30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?

• Maribel gefeliciteeerd met je zwangerschap en fijn dat er een hartje te zien was.

Hier is het rustig de nodige kwaaltjes maar ja die horen erbij zullen we maar zeggen. Nog 3 weken(max 5 horror.gif ). Ik hoop minder tongue.gif .
    Ik kan bijna niet wachten om ons baby.gif vast te kunnen houden.

wave.gif wave.gif
  • Hey hey,

Gefeliciteerd Maribel!! Toch eentje. OOk weer gek he.Goed dat het wel goed gaat!!

Bloemke voor jou schiet het al op he!! Geniet nog maar even lekker van je rust wink.gif .

Ja Hetty het is druk he haha. Ik moet zeggen dat het echt beter wordt. Lieke is nu 6 mnd en het is al zo'n verschil met in het begin. Erg leuk die interactie. Om de hoeveel uur voedt je?? En heb je al een fotootje?? Ben erg benieuwd! Om de banner aan te maken kun je ook even op die van mij klikken en de gegevens van Roan invullen. Volgens mij moet het zo lukken. Zo heb ik het iig gedaan content.gif

Tja bij de dokter ging het niet zo goed. Lieke begon enorm over te geven en heeft dit in de wachtkamer over mij heen gedaan disappointed.gif . Het ging de gehele dag door en smiddags ben ik weer bij de dokter geweest. Ze had nl de gehele dag ook niet geplast. In de wachtkamer heeft ze weer overgegeven. We zijn toen doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat ze bang waren voor uitdroging. Ze zou een sonde krijgen en moest in eerste instantie 2 nachten blijven. Gelukkig is het niet zover gekomen. Ze hebben haar iets gegeven wat aansloeg. Ze kon toen vocht binnenhouden. Daarna ging het gelukkig snel beter. Ze is er nu weer helemaal. Het was wel even schrikken moet ik zeggen. Niet leuk om je kleintje zo ziek te zien.

Ze kan nu van rug naar buik draaien <3 . Ze doet al pogingen om te kruipen maar verder dan de kont omhoog komt ze nog niet goofy.gif .

Fijne avond allemaal!
  • Hoi Dames,

Even snel want ik moet zo weer naar mn kleintje toe. De banner is gelukt Linda! Goede tip van je...en ik heb ook 2 fotootjes van mijn oogappel upgeload!!!

Blij dat het beter gaat met Lieke! Vreselijk als je kleintje zo zo ziek is.

Maribel...gefeliciteerd met je eenling dan! Geniet van deze tijd weer...ik weet nu al dat ik nog een kindje wil en alles nog een keer wil meemaken..haha. Maar nu nog even niet hoor...

Bloemke, sterkte meid met de laatste loodjes! Geniet nog even van elke moment rust. Ik wilde dat helemaal niet horen aan het einde...maar snap nu wat men bedoeld heeft met "geniet nog even van je rust!";o)

Groetjes
    Hetty
  • Hey hetty,

Ik kan je fotootjes nog niet zien disappointed.gif . Je moet je profiel nog even openbaar maken.

Veel knuffels aan jullie kleintjes en bloemke thumbup.gif . Ik hoop snel op goed nieuws!
  • Ha Linda...

Nu moet je de fotos kunnen zien als het goed is.
  • @Hetty wat een poepie zeg, <3

Hier is het nog rustig.
    Ik slaap slecht dus overdag maar hazenslaapjes doen.

wave.gif
  • hetty; zo een mooi dutske!

bloemke: voor jou begint het nu echt wel te korten hé!

hug.gif maribel
  • Zo het is rustig op het forum zeg niemand geen tijd om te reageren.

Hier is het ook nog rustig nog geen beebje in zicht. ben vandaag 39 weken. Ik had nooit gedacht dat ik het zolang zou vol houden maar ja je moet wel.
    Je kan hem slechts eruit trekken.

wave.gif
  • Hey ladies, hoe gaat het?

Het is hier inderdaad rustig. Ben inderdaad redelijk druk. We zijn aan het bouwen en we zijn thuis afwisselend ziek. Ben nog nooit zo vaak ziek geweest bah. Verder gaat het hier goed. Lieke heeft al bijna 3 tandjes en nr 4 is onderweg. Verder zijn we wel druk bezig om mevrouw aan de groente en fruitpapjes te krijgen. Ze vind het smerig en haar lippen blijven gesloten. Ze lacht zelfs met de mond dicht omdat ze weet dat als die open gaat er weer smerige smurrie in komt. Afgelopen vrijdag bij het cb geweest en die gaven aan het even te laten rusten. Het komt vanzelf. Ik probeer het iedere dag even en gooi de wereld van dat spul weg... Ik denk dat ik even een week ga wachten.

En nog nieuws bloemke??

hug.gif
  • wat is het stil.. disappointed.gif
  • Tja..stilte van mijn kant is simpelweg tijdgebrek. Intensief hoor..moeder zijn!

Lieke...geef je vers fruit (geprakt of met de keukenmachine bewerkt) ? Ikzelf zou ook geen potje smurrie willen eten namelijk...

Bloemke...is er al een mooi bebeetje op jouw buik gelegd?

Hier gaat alles goed, maar mis ik tijd. Tóch..mijn mannetje is zo heerlijk. Ik beginer steeds meer van te genieten. Hij lacht al zoooo leuk! <3
  • Daar ben ik even snel.

Ik ben op 14 november mama geworden.
    Van een mooie dochter.
    Ze heet amber en weegt 4430 gram.
    Mama moet even goed bijkomen want ik ben 1,5 liter bloed verloren tijdens de bevalling.

Ik kom snel terug om jullie meer te vertellen.

wave.gif
  • Hoi Bloemke,

Van Harte gefeliciteerd met de geboorte van jouw dochter. Als je bijgekomen bent ben ik benieuwd naar de details van je bevalling. Wat is er gebeurd dat je anderhalve liter bloed bent verloren?

In ieder geval fijn dat het goed gaat en je een gezonde en behoorlijke dochter ter wereld hebt gebracht! Geniet van de komende tijd en zorg goed voor jezelf.
  • Ik zit nu even dus zal snel verslagje maken.
    Ik heb placenta previa gehad en die was net ver genoeg weg gegroeid om zelf te kunnen bevallen.
    Ik ben smaandags in het ziekenhuis gekomen met een bloeding van de placenta.
    En op vrijdag zijn de weeen om 11.15 begonnen en halverwegen de bevalling begon ik wederom te bloeden. Vandaar de 1,5 liter bloedverlies. Ook wou de placenta niet meteen loslaten en heb ik via infuus wat medicijnen gekregen zodat deze los zou laten.
    Op zaterdag om 06.08 is ons meisje geboren. Na 24 minuten persen.

Zo was even een snel verslagje.

Nu snel weer naar mijn dochter die roept, nou ja roepen huilen.

wave.gif
  • Hey Bloemke!!!!

Van harte gefeliciteerd met je dochter baby.gif . Mooie naam Amber, hadden/ hebben wij ook op ons lijstje staan wink.gif .

Flinke dame Amber haha. Knap gedaan hoor! Ben je wel helemaal thuis nu? En wat is een placenta previa??... Yep het werken begint meteen he met zo'n kleintje. Onvoorstelbaar he dat daar zo'n geluid uit kan komen. Kan ik me nog steeds over verbazen!!

Plaats je ook nog een fotootje?? Ben benieuwd!

Met jou ook alles goed Hetty? Beetje onder controle?? Het wordt steeds gemakkelijker hoor! met Lieke is het al echt een makkie. In het begin kreeg ik het maar niet voor elkar voor 10:00 uur in de kleren te komen zonder kraamverzorgster. En nu zit ik om 8:00 uur al op mijn werk goofy.gif .

Maribel, alles goed met je zwangerschap??

Meiden geniet ervan, doe ik ook iedere dag!

hug.gif
  • Placenta previa is dat de plecenta voor de uitgang zit.
    Bij mij is tijdens de zwangerschap gelukkig de placenta wat mee gegroeid en zat net op het randje van zelf of niet zelf mogen bevallen.
    wave.gif
  • hey,
    is een tijdje geleden!
    bloempje; dikke proficiat met je dochter!

en idd het gaat altijd vlotter en vlotter hé met een babytje erbij.Alhoewel ik me nu dus al afvraag hoe ik het ga moeten klaarspelen met 2 kindjes!Maar dat zijn zorgen voor later!
    Straks moet ik naar 12-weken echo.Eindelijk. Ben toch beetje bang hoor. Hopelijk kunnen we straks aan de rest van de wereld vertellen dat we zwanger zijn!

hug.gif maribel
  • Hey maribel, hoe was je echo??

En is je omgeving al op de hoogte??

hug.gif
  • de echo was zalig!
    het is een superlange echo geworden want beebje was heel koppig(volgens gyn.de koppigste van de dag)en wou niet goed liggen voor de nekplooimeting. Ik vond het best wel grappig! Maar dat beloofd voor later! Uiteindelijk is het toch gelukt en alles is dus ok met beebje. Nu heb ik pas binnen 8weken volgende echo. Dat lijkt nog zo lang! Veel te lang!
    En ja hoor, ik heb het hier al tegen iedereen verteld!!! Iedereen heel blij voor ons.

hug.gif Maribel
  • Hoi Maribel,

Van harte gefeliciteerd dan..heel officieel! Fijn dat alles goed was op de echo..kan je weer even relaxen tot de volgende echo!

Ik hoorde van mijn broer (heeft 3 kinderen) dat het niet zoveel uitmaakt of je 2 of meer kinderen hebt. Dat doe je blijkbaar in 1 moeite door en scheelt qua tijd bijna niets als met 1 kindje. Schijnbaar is vooral de eerste een hele klus omdat je moet wennen etc.

Inmiddels wen ik ook steeds meer en gaat het steeds beter. Lichamelijk zat ik vorige week wel aan de grond, omdat ik tot afgelopen weekend gevloeid heb. In totaal wel 9 weken, dus dat is behoorlijk heftig geweest voor mijn lichaam. Nu is het eindelijk gestopt en voel ik me een stuk fitter.

Gisteren heeft mijn kleintje de eerste vaccinaties gehad. Hij had wat lichte koorts gisteravond en dat vond deze moeder niet leuk! Maar goed, schijnbaar heeft 1 op de 3 kinderen dat. Vqannacht was het gelukkig alweer weg en tot nu toe heeft hij nog geen koorts of andere bijwerkingen. Hij drinkt goed, maar slaapt wel iets meer. De overige dagelijkse werkzaamheden met kindje lukken steeds beter. Alhoewel ik wel nodig eens moet gaan stofzuigen!

Bloemke, hoe gaat het met jou en je beebje? Lukt het een beetje allemaal?

Linda...nog altijd alles goed met Lieke? Heb je haar ook in laten enten tegen de mex.griep?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld