30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?

• ik heb tot ongeveer een maand terug volledig bv gegeven. Nu geef ik alleen sóchtends en s'avonds nog bv. Ik bloed af en toe een dag en dan is het weer verdwenen?? Misschien moet het nog eventjes de tijd hebben.

Is het nu ook anders gaan voor de 2e?? Volgens mij is die onzekerheid hetzelfde als bij de eerste of niet??

hug.gif
  • Hoi Dames,

Fijn om weer wat te lezen, het was eventjes stil hier. Voelde me zo zo eenzaam! wink.gif

Linda,
    Volgens mij is het vanwege je borstvoeding dat je nog geen menstruatie hebt gehad. Ik spreek niet uit ervaring hoor, maar ik lees het overal en dat kan tot ca. 6 maanden duren, dus je hebt nog even. Wees wel voorzichtig...want ook al menstrueer je niet, je bent wél vruchtbaar!! En het is beter voor je om eerst flink te ontzwangeren en men zegt dat je dan een jaar nodig hebt ongeveer. Maar wie weet weet je dit ook allemaal al wel smile.gif .

Ik ben heerlijk van mijn verlof aan het genieten en ik lees veel. Ik vind het allemaal zo enorm interessant en het stelt me gerust. Ook al weet ik niet hoe alles bij mij gaat verlopen natuurlijk. Ik hou niet zo van verrassingen...dus weet liever zoveel mogelijk, zelfs als het niet de leukste of mooiste verhalen zijn.
    Ik heb nog iets meer dan 3 weken te gaan. Ik hoop wel dat het iets eerder komt om eerlijk te zijn, omdat ik gewoon super nieuwsgierig ben en ons kindje nou weleens wil zien en vasthouden. We weten wel wat het wordt, maar houden dat zo goed mogelijk voor ons.

Echte nesteldrang heb ik nog niet gehad. Het is meer dat ik meer met het huishouden bezig ben omdat ik nu meer tijd heb ervoor, maar ik ervaar dat zeker niet als een oerbehoefte ineens ofzo. Ik heb wel alles voor de baby in orde. Kamer nu echt klaar, alles gewassen enzovoorts. Ik ben er klaar voor en probeer ons kind af en toe ook over te halen door er lief tegen te kletsen. content.gif

Maribel,

Jammer van deze poging, maar wie weet is de volgende keer weer raak. Ik duim voor je.

Groetjes
    Hetty
  • hey,

gaan voor een 2de kindje is even spannend hoor! Ook stel ik me soms de vraag: kan ik een 2de wel even graag zien als mijn 1ste?
    Ik zie ze zooooooooooooooooooo graag dat ik me moeilijk kan voorstellen dat ik een 2de ook zooooooooooooooooooooo graag kan zien. Maar bij anderen lukt dat, dus bij mij ook hé!
    Hetty; Geniet nog maar van je pregnant.gif . Want hoe raar het ook inkt; je gaat die buik nog missen bigsmile.gif

hug.gif maribel
  • hey dames,

Heerlijk he Hetty verlof wink.gif . Geniet er echt van!!! Zeker de tijd voor de bevalling is echt super fijn. Je gaat er na de tijd nog wel eens jaloers naar terugkijken haha. Hoe mooi het ook is, het was best lekker alle tijd even voor jezelf. Ik was ook razend benieuwd naar hoe het kindje eruit zou zien. Ik zat ook vreselijk veel te dromen heerlijk!! Ik geef alleen nog sochtends en savonds bv. Ik had daarom verwacht dat er wel wat zou doorkomen. Ook omdat ik af en toe een dag bloed en ik steeds wel een ms gevoel heb. Ik heb zelfs al weer een testje gedaan... hoe tegenstrijdig kan het zijn goofy.gif . ik was erg blij dat het negatief was. Ik heb een paar weken terug een spiraaltje laten plaatsen. Een 2e nog even niet. Ik heb een koperspiraal dus ik zou gewoon mijn ms moeten krijgen. Ik wilde echt even geen hormonen vooral ook omdat we best even tijd nodig hadden om zwanger te worden.

Maar hetty het gaat nu wel echt spannend worden he! Heb je nog nagedacht over pijnstilling? Ga je in het ziekenhuis of thuis bevallen? Heb je nog een liggingsecho gehad?

ER is hier een wonder gebeurt. Lieke slaapt nu al drie nachten achtereen door!!!! thumbup.gif bigsmile.gif . Hoe blij kan je zijn haha. Heerlijk weer die nachten. Ik ben nog wel voorzichtig optimistisch want ik weet dat het zo weer kan veranderen. Ze heeft afgelopen nacht voor het eerst in haar ledikant geslapen want de wieg begon nu echt te krap te worden. Ik had verwacht dat ze daarom wakker zou worden maar nee!! Ik voel me helemaal als herboren met zoveel uurtjes.

Maribel, ik denk daar inderdaad ook wel aan. Ik ben ook zo gek op mijn meisje, kun je dat wel voor 2 voelen?? Aan de andere kant voel ik nu heel veel voor mijn mannetje en onze dochter. Ik denk dat ons hart groot genoeg is goofy.gif . Ik hoop dat het voor jullie snel weer raak is. Achteraf toch ook een hele leuke periode.

Nou dames toi toi toi

hug.gif
  • Hoi Linda,

Ik heb net een gebroken nacht achter de rug. Ons kind kan zelfs in mijn buik zo zo beweeglijk zijn dat het mij slapen onmogelijk maakt! Soms vinden hele aardverschuivingen plaats..

Zometeen heb ik weer een controle en ik ga ervan uit dat alles gewoon goed is, zoals vorige week. Je had het over een ligginsecho Linda, daar heb ik nog nooit van gehoord en dus ook niet gepland. Wel weet ik hoe het kindje ligt, namelijk al met het hoofdje vast in het bekken en de rug aan de rechterkant (alhoewel ik twijfel of dat na vannacht nog het geval is).

Ik ben nog steeds van plan te bevallen in het ziekenhuis. Indien ik ingeleid zou moeten worden dan vraag ik zeker pijnstilling aan omdat je dan grote kans hebt dat je een weeenstorm kunt krijgen en dat lijkt me wel al te heftig. Als alles echter natuurlijk gaat en de weeen bouwen zich op zoals ideaal zou zijn, dan ga ik alles op eigen kracht proberen. Maar ja, het is even afwachten hoe het allemaal loopt. Dat vind ik zo bijzonder ook, bij elk kind is de geboorte/bevalling gewoonweg weer anders. Het blijft een verrassing.

Ik snap jullie redenatie wel. Kan je ooit zoveel nog van een tweede kindje houden en ik denk echt dat het antwoord ja is. Dat zit in ons en het voelen/ervaren van liefde kent geen limiet als je het toe kan laten.
    Ik vind het al bijzonder dat ik me al moeder voel, beschermend, op mijn hoede ben, zo gezond mogelijk leef, terwijl mijn kindje nog in mijn buik zit. En hoezeer ik eerder ook tegen de bevalling aanzag, er nu zelfs zin in heb omdat het betekent dat ik mijn kindje eindelijk kan zien.
    <3
  • HEy Hetty,

Het slapen gaat niet meer zo goed he op het eind. Moet je ook vaak plassen?? Lieke zat bij mij precies met haar handen bij mijn blaas. Op een nacht moest ik echt 6 keer plassen. Gek werd ik ervan haha. Als ik nu haar handjes zie bewegen heeft ze er inderdaad lekker in zitten knijpen.

Mij is het goed bevallen hoor in het ziekenhuis. Alles is bij de hand. Ik zal de volgende keer toch graag thuis willen bevallen. Op zich wel lekker rustig. Gelukkig was er op dat moment maar 1 andere bevalling bezig maar als het nog drukker is lopen ze wel heel erg vaak weg.. Tja een weeenstorm, ik weet er alles van. Ik heb het allemaal gehad, Mijn weeen waren extreem sterk en zeer snel en wisselend na elkaar. Bij mij zijn de eerste weeen van zaterdag op zondag begonnen. Zondag overdag was het vrij rustig en om 23:00 begon het echt. Toevallig was de film perfect storm op de tv goofy.gif . om half 2 snachts hebben we de vk gebeld omdat ik het niet meer hield (Ze kon niet voorstellen dat ik al ver was en wilde ons eerst een beetje afwimpelen) , ik had toen tot grote verbazing van de vk al 4 cm ontsluiting, ze gaf aan dat we het even aan moesten zien en moesten bellen als ik persweeen kreeg. Ik denk dat ze net weer in haar bed lag toen ik het echt niet meer hield, weer gebeld en de vk is direct gekomen, bleek dat ik al volledige ontsluiting had. Dat is echt enorm snel. Het had van mij veel langzamer mogen gaan want ik kon de weeen echt niet opvangen. Dus I know pijnstilling was zeer welkom geweest nervous.gif . De persweeen stelde bij mij niks voor, echt een eitje vergeleken bij mijn ontsluitingsweeen. om half 6 ben ik bevallen. en dan te weten dat ik ook nog met de auto naar het ziekenhuis ben gereden. nou ja gevlogen haha.

Maar ja van tevoren weet je gewoon niet hoe het gaat. Daarom goed om er onbevangen in te gaan. Je kunt toch niet terug dus je moet je eraan over geven.

wave.gif
  • Hi Linda,

Jeetje zeg..wat een hectiek met jouw bevalling! En dan toch nog naar het ziekenhuis..ja, dat is dan wel een nadeel eigenlijk van thuis bevallen. Als er iets is moet je alsnog weg. Maar ja..zoals je zegt..je hebt er niks over te zeggen en moet het gewoon ondergaan en zo goed mogelijk je best doen.

Vandaag kreeg ik bericht dat een tweede vrouw van zwangerschapsgym is bevallen. Het schiet echt op dan..zo grappig, want we hebben net vorige week afschied genomen tijdens de laatste les en nu zijn er al 2 bevallen! Overigens had deze vrouw een ideale bevalling, daar teken ik voor! Haha..

Ik moet inderdaad vaak plassen, ook in de nacht. Nu voel ik sowieso de hele tijd druk uitgeoefend op mijn blaas, maar ook mn perineum, hele onderkant zeg maar. Nog eventjes volhouden hou ik mezelf steeds voor, maar af en toe heb ik echt zon moment dat ik gewoon er echt klaar mee ben.
    Vandaag ben ik even naar de stad gefietst en ik wilde even wat shoppen, ik ervaar dat tegenwoordig als topsport. Loop ik me toch te hijgen zeg..niet normaal. Maar heb wel weer leuke pakjes gekocht voor mn kleine!! bigsmile.gif bigsmile.gif

Zo zo leuk is dat..
    Nu even een middagdutje. Daar geniet ik echt van ook en het mag,er is niemand die me voor lui uitscheldt etc...heerlijk!
  • Hebben jullie overigens ook te kampen gehad met van die onbestemde gevoelens/angsten af en toe. Wat als er iets echt fout gaat..? Ik heb dat af en toe en heb ook best moeite om dat van me af te schudden.
  • Hey Hetty,

Ik moet zeggen dat ik dat niet echt gehad heb. Ik ben errug nuchter en zeg eigenlijk dat het wel gaat ook al gaat het niet goofy.gif . Probeer je gewoon te ontspannen want je druk maken heeft echt geen zin. Laat het gewoon over je heenkomen. Je kunt er toch niets meer aan doen en bedenk dat vele vrouwen je zijn voorgegaan. Het komt echt wel goed.

Slaap je al wat beter? en is je kindje al ingedaald?

Lieke had gisteravond flinke koorts, 39,8 graden. Vandaag maar even thuis gehouden voor de zekerheid. Gelukkig was de koorts alweer flink gezakt vanmorgen.

Geniet van je verlof wink.gif
  • hetty; ik heb ook angsten gehad hoor(en ik denk nog heel vele zwangere vrouwen).Ik was er zelf van overtuigd dat zo een bevalling me nooit zou lukken.Dat ik dat niet ging kunnen. En zie,niks is minder waar. Achteraf gezien viel het allemaal beter mee dan ik me voorgesteld had.

linda; 39,8 is wel veel hé! Hopelijk heeft ze er niet te veel last van. Hier oona ook ziekjes. Virale infectie op de stembanden/luchtwegen. En wij(mama en papa) hebben dit weekend thuis gezeten met buikgriep.Dus ben nu bang dat ze dat ook nog gaat krijgen.

hug.gif Maribel
  • Och jeetje julie hebben het ook al te pakken. Hier hoor ik ook veel over buikgriep. Hopelijk krijgt Oona dit niet. Niet leuk om weer ziek te worden.

ja das inderdaad wel erg hoog. Schrok er ook een beetje van. Ze is vandaag wat stillig en begint af en toe ineens te huilen? Ze drinkt nog wel al gaat het niet heel erg van harte.Ik denk dat wat last heeft van haar hoofd omdat ze verkouden is/ wordt. Ze heeft ook een beetje een verstopt neusje. Ik zal straks even wat neusdruppeltjes gaan halen. Het klinkt zo naar zo'n verstopt neusje. das toch wel lastig he als ze niet kunnen vertellen wat ze hebben. We kijken het wel even aan en anders ga ik morgen even naar de huisarts.

Beterschap!!!!
  • Hoi Dames,

Wat naar dat jullie kleintjes ziek zijn. Ik kan me voorstellen dat het zo naar is om een klein mensje zo ziek te zien. Ik hoop dat alles snel goed komt.
    Eén van mijn angsten overigens is de mexicaanse griep straks als mn kleintje er is. Moet er niet aan denken...want die griepgolf begint natuurlijk net als ik uitgerekend ben. Ik hoop dat ik met BV mijn kleine zo snel mogelijk zoveel mogelijk weerstand kan bieden. Hoe kijken jullie tegen die mexicaanse griep aan? Mij is bijvoorbeeld al afgeraden door de verloskundige om een kraamfeest te geven en drukke publieke plaatsen te vermijden. Onze verloskundige praktijk heeft zelf alle foldermateriaal en kinderspeelgoed etc uit de wachtkamer gehaald, zodat zwangeren niet besmet kunnen worden. We hebben nu huisregels ingesteld voor de kraamvisite straks. Iedereen wast de handen bij binnenkomst en we zoenen niet, dus ook mijn kleine wordt niet gezoend. Het is heel raar om dat te doen, maar ik voel me er veiliger bij. Ben wel benieuwd naar hoe men daarop gaat reageren. Ik probeer tussen alle paniekzaaierij en feitelijke kennis over risico's en gevaren een gulden middenweg te vinden. Ik ben dus vooral bang voor mn kleintje straks. Zo wordt de kraamperiode en het idee van de visites gewoon minder leuk merk ik en ik word er zelf zo onzeker van.

Hebben jullie dat ook, of zijn jullie een heel stuk nuchterder? Pieker ik teveel?

Ach en zo kom ik mn laatste 2 weken wel door... horror.gif
  • haha das het nadeel van verlof. Teveel tijd om te piekeren he wink.gif . Tja ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik kan verwachten. Ik begrijp dat het een griep is die goed te behandelen is. Ik ga daar maar een beetje vanuit. Ik kan me goed voorstellen dat je de eerste weekjes echt eventjes voorzichtig aan gaat doen. Geheel terecht denk ik. ..

Maar helaas is het gewoon niet te regelen dat lieke niet in contact komt met anderen. Ze gaat naar de creche, we komen in de supermarkt en we wandelen op straat. In de creche zijn de regels zeker aangescherpt. Ze zoenen de kinderen niet meer en je moet je handen met desinfecterende zeep wassen voordat je binnengaat. Daarnaast moeten de kinderen 1 dag koortsvrij zijn voordat ze naar de creche mogen.

Tja er hoeft maar 1 ouder iets niet te doen en het is al zover. Ik zag laatst al een vader zonder handen te wassen naar binnen gaan.... En van hoestende mensen of van handje schudden kun je het ook krijgen.. Ik ben dus bang dat het vrijwel onmogelijk is om je kindje er helemaal tegen te beschermen hoe graag we dat ook zouden willen. Ze is nu ook verkouden en koortsig... Ik hou de symptomen goed in de gaten en als ik het niet vertrouw sta ik als eerste bij de huisarts. Ik ben bang dat ik niet meer kan doen. En opa's en oma's, tantes en ooms verbieden om met lieke te knuffelen ga ik echt niet voor elkaar krijgen goofy.gif .

en niet teveel piekeren hoor krijg je hoofdpijn van wink.gif
  • Ja ...de extra vrije tijd geeft wel ruimte om te piekeren. Maar goed, ook om lekker een uiltje te knappen in de middag, omdat ik 's nachts niet hele nachten goed doorslaap.

Ik ben het met je eens hoor Linda dat je niet alles kunt voorkomen, ik doe dus maar wat ik wel kan. Dat is eigen huisregels instellen en ik verwacht wel van mijn familie en vrienden dat ze de gezondheid van mijn baby belangrijk genoeg vinden om zich in te houden en even niet te zoenen en bij binnenkomst hun handen te wassen (ik vind zoenen dus nog weer anders dan knuffelen ivm het speeksel). Verder zou ik bijvoorbeeld niet tussen de meute gaan staan op prinsjesdag etc. Naar de winkel is iets wat je niet kunt voorkomen, we moeten ook eten immers. Nou ja, ik las dat je gewoon voorzichtig moet zijn, zeker met zuigelingen. Ik vind het wel goed om te horen dat de creches beleid hebben aangescherpt. Ik hoef pas in April gebruik te maken van de creche, dus ik hoop dat het ergste dan voorbij is. Bovendien is mn kleine dan ongeveer een half jaar oud en dat is anders dan een paar dagen of weken.

Ideaal voor de kleine is eigenlijk dat ik het virus krijg en dan via de moedermelk de anti-stoffen aan mijn kind door kan geven. Maar ja..over risico's gesproken...dat doe ik toch maar liever niet.

Hoe is het nu met Lieke..is de koorts alweer gezakt?
    Een veilige virtuele knuffel dan maar voor haar wink.gif , ik hoop dat ze snel beter is.
  • Vandaag weer lekker mama dag content.gif . Het schiet nu echt op met je he. Vind je het geen gek idee dat je met twee weken waarschijnlijk al een kleintje in je armen hebt liggen? Ik kon het me toen echt niet voorstellen. Nu is het alsof het nooit anders is geweest wink.gif . Gek hoe snel je eraan went.

Heb jij tot april verlof? Jemig dat is nog lekker lang he. Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? En hoeveel ga je dan werken? Lieke gaat 3 dagen naar de creche en ze vind het er erg leuk. Ze komt met een lach daar binnen en ik haal haar met een lach weer op. Ik ben erg blij dat het zo klikt.

De koorts is weer gezakt en het gaat veel beter met haar. Ze kan weer lachen en brabbelen. Gisteren gaf ik haar wat fruit en toen moest ze echt overgeven nervous.gif . Appel vind ze niet zo lekker blijkbaar. Ik zat er helemaal onder drunk.gif . Ze werd ineens heel erg wit maar na die tijd ging het weer goed? Nou ja we blijven oefenen. Ik denk dat het wat te snel na de fles was.

Geniet van je slaapmomentjes en beleef het alleen zijn bewust. Gek maar ik kijk ook nog met veel vreugde naar mijn eerste weken van mijn verlof. Hoe leuk het ook allemaal is het is best gek dat je die tijd nooit meer gaat krijgen. Na de geboorte is het alsof je in een snelle atractie zit. Niet negatief hoor maar je staat zelf weer op het tweede plan.

Ik ga mij maar eens even douchen en de kleine in haar badje doen. Vind ze heerlijk. Dan maar eens even een lekkere wandeling met de hond en lieke.

wave.gif
  • Hai Linda,

Gelukkig dat Lieke zich weer wat beter voelt en de koorts weg is.

Natuurlijk is het een onwennig idee dat ik misschien over 2 weekjes al een kindje heb. Tegelijkertijd is het zo dat alles al klaar is en wanneer ik in het kamertje ben juist een kindje mis.
    Bovendien heb ik niet vaak het idee dat ik alleen ben, de relschopper in mijn buik zorgt daar wel voor. content.gif

Ik heb deels verlof tot April. In januari ga ik eerst weer 2 dagen aan het werk en neem ik een dag onbetaald ouderschapsverlof op voor de duur van 3 maanden en mijn vriend doet hetzelfde alleen werkt hij dan 3 dagen. Nu hebben we dat zo afgestemd dat het eerste half jaar ons kind niet naar de creche hoeft en vanaf April gaan we dan beide weer normaal werken. Dan gaat ons kindje 2 dagen per week naar de creche.

Iedereen die ik ken met kinderen zegt tegen mij : Geniet nog van je vrije tijd en je tijd alleen en je dikke buik. En het gekke is dat ik het daar waarschijnlijk straks helemaal mee eens ben, maar voor nu kan ik eigenlijk niet wachten tot mn kleine zich aandient.
    Net zoals je graag snel volwassen wilt worden en als je het eenmaal bent weer liever kind wilt zijn..
    Het leven zit zo leuk in elkaar eigenlijk. Ik kan me erop verheugen dat je dus met een kind ook je eigen kinderlijke gevoelens straks weer wat meer toe kunt laten. Lekker gek doen (uiteraard verantwoord.. angel.gif )

Zo..nu ga ik zo naar de verloskundige. Er werd de vorige keer voorspeld dat ik een 8-ponder kan verwachten... horror.gif Als dat maar niet veel meer wordt dan..

Groetjes
    Hetty
  • Hey Hetty,

Goed geregeld hoor dat ze zo lang lekker thuis is. Ga je na april 3 dagen werken?

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je ondanks wat iedereen zegt de dagen toch aan het aftellen bent. Deed ik ook hoor. Ik was ook zo benieuwd hoe hij/zij eruit zou zien. Weten jullie eigenlijk wat het gaat worden?? Gek is dat je voor die tijd zit te denken wat zal het worden en je erg benieuwd bent. Na de bevalling is dat echt helemaal niet belangrijk. Ze vertelden me dat het een meisje was maar ik was alleen maar blij dat het voorbij was haha.

Ja je kunt inderdaad weer lekker een beetje kind zijn. Ik heb vorige week de cd van kinderen voor kinderen gekocht en die is gisteren binnengekomen. De beste nummers van op een onbewoond eiland, je pa is gek etc. Errug leuk. Echt een jeugdsentiment dus ik heb gisteravond lekker met lieke door de kamer heen gedanst content.gif . Dat vind ze prachtig. Het is ook zulke lekkere vrolijke muziek. Toen ik nog zwanger was luisterde ik ook altijd een bepaalde cd en legde ik iedere avond een muziekmobiel op mijn buik. Daar wordt ze nog rustig van. Grappig he. Doe jij dat ook?

Groetjes!!
  • Hoi hoi,

Ja..ik laat vaak voor het slapen gaan hét slaapriedeltje horen dat bij ons in een nijntje zit. En zelfs ik word er nog rustig van haha. Ik hoop dus dat ons kindje dat straks gaat herkennen, ik denk het wel.

Kinderen voor kinderen..jaaa..wat leuk. Ik zag op TV inderdaad dat er een verzamel CD is. Op een onbewoond eiland is ook van mijn generatie..haha. Leuk he.

We weten wat het wordt, maar proberen dat nog angstvallig geheim te houden. Het wordt alleen wel steeds moeilijker omdat we een naam hebben en als we met zn tweeen zijn, dan noemen we ons kind bij de naam. Voordat je het weet wordt dat een gewoonte en doen we dat ook bij anderen...

Sinds gisteren heb ik veel harde buiken en krampjes. Ik had vorig weekend ook zo'n dag en nacht....best vermoeiend. Maar goed, er zijn verder geen tekenen dat er iets aan de hand is dus ik ga vandaag gewoon lekker een lange wandeling in het bos maken. Prachtig weer is het.

Heel fijn weekend alvast!
  • Ik weet zeker dat ze dat zal herkennen. Laat het straks maar horen als hij/zij eenmaal geboren is. Ja het lijkt me lastig om dat voor je te houden. Ik zou dat niet kunnen hoor. Ik praat mijn mond zo voorbij.

Ja kinderen voor kinderen is echt super. Ik heb de cd via bol.com gekocht. Is inderdaad de verzamelcd zie hieronder, ik heb het ff gekopieerd. Hij is echt super!! echt onze tijd haha bigsmile.gif . Het is een verzamelcd van de populairste nummers uit onze tijd wink.gif Ik gooi het er gewoon met de paplepel in goofy.gif . De teksten zijn gewoon ook zo leuk. Die zitten er trouwens bij! De cd is maar ? 8,- met bezorgkosten kwam ik uit op 9 of 10 euro ofzo.

wave.gif

20 Jaar Kinderen Voor Kinderen | Kinderen Voor Kinderen
    februari 2001
    Tracklist
    1. Kinderen Voor Kinderen Tune
    2. Ik Heb Zo Waanzinnig Gedroomd
    3. Op Een Onbewoond Eiland
    4. Ha Ha Ha Je Vader
    5. Meidengroep
    6. Als Ik De Baas Zou Zijn Van Het Journaal
    7. Ochtendhumeur
    8. Ik Ben Toch Zeker Sinterklaas Niet
    9. Een Been Op De Stoep
    10. Brugsmurf Blues
    11. Stuntelkampioen
    12. Zomaar ......
    13. Wakker Met Een Wijsje
    14. Vuur En Vlam
    15. Van Nederland Tot Broadway
    16. Ik Hou Van Hard
    17. Hee Mama, Hee Papa
    18. Smoezen
    19. Smoorvereliefd
    20. Klein En Groot
    21. Geen Huis Meer
    22. Kinderen Voor Kinderen Tune
  • kinderen voor kindren!Waar is den tijd!Heb er hele mooie herrinneringen aan!
    En i idd wel hel fijn om weer even het kind te mogen uithangen zonder dat je er als gek voor verklaart wordt.eer lekker onozel doen. Het doet soms zooooooooo'n deugd! bigsmile.gif

hug.gif maribel
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld