30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?

• Sorry dat ik even stil was.
    Ik ben super ziek geweest en nu nog steeds misselijk vooral smorgens vroeg en savonds na 5 uur.
    Ondertussen ben ik zonder werk komen zitten Ik had ze moeten vertellen waarom ik zo ziek was en aangezien mijn proeftijd nog niet voorbij was hebben ze een slappe smoes verzonnen om me kwijt te raken. Ik heb er wel vrede mee hoor kan ik nulekker even bijkomen en wennen aan het ziek zijn.

Ik hoop dat voor jullie allemaal alles goed gaat met de bevalling.
    Hetty ook ik zag uit naar zwangerschapskleding en die hebben we na de mooie echo op woensdag ook maar even gekocht want mijn broeken zitten s'avonds niet meer zo lekker.
    Onze puk was 1 cm groot en precies op schema 7+2 (ik ben 7+4)weken nu dus al weer een paar dagen ouder en groter.

wave.gif
  • Hoi hoi,

Ja thralgi errug herkenbaar haha. Ik ben het ook echt eventjes zat. Ik loop vandaag echt de gehele dag rond met een zere buik en rug. Ik ben doodmoe maar liggen doet gewoon zoveel pijn. Laat maar komen die kleine!! Ik weet dat het vreselijk druk gaat worden maar dan kun je het wel met z'n twee doen. Vandaag weer super warm weer. Op zich erg lekker maar vandaag vond ik het maar niks bored.gif . Niet in de zon vanwege het masker en ik had ook serieus last van de warmte. Zo haha mijn klaagzang is er weer even uit!

Bloemke wat goed dat je echo zo goed was. Wel ontzettend raar en stom dat ze je contract niet hebben verleng? Erg raar. Ben je er sneu van? Die misselijkheid is vreselijk maar wel een ontzettend goed teken hoor! Je bent gewoon harstikke zwanger bigsmile.gif .

Ik ben vandaag weer bij de vk geweest. Mijn beebje is inmiddels alweer mooi ingedaald thumbup.gif . Ik dacht het ook al want het lopen ging niet meer zo lekker. Ik merk dat echt direct aan mijn bekken. Ze verwacht dat het een flinke baby gaat worden....ohoh upset.gif . Nou ja we zien wel wat en wanneer het gaat komen.

Allemaal succes met de pijntjes en kwaaltjes

hug.gif
  • Hoi Ladies,

En zijn er al nieuwe mensjes geboren? Hier gaat alles goed, ben goed aan het groeien en heb ook maar vast zwangerschapskleding gekocht. Toch erg leuk hoor.

Linda..ik moet zo om je lachen...beetje leedvermaak. "Het schijnt een groot kind te zijn" haha tongue.gif . Sterkte meid, sterkte.

Kan me wel voorstellen dat jullie niet echt de deur meer uit durven en flauw zijn van de kwaaltjes. Tot nu toe zijn bij al mijn kennissen en vriendinnen de weeen inderdaad midden in de nacht begonnen met vroeg in de ochtend geboortes. Heb veel mazzelaars ertussen zitten die niet langer dan een paar uurtjes bezig waren. Dat gun ik jullie ook! (en mezelf).

Ik ben op het moment bezig om alles te regelen op mijn werk en ook al kinderopvang enzo.
    Bloemke, wat naar dat je op zo'n manier weggewerkt bent bij je baan. Ga je het redden zonder..of moet je toch maar weer op zoek? Het is natuurlijk wel moeilijker een baan te vinden als je zwanger bent. Succes als je gaat solliciteren.

Groetjes
    Hetty
  • Hey hey,

Hebben jullie fijne paasdagen gehad?

Hier nog geen nieuw mensje geboren. Ik hobbel nog steeds rond. Ik heb wel meer last van harde buiken maar ja wat zegt dat nou?? Wel een raar idee dat het nu zomaar kan gaan gebeuren. Je bent wel veel meer gefocust op ieder krampje. Mijn vriend is ook in operste paraatheid haha. Zijn telefoonkosten zullen hoog zijn goofy.gif . Ik sta er gek genoeg nu veel minder bij stil. Ik ben minder bang voor de bevalling. Tja heb ook weinig keus meer natuurlijk. Eruit zal het goofy.gif .

En hoe is het met jullie? Hetty kinderopvang geregeld?? Hoe gaan jullie het doen? Creche, gastouder of familie? en hoeveel ga je weer werken?

Fijne avond nog wave.gif
  • Hoi Hoi,

Spannend zo hoor de laatste loodjes voor je. En hoe gaat het met jou thrallgi?

Mijn pasen was heerlijk rustig, lekker in de tuin gewerkt. Was mooi weer immers, dus ik heb genoten.

Ik ben van plan ons kind naar een creche te brengen, maar of dat lukt is de vraag nog even. Druk mee bezig in ieder geval. Ik werk nu 3 dagen en ik blijf na de bevalling ook 3 dagen werken. Ons kindje hoeft uiteindelijk maar 2 dagen naar de creche.

Verder gaat alles heeel goed. Ben wel echt dikker nu al. Alsof het eraan vliegt, is het normaal dat dat zo snel gaat of is dat gewoon verschillend p.p.?

Ik ga even lekker relaxen op de bank. Ik ben errug moe namelijk. Heb nog geen kind dat me wakker houdt, maar wel een rebelse kat! tired.gif

Ach..kan ik vast oefenen he.. ;o)
  • hallo iedereen,
    't is alweer een tijdje geleden.ben blij te lezen dat alles goed gaat met de zwangeren.
    Begint echt wel te korten voor je hé linda.
    met ons gaat alles heel goed.Mijn dochtertje wordt zaterdag al 9maand!het is nog altijd een vrolijke meid met bolle wangskes en 2tandjes.Het is schitterend hoe het allemaal vooruit gaat.nu probeerd ze alles na te doen.echt grappig!
    voor de rest begint het bij mij al te kriebelen voor een 2de babytje <3 .MAAR ga toch nog even wachten tot de werken(badkamer) hier in huis voorbij zijn.
    heel veel succes iedereen!
    hug.gif maribel
  • hallo allen xxx,
    Bloemke, alles ok? al wat minder misselijk? wink.gif
    Linda, wauw week 40 begint voor jou, spannend content.gif , ik ben ook al heel erg alert op elk krampje en pijntje, want het komt toch snel dichterbij nu wink.gif
    Hetty, alles ok hier ook zu meid hug.gif . Het gaat ook snel bij jou nu. Ja het bijkomen had ik niet zo erg, ben in totaal nu nog maar een goeie 10 a 11 kg erbij, maar dat komt ook doordat ik nog steeds last heb van misselijkheid en braken( niet elke dag maar toch af en toe dat laatste)Misselijkheid en maagzuur heb ik elke dag last van; dus leve gaviscon en riopan, alhoewel deze maar heel even lijken te werken bij mij disappointed.gif .In het weekend hebben we het bedje opgemaakt en de kleertjes al in de kast gehangen, ik ben blij dat dit ook al gedaan is nu content.gif
    Maribel, leuk dat het zo goed gaat met je kleine meid, zet je nog eens foto's van hoe ze er nu uitziet content.gif .
  • Trahlgii.
    Probeer eens vanillevla dit hielp bij mijn nicht heel goed.

Het gaat hier nog niet zo goed ben super misselijk ondanks de medicijnen het gingeen aantal dagen goed. Ik denk dat er nu een licht griepje bij is gekomen en daar helpt dit medicijnen waarschijnlijk niet tegen. Ik heb woensdag weer een echo.

Linda succes met de laatste loodjes.

En voor de rest iedereen een dikke knuffel.
    wave.gif wave.gif
  • even snel om te zeggen dat ik 2 nieuwe foto's van mijn dochtertje op mijn profiel heb gezet.
    hug.gif maribel
  • Nog steeds wakker hier hihi, subiet dodo gaan doen... content.gif
    Prachtige foto's maribel, 't ziet er zo'n schatje uit content.gif . Zo'n knuffelmeid wink.gif
  • Hey hey, hier nog steeds een dikke buik.

Maribel wat een schatje zeg. Onvoorstelbaar hoe ze al gegroeid is.

Allemaal een fijne dag!! wave.gif
  • Spannend Linda thumbup.gif
  • Hey hey,

ff snel, jaja ik ben bevallen . Gisterochtend om 5:19 uur van een prachtige gezonde......... even spanning opbouwen... dochter. Lieke Maud . Lieke weegt 3315 gram en maakt het goed. Ik ben wel in het ziekenhuis bevallen omdat er ontlasting in het vruchtwater zat. Na het breken van de vliezen door de vk ben ik naar het ziekenhuis gegaan.

Groetjes Linda en Lieke baby.gif
  • wauw linda party.gif . Van harte proficiat met je kleine meid, heel mooie naam trouwens hug.gif .Geniet ervan mama te zijn wink.gif
  • hey linda,
    proficiat met je klein wondertje!!!!
    Geniet ervan!!!
    hug.gif maribel
  • Hi linda gefeliciteerd met de geboorte van julli Lieke.
    Geniet lekker van haar.

Hier gister de echo gehad en intake gesprek.
    En alles was goed een mooi gegroeid kindje gezien die 2 dagen voor lag op de groei zover dat nu goed te meten is.
    Een mooi hartje te zien en de Puk deed naar ons zwaaien.

Voor de rest een dikke knuffel.

wave.gif
  • Linda, als je even tijd hebt: fotoootjes aub hihi wink.gif
    Wauw Bloemke, dat is prachtig, ik ben zo blij voor jullie hug.gif
  • ff snel want mijn meisje huilt..

Bloemke super!! ik ben echt superblij voor je!!

Thralgi er staan 2 fotootjes op content.gif .

Tot snel!!

Groetjes Linda
  • Woohooo! Geweldig Linda!
    Van harte gefeliciteerd met Lieke! Een hele mooie vrouwelijke en krachtige naam.

Fijn dat alles goed is gegaan! Geniet ervan meid. Ga ik nu even de fotos zoeken.

Liefs
    Hetty
  • OOO zo een prachtige meid Linda, je zult wel trots zijn wink.gif . En valt het wat mee mama te zijn, voel je jou goed in de nieuwe rol? content.gif Greetz x
    ps: ik heb een brief gekregen om te gaan bijzitten in de stemming, zou BV onder wettelijke verhindering vallen? Ik zal 't in elk geval dinsdag eens aan de gyneco ook vragen ponder.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld