35+ en gaan voor een tweede

• Hoi Wina,
    Ten eerste gefeliciteerd met de geboorte van Niek!!!!! en natuurlijk ook nog gefeliciteerd met de 2 verjaardag van Noa!!!

Hier gaat het nog wel. Ik ben wel aan het aftellen. Nog ruim 3 weken en dan een geplande sectio. De datum weten we nog niet......

Miekje
  • Sorry dat ik even inbreek, maar ik ken Wina nog van een aantal jaren geleden op een ander forum. Ik hoorde via Joline dat je bevallen was van een zoontje dus wilde ik je natuurlijk enorm feliciteren!! Goed te horen dat de bevalling ook voorspoedig is verlopen en dat je weer snel naar huis mocht. Geniet ervan!

Veel liefs van Mira
  • Hoi,

Ik breek ook even in, want ik ken Wina ook van een ander forum topic. Ik lees dat je bevallen bent, gefeliciteerd!! Wat heb je een goede en snelle bevalling gehad. Geniet van je mooie ventje!! hug.gif

Groetjes, Myrthe
  • Hey Mira en Myrthe! Bedankt voor de felicitaties! Fijn weer wat van jullie te horen.
    Hoe is het met jullie?
    Hier is alles goed. Niek groeit al lekker en is een echt kereltje om te zien qua gezichtje. Heel fijntjes, dat wel.
    Ik herstel ook lekker. Vanmiddag lekker even in mijn eentje de stad in geweest om kleertjes te kopen en wat andere boodschapjes. Ook lekker hoor. Mijn mannetje was thuis bij de twee slapende kindjes.
    Normaal lig ik 's middags ook nog even plat zolang hij vakantie heeft maar ik had zin om er even uit te gaan.
    Wel vermoeiend maar de moeite waard.

Liefs, Wina

wave.gif
  • Hoi Dames,

Mag ik even inbreken....

Wij zijn ook bezig voor een tweede,ik word in februari 36.
    We gaan nu voor de tweede ronde.
    Hoop dat ik gezellig bij jullie mee kan kletsen.

Groetjes,
    Grace
  • Hey Miekje, het einde is in zicht hè? Weet je al wanneer de kleine gehaald wordt?
    Spannend hoor. Moest je met Jelle eigenlijk ook een keizersnede? (Sorry, maar ik weet het niet meer blush.gif )
    Heel veel succes in ieder geval en geniet van de laatste loodjes.

Liefs, Wina thumbup.gif
  • Hey Miekje,

Is alles goed gegaan? Ik neem aan dat jullie nu toch al een zoon of dochter er bij hebben? Laat je het ons snel weten?

Liefs, Wina wave.gif
  • Hoi wina,
    Op 4 augustus is ons wondertje geboren Wytze Hidde. De nacht voor de sectio kreeg ik last van harde buiken in het zkh had ik op een gegeven moment om de 5 minuten een harde buik.....dus de sectio had ook niet later moeten gebeuren! Alles gaat prima. Ik ben snel hersteld van de sectio. Wytze is een tevreden mannetje en zijn grote broer Jelle is super trots op zijn broertje.

Gr.
    Miekje
  • Nu nog even de banner aanpassen
    miekje
  • lukt even niet, nogmaals proberen
  • Hey Miekje!

Van harte gefeliciteerd met jullie tweede zoon! Lekkere Friese namen trouwens. Ben jij ook Fries toevallig? Ik wel.
    Fijn dat alles zo goed gegaan is. Lijken de twee jochies op elkaar?
    Noa en Niek lijken wel op elkaar.
    Veel geluk met jullie viertjes! Laten jullie het hierbij of gaan jullie later nog voor een derde? Wij laten het hierbij hoor. Twee gezonde kindertjes is een rijk bezit en de leeftijd gaat ook tellen. Niet dat dat iets uitmaakt want als ik jonger was geweest zou ik het ook bij twee laten.
    Wel weer even wennen die nachtvoedingen hè?

Nou doei en ik hoop nog eens iets van je te lezen hier.

Liefs, Wina wave.gif
  • Hoi wina,

Wij komen niet uit Friesland, maar vinden frieze naen stoer klinken. Mijn ouders zijn wel 20 jaar geleden verhuist vanuit de randstad naar Terschelling, dus er is wel een Fries lijntje....
    Wij houden het ook bij onze 2 zoons. De borstvoeding gaat prima, gelukkig is de stuwing alweer voorbij. Wytze heeft alleen wel in de avonduren meer behoefte aan lijflijk contact en wil dan ook meerdere keren kort drinken. `s Nachts komt hij keurig om de 3 uur. Gelukkig weten we uit ervaring dat dit van tijdelijke aard is wink.gif
    Vanmiddag ga ik voor het eerst even met mijn twee mannen naar buiten een blokje om, heerlijk.
    Wina, succes verder en we houden contact..... wave.gif

Gr.
    Miekje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld