30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?

• Spannend Thrallgi,
    Je gaat de laatste week in!

Linda...wat een prachtige dochter heb je! baby.gif
  • hey hey,

De tijd is hier een beetje schaars ineens haha goofy.gif . Tis geweldig maar wel even druk. Ik moet echt even ritme krijgen. Vandaag voor het eerst zonder kraamhulp en dat is wel even druk. Was doen (jemig en dat is echt enorm toegenomen), voeden,wassen, verschonen etc etc. Maar het is helemaal super. Zo thralgi voor jouw schiet het nu ook enorm op he!! begint het al wat te rommelen bij je??

En Hetty hoe gaat het met jou. Groeit je buikje goed?? Gaat alles goed met je?

Duty calls.

Tot later! thumbup.gif
  • hallo meiden,
    jaja, het gaat hier ook snel ineens: en ja het rommelt zo af en toe.Vandaag naar gyneco geweest: alles ok aan de monitor, en twee cm ontsluiting en de baby is al goed ingedaald intussen content.gif . De vaginale touch was wel immens pijnlijk....ik hing bijna aan de plafond sad.gif .
    Linda, ik geloof dat het erg aanpassen is aan zo'n klein hummeltje wink.gif , binnenkort heb je wel een nieuw evenwicht bereikt content.gif
  • 2 cm ontsluiting??? Ooow..spannend hoor! Succes/sterkte/oerkracht toegewenst!!

Met mij alles goed. Gewoon groeiende. Geen nare kwalen. Heb een ledikantje gekocht gisteren, moet nog wel geverfd worden, dus heb weer wat te doen dit weekend. Ben wel wat gespannen voor de 20 weken echo..die is over twee weken.

Linda...lekker genieten van deze periode!

Bloemke..hoe is het met jou nu?
  • Pfff dat wachten en nog steeds 'ziek' lopen, ben 't zooo beu, ik wil ons beebje vast hebben ponder.gif . Sorry...ik zou eigenlijk niet mogen klagen, ik ben tenminste zwanger blush.gif , heb vaak genoeg onbegrip gehad toen het ons nog niet lukte en andere zwangeren zaten te klagen disappointed.gif .
    Nu ja, een collega die tien dagen na mij uitgerekend was is op 1 mei bevallen, en ja denk dat ik daardoor wat zenuwachtig raak...en ja het braken, slaapprobleem, piekeren en de bekkenproblemen houden aan cry.gif .Zit er even een beetje door cry.gif .
  • Hey thralgi,

Meid hou nog even vol. Het is bijna zover!!! Probeer zoveel mogelijk te rusten. Je hebt het echt nodig voor bij de bevalling en de tijd erna. Die is nl echt pittig. Het is van tevoren niet echt voor te stellen maar vooral de eerste week ben je echt elke seconde met je beebje en visite bezig. Super natuurlijk maar ook echt vermoeiend. Zet hem op en nog even en je mag hem/haar bewonderen <3 ! Heel veel sterkte met de laatste loodjes!!

Groetjes
  • Hoi hoi..

Thrallgi: Hou vol...ik kijk dagelijks even om te zien of je banner al veranderd is..nog niks dus?

Linda,

Al wat gewend aan het moeder zijn? Is het iets minder druk inmiddels? Hoe gaat het ontzwangeren enzo? Hoe gaat het met je prachtige meid?

Hier alles rustig. Kindje voel ik duidelijk aanwezig elke dag en volgende week vrijdag krijg ik mijn twintig weken echo. Ben benieuwd, ik vind het zeer spannend. Verder groei ik erg goed, ik hou ook alles binnen (nog steeds geen misselijkheid), dus begin me af te vagen of ik niet TE goed groei wink.gif .

Bloemke...ook jij bent stil Hoe gaat het met jou?
  • Hey hey,

Thralgi nog niks??

Wees niet bang Hetty die buik gaat echt wel groeien hoor. De laatste 4 weekjes is het bij mij enorm hard gegaan. Ik had toen verlof en ze zeggen dat doordat je rust neemt de kleine goed kan groeien. Spannend hoor die 20 weken echo. Toch weer een enorme mijlpaal. Als alles goed is is de echo echt super. De kleine past nog helemaal in beeld en je hebt 20 min a een half uur de tijd om van de beelden genieten. Toch is het best spannend. Ze bekijken zoveel. Echt ongelofelijk dat ze dat er allemaal uit kunnen halen. Willen jullie ook weten wat het gaat worden? Of weten jullie dat al?

Met Lieke gaat het super. De bv gaat gelukkig wat beter en ze krijgt al een mooie bolle toet. De nachten breken ons nog wel een beetje op. 2 a 3 keer per nacht komt ze en dat is toch echt wel vermoeiend. Had niet verwacht hoe dat zou zijn. Geniet daarom echt nog even van de rustmomenten want die zijn na die tijd echt even verleden tijd haha. Maar het is het meer dan waard. Ik geniet enorm van de kleine meid. Het is al onvoorstelbaar hoeveel helderder ze al is. Ze kijkt al veel meer om zich heen echt heel leuk. Het ontzwangeren gaat ook wel goed. Mijn buikje slinkt al mooi bigsmile.gif . Nog wel wat last van mijn bekkenbodemspieren maar verder eigenlijk niks te klagen. Ik ben er goed uitgekomen.

Nou meiden geniet van de dikke buikjes want het is best gek om straks geen buik meer te hebben. Op de een of andere manier ga je hem nog best wel missen... ondanks alle kwaaltjes..

Fijne avond nog!!
  • Hallo lieve meisjes,
    Ik ben vorige week donderdag bevallen van een flinke zoon:Ferre, 3kg 800, 51 cm en geboren met spoedkeizersnee... het verhaal volgt nog want nu ben ik nog maar sinds gisternamiddag laat thuis en ik ga nog even mijn draai wat zoeken,hier thuis met de woefkes en kleine babyprins maar in de loop van de dag ofzo zet ik mijn bevallingsverhaal wel op mijn profielke content.gif .
    Groetjes xxx
  • Hey Thralgi van harte gefeliciteerd met je zoon Ferre party.gif baby2.gif . Een friese naam.

Geniet samen!! Mooi he mama zijn wink.gif
  • Wauw Thralgi,dikke proficiat met je zoontje.Mooie naam trouwens!
    Geniet maar met volle teugen van elk moment met jullie klein wondertje want ze worden so snel groot.
    hug.gif maribel
  • thrallgi van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ferre Geniet maar lekker van hem!
  • Bedankt voor de felicitaties. Ferre is een heel flinke baby, hij huilt zelden en hij is zoo lief bigsmile.gif . Met mama gaat het ook redelijk wat pijn door de borstvoeding, en nog wat last van de keizersnede, maar ja, anders ok content.gif . Heel trots op onze kleine man, ik zou liefst overal gaan stoefen met hem, maar door de 'voeding op vraag' en de gevolgen van de keizersnede (wordt heel snel 'slecht' als ik iets teveel doe) is dit momenteel nog wat beperkt...Oh ja nog even wink.gif
  • Wauw Bloemke, ook alweer 14 weken, zo goed, jippieee thumbup.gif
  • Prachtige zoon

Hallo Thrallgi,

Wat een prachtige zoon heb je en wat en leuke naam. Heb ik nog nooit eerder gehoord zelfs, Ferre. Van harte gefeliciteerd hoor! Goed gedaan thumbup.gif ...en ik hoop dat je snel en goed herstelt van je keizersnee. Geniet ervan en van elkaar... party.gif (ook erg mooie foto zo trouwens).

Ik heb afgelopen vrijdag mijn 20-weken echo gehad en alles was goed. Het was wel een dwarsliggertje, met de voetjes tegen mijn blaas en het hoofdje naar boven, waardoor de echoscopiste het niet makkelijk had om alles goed te zien. Wel was het zeer beweeglijk en aan het einde van de sessie moest ik dan ook echt echt nodig naar het toilet! Ze konden geen afwijkingen ontdekken en ik heb genoten van elke beweging en het geheel. Vingertje, teentjes, alles zat erop en eraan. Zoooo Mooooi he!

bigsmile.gif

Tot snel!
  • Bedankt Hetty content.gif .
    Ik ben blij dat je echo goed was, hihi ,nu al een dwarsliggertje, dat belooft wink.gif
  • Hey ladies,

Alles goed? Hoe gaat het met de zwangeren onder ons. Nog een beetje vol te houden? En Thrallgi volop aan het genieten?

Hier gaat het super. Lieke had een beetje een huilerige periode maar geeft me nu de meest mooie lach die ik me kan bedenken... heerlijk. Gisteren babymassage gehad. Ze vond het wel heel erg lekker. Ben echt van plan om het vaker te gaan doen. Even lekker bezig zijn met z'n tweetjes. Ze heeft daarna echt als een roos geslapen.

Geniet van het mooie weer!

wave.gif
  • Hoi Linda,

Hier gaat alles nog goed. Baby schopt en draait erop los. Werd vannacht wakker en het voelde alsof hij/zij aan het boksen was tegen mijn buikwand. Het grappige is dat ik enorm veel waarde hecht aan een goede nachtrust en dus liever niet gestoord wil worden, maar dit vind ik dus helemaal niet erg he! Dat belooft goeds voor in de toekomst, want ook dan wordt de nachtrust natuurlijk verstoord. Verder heb ik geen noemenswaardige kwaaltjes. Alleen nu vriend een weekje weg is voor het werk ervaar ik dat als groot drama..onverklaarbaar, maar wat te doen eraan? Als jullie daar nog tips over hebben (of is dit niet herkenbaar..?). Verder groei ik goed en mag ik rekening gaan houden met mijn buik bij het slapen. Het gaat echt minder makkelijk. En het mooie weer (warme zomernachten) helpen dan ook niet echt. Maar echt..ik zeur niet, want het gaat zo zo goed met me. Iedereen zou zo zwanger moeten zijn zeg maar.

Wat ontzettend fijn dat jouw Lieke lekker lacht. Heerlijk he. Ik vind dat zo geweldig lachende bebe's. We hebben hier in de buurt veel zwangere en onlangs bevallen vrouwen. In de tuin klinkt dan ook een echo van heel gezellige brabbelende baby's. Ik geniet daar volop van en kan niet wachten haast totdat ik op die manier kan kletsen met mijn eigen lieverd.
  • Hey Hetty,

Goed te horen dat het allemaal goed gaat. Wat een grappig gevoel he odat gewoel in de buik. Lieke was met name in de nacht ook erg bezig. op het laatst zat ze voornamelijk tegen mijn blaas aan waardoor ik echt 10x per nacht moest plassen. Ze zat daar met haar handjes en als ik zie hoeveel ze die nog steeds gebruikt is het niet verwonderlijk dat ik zo vaak moest plassen wink.gif . Tja die nachtrust blijft voorlopig nog wel weg. Lieke komt om de 3 uur en ik ben ongeveer een uur bezig met voeden. dus slaapmomentjes van 2 uur. Helaas is overdag bijslapen ook niet mogelijk. Ik kan er ook helemaal niet tegen maar ik moet zeggen dat het toch wel wat went.

Ze begint net te huilen dus ik denk dat de campina open moet content.gif .

Oh ja en dat je het vervelend vind dat je vriend weg is. Had ik ook hoor. Het 'hele' gezin moest compleet zijn anders voelde ik me inmens alleen.

Doeg doeg
  • Hoi Lieke,

Dus het gaat goed met de BV? Dat wil ik toch ook graag proberen straks. Vaak lukt het ook niet zeggen ze, tenminste bij mij in de familie schijnt het drama geweest te zijn met BV. Ik ben dus benieuwd. Hoe lang wil je ermee doorgaan? Wel naar dat je niet zo goed slaapt idd. Is het noodzakelijk dat er om de 3 uur gevoed wordt, of mag je dat straks zelf weten, bijvoorbeeld wanneer Lieke aangeeft dat ze honger heeft? Ik heb vaker van die vaste voedtijden gehoord, maar ben nog niet overtuigd van de meerwaarde ervan. (maar heb me dan ook niet echt erin verdiept nog).

Vriend is weer thuis, dus dat is weer voorbij. Ben wel blij dat ook dat herkenbaar is. Tjonge wat een drama cry.gif .
    Gelukkig is dat weer voorbij. Soms denk ik dat het allemaal best meevalt met die hormonen en dan ineens merk je dat ze toch wel degelijk invloed op je hebben.

Thrallgi, hoe gaat het met jou en Ferre?
    Bloemke, voel je je al wat beter?

groetjes
    Hetty
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld