ? De moed zakt me een beetje in de schoenen, aangezien ik nu alweer 6 weken & 4 dagen in m'n cyclus zit, nog altijd niet ongesteld ben, maar ook nog atijd geen positieve zwangerschapstest heb.... Bah.... down.gif . Weet je, en het in de 4e ronde nog niet zwanger raken vind ik dan nog niet eens zo'n vervelende ramp, maar wel die onzekerheid: het niet weten wat er gaande is: niet ongesteld, maar ook geen positieve test. Laat de duiveltjes dan maar gewoon doorbreken, dan weten we het tenminste en kunnen we een wijntje opentrekken en op naar de volgende ronde tongue.gif !

Enfin... vanavond gaan "wij" voor de wereldbeker, dus dat wordt een spannende avond. Even de gedachte ergens anders op wink.gif.

Fijne dag allemaal!

Groetjes
    Eveline disappointed.gif
  • Goeiemorgen lieve dames smile.gif ,

Hoe gaat het allemaal met jullie? Hopelijk alles goed! Hier ook alles op het gemakje hoor wink.gif . Alleen... ik ben nog STEEEEEEDS niet ongesteld upset.gif , maar ook nog altijd geen positieve zwangerschapstest in handen ponder.gif . Laatste heb ik afgelopen donderdag gedaan. Dus ik wacht nu maar weer eens een weekje af voordat ik er weer 1 doe. Ik zit in een cyclus die nu 8,5 week duurt astonished.gif ... mijn god hee....

Nou, we wachten dus maar weer af! Hoe gaat het bij jullie?

Groetjes
    Eveline wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld