30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?

• Hey hey,

Super maribel. Leuk he die echo. Fijn dat je wat langer hebt kunnen genieten wink.gif . Begin je je buikje al te zien?? Is het nu heel anders dan de vorige keer? En oona begrijpt ze een beetje dat er iets in mama's buik zit??

Hey Hetty, Ja mevrouw heeft de eerste spuit gehad. Volgende week krijgt ze de tweede. Ik heb niet zitten twijfelen. Ze is steeds ziekig. Ze heeft pas weer een penecilline kuur gehad want ze moest echt vreselijk hoesten. Ze neemt veel mee hoor van die creche drunk.gif . Nou ja ik hoor van iedereen dat dat zeer extreem is in het eerste jaar en dat ze daarna weinig ziek meer zijn.

En slaapt Roan al een beetje door snachts?? En het gaat steeds leuker en makkelijker worden hoor! Ik geniet er echt steeds meer van. Lieke gaat nu wanneer ze op haar buik ligt echt met de kont te schudden en met haar hoofd heen en weer als ze muziek hoort. Ze ligt dan te kraaien en te lachen. Echt geweldig om te zien!! <3 . Ik dans veel met haar in de armen en blijkbaar heeft ze dit overgenomen haha.

Geniet er lekker van zeker ook van je verlof wink.gif . Wanneer moet je weer beginnen?

hug.gif
  • Hi dames,
    Even snel want amber wil eten.
    Moet nog steeds wenen aan de dag indeling door het voeden en eventueel huilen ben je toch wat tijd op een dag kwijt tongue.gif .

Heb gister 2 foto's van mijn meisie bij mijn profiel gezet voor de nieuwsgierige.

Dikke knuffel voor iedereen.
    wave.gif
  • Hey Bloemke,

Wat een snoepje zeg <3 !! Ook donker he. Ben jij zo donker of je man? Of allebei natuurlijk goofy.gif .

Ja ja onvoorstelbaar he hoe druk je kunt zijn haha. Het gaat echt gemakkelijker worden..... lastig voor te stellen maar het is echt zo. Hopelijk slaapt amber een beetje door snachts. Dat vond ik van alles bij elkaar toch echt het moeilijkste, de gebroken nachten drunk.gif

Geef haar een dikke knuffel
  • Dat haar heeft ze echt van mij content.gif
    Papa is kaal wink.gif .
    Heeft de 1ste 3 jaar van zijn leven weinig tot geen haar gehad toen is het haar gekoemen en in zijn begin 20 ging het weer weg goofy.gif
    Maar hij was blond met krulletjes.
    Ik zelf heb donker haar bijna zwart.
  • bloemke, wat een schatje!!!

hier begint stilaan een buikje tevoorschijn te komen. Sneller dan vorige keer.Ben deze keer ook iets mottiger geweest dan vorige keer. Maar denk dat dat komt omdat ik ook minder kan rusten doordat er hier een pruske is dat veel aandacht vraagt. Oona snapt nog niet wat er in mama's buik gebeurd. Maar we hebben haar wel een babypop gekocht waar ze nu heel mee begaan is. Ze geeft de pop eten, veegt mondje en neus af,... Is echt heel schattig om te zien. <3

hug.gif Maribel
  • Hey bloemke,

Wat een heerlijke dikke en tevreden baby lijkt Amber! Ziet er goed uit hoor. Geef je Borstvoeding?

Maribel,

Wat heerlijk dat je alweer kunt zien dat je zwanger bent. Ik begin nu mijn buik te missen. Ik wrijf er af en toe op alsof er nog een kindje in zit, maar helaas.

Naar dat Lieke zo vaak ziek is Linda. Mijn broer heeft overigens ook de ervaring gehad met zijn zoontje. Die was in het eerste jaar vaak ziek en nu bijna nooit. Zijn derde zoontje is nu net een jaar en ook helaas is die vaak ziek, maar wie weet, straks ook niet meer.

Met mijn kleintje gaat het ontzettend goed. Hij groeit onwijs en is al flink aan het tijgeren, heeft zijn handjes gevonden, kletst de oren van je kop af met de meest lieve geluidjes en kan zo ontzettend leuk schaterlachen en is een echte nudist. Zodra hij nakend is voor het badje of verschoond wordt is ie helemaal in zijn sas, ontzttend vrolijk is hij dan. En hij slaapt de nachten door JAWEL! Maar Mama hier is toch nog een keer per nacht wakker om te kolven. Zodra ik aan het werk ga doe ik dat niet meer hoor. Nog maar 2 weekjes en dan begin ik alweer. De tijd vliegt voorbij. Dus Bloemke vooral zoveel mogelijk genieten van ieder moment,want alles gaat zo zo snel. En het is waar, alles wordt ook steeds leuker.
  • Jemig Hetty is Roan nu al aan het tijgeren?? Lieke gaat nog geen cm vooruit haha. Mevrouw vind het prima zo surprised.gif .

En dat naakte liggen herken ik wel. Vinden jullie kleintjes het ook zo vreselijk om een jas aan te moeten? Lieke heeft helemaal een hekel aan haar muts. Ik kan haar eigenlijk geen ongelijk geven..... ik heb er zelf ook een vreselijke hekel aan blush.gif . Maar ja mama heeft haar en lieke nog niet zoveel he tongue.gif .

Al helemaal klaar voor de kerst?? Wij gaan morgen nog even naaar de dokter met lieke. Ze is sinds donderdag weer enorm benauwd en hoesterig bored.gif . Echt zielig. Ik denk en hoop dat ze nu pufjes gaat krijgen. Ze loopt nu al veel te lang zo. Ze is echt erg rustig en slaapt veel. Het geklets is even weg. Ik hoop dat ze snel de oude is en dat ze lekker de kerst in kan gaan.

Vandaag en morgen nog werken en dan heerlijk 1,5 wk vrij.Super. Ik ga dan ook snel eens even weer wat doen.

Allemaal hele fijne feestdagen en een knallend goed 2010 gewenst!!

xmasblink.gif xmastongue.gif
  • prettige dagen!

Hallo Linda,

Hopelijk gaat het alweer beter met Lieke! Is ze astmatisch? Roan had gisteren ineens verhoging. Ging tot 37,9. Dat is nu weer weg. Ik heb begrepen dat dat vaker voorkomt bij kindjes? Hij is volgens mij niet verkouden ofzo...hij is wel supervrolijk en drinkt goed.

Ik wens jullie allen fijne dagen met jullie kleintje. xmastongue.gif
    Linda,..ik zag ook een nieuwe cyclus banner bij jou. Heb je plannen? wink.gif
  • Zo even snel.

De beste wensen voor 2010.
    Nog op de valreep wink.gif .

Hier gaat alles goed ons meisje groeit goed en begint nu geluidjes te maken.
    In plaats van alleen maar huilen. content.gif
    De 18de weer op controle bij de wijk.
    Afgelopen maandag bij arts in ziekenhuiis geweest voor nacontrole en ze was goed gekeurd dus over de wijk maak ik me niet z'n zorgen.

knuf voor iedereen.
    wave.gif
  • Hallo,

Het is wel heel erg lang geleden dat ik/we hier geschreven heb(ben).

Hoe gaat het met jullie en met jullie kleintjes? Met Lieke gaat het super. Wel weer wat verkouden maar dat is hopelijk snel voorbij. WEl een leuke nieuwe ontwikkeling. Madam kan nl kruipen. Het ziet er nog wel wat klungelig uit maar ze kruipt goofy.gif . Ze doet niks met haar beentjes maar trekt zich vooruit met haar armpjes. Goed voor de armspieren haha. Verder kan ze al redelijk staan. Ze snapt alleen nog niet dat loslaten niet zo heel erg handig is als je staan aan het leren bent. Gelukkig is daar mama op je op te vangen. Soms denkt ze dat ik er altijd ben goofy.gif . Ze is iig erg aan het ondekken geslagen en zit echt overal aan. Ik ben er inmiddels achter dat als het erg stil is dat dat niet goed is tongue.gif . Dan zit ze in ieder geval weer aan iets waar ze niet aan hoort te zitten.

Kortom genieten! En af en toe begint het opvoeden ook al.

Geniet van jullie kleintjes en ik hoop snel iets van jullie te horen!

wave.gif
  • zijn jullie er nog?? Tis hier zo stil disappointed.gif
  • Ja hoor we zijn er nog. Alleen ontbreekt me soms de tijd om hier wat te schrijven.
    Het gaat nu weer goed hier Amber heeft medicijnen gekregen voor de reflux en die werken goed.
    Gister cb geweest En madam weegt bijna 7 kilo en is 61cm lang een hele brok dus al met haar 3 maanden.
    Ga snel weer want ze heeft honger.

XXX
  • hey meiden,

Het is hier wel heeeel erg stil haha. Voordat ik hier een heel verhaal neerpen eerst ff zien of jullie er nog zijn. Is anders beetje jammer van de tijd goofy.gif .

Groetjes
  • ik hang hier nog wel rond hoor.

Hoe is het met je?
  • Nog gefeliciteerd met je kleine.
  • Hey Bloemke,

Jij bent er nog wel! Dank je voor de felicitaties. Tjonge wat gaat dan snel. Net zoals de ontwikkeling trouwens. Met lieke gaat het super. Druk bezig met staan maar nog net iets te lui om te stappen wink.gif . En hoe is het met jullie??

wave.gif
  • Hier gaat het goed.
    Ze heeft mama vandaag verblijd met een cadeautje. Ze kan omdraaien en dat op mijn eerste moederdag.

Ze word al een hele dame als je naar mijn neefje kijkt die is dinsdag geboren en nog z'n klein frummelke dan.

Later meer ik ga nu nog even van mijn laatste paar uurtjes van mijn eerste moederdag genieten.
    hug.gif wave.gif
  • hey bloemke,

Zwanger!! wat leuk. Gefeliciteerd!!
    wave.gif
  • Jij ook zo te zien.
    Gefeliciteerd geniet ervan.
  • Ik ben op 30 juli bevallen van onze zoon Lucas* hij mocht alleen niet bij ons blijven.
    Hij heeft nog 1 uur geleefd en is vredig in onze armen in geslapen.

Hij had een nier afwijking. Zijn nieren waren zo groot als een volwassen nier en dat past niet in een baby lijfje waardoor zijn longetjes niet goed konden ontplooien na de bevalling ook had ik door zijn nier problemen al sinds 30 weken geen/weinig vruchtwater waardoor zijn longen ook niet goed konden ontwikkelen.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld