30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?

• Nou dames ook hier is het gelukt!!!!!!!!!!

Vanmorgen een positieve test in de handen.
    Ben ongeveer op 14 november uitgeteld als alles goed mag blijven gaan. <3
  • Waaaaat Bloemke !!!!!!! wat geweldig!!!! Van harte gefeliciteerd party.gif pregnant.gif . Oh ik ben echt vreselijk blij voor jullie. Na al die onzekere maanden is het dan toch eindelijk raak. Oh wat zal je blij zijn bigsmile.gif . Geniet er goed van! Voel je je goed?

wave.gif
  • Joepie Bloemkeeeee. Een dikke proficiat, ik thumbup.gif dat alles goed blijft gaan party.gif ...Ben zooooooooo geweldig blij voor je xxx.
  • Ik voel me goed.
    Wel wat moe en gevoeligere borsten maar verder (nog) nergens geen last van.

Hoe gaat het met jullie de laatste loodjes?
    Succes daarmee.

hug.gif wave.gif
  • Een tijdje geleden dat ik hier nog eens geweest ben.Duk druk druk.Werken,babytje en sociaal leven in stand houden is ni altijd even makkelijk.
    En wat zie ik!!!!
    bloemke;proficiat!!!Eindelijk is het bij jou ook gelukt!Ik ben zo blij voor je!Geniet er maar van!Voordat je het weet heb je je boelleke in je armen.
    Met mijn dochtertje gaat alles prima.Ze is al 7maand gepasseerd.Krijgt haar eerste tandje.'t Is een brave,goedlachse VOORBEELDIGE baby <3 .Ze eet (is niet van de magerste)en slaapt goed.'t Is een schatje!'t Gaat zo snel!
    Aan alle zwangeren;geniet ervan!
    hug.gif maribel
  • eagletje en oudje;hoe gaat het met jullie?Is al lang geleden dat we iets van jullie gehoord hebben.Als jullie nog niet zwanger zijn duim ik dubbel en dik voor jullie!
    hug.gif maribel
  • Hoi Bloemke,

Van harte gefeliciteerd meid! Wat heerlijk moet dat zijn voor je..na zoveel maanden. Geniet ervan..he.

Vandaag heb ik mijn eerste termijnecho gehad. Ik heb 3 prachtige afdrukken van ons kindje. Hij/zij ligt prachtig in de baarmoeder en het hartje klopt ontzettend snel. Geheel gebiologeerd heb ik naar het scherm gekeken en zelfs na die tijd een "blij" traantje weggepinkt. Helaas ging het allemaal erg snel. Ons kindje is volgens de echo 10 weken en 6 dagen en 4.25 cm lang. Ik zie nu uit naar de eerste afspraak bij de verloskundige, dat is over anderhalve week en dan kunnen we het hartje ook horen. Nou..ik ben zo ontzettend blij vandaag!

bigsmile.gif
  • Hallo Maribel, leuk je nog eens weer te zien hier, tof dat het zo goed gaat met jou en je dochtertje content.gif
    Bloemke, alles ok met je, niet teveel klachtjes hoop ik wink.gif
    Hetty, leuk dat die eerste echo zo meeviel, wat ons toen vooral bijbleef was het hartje dat zo krachtig aan het kloppen was, en ja dat kleine garnaaltje zien, zo klein nog en toch al zo'n impact op je leven content.gif .
    Linda hoe gaat het met jou? Al aan het aftellen intussen? Het duurt niet al te lang mee nu wink.gif .
    Ik begin hier nu vooral mijn werkdagen af te tellen, het begint zwaar te worden, maar gelukkig moet ik niet al te veel meer gaan, 1 April is mijn laatste werkdag wink.gif .Nu werk ik nog het weekend en maandag, dinsdag vrije dag, woensdag en donderdag werken en dan werk ik pas weer op 30/31 maart en 1 april, De week dat ik vrij ben ga ik aan de doopsuikertjes beginnen...Nu nog veel relaxen en 'me time' op mijn vrije dagen...
    Ik verlang al heel erg tot ik onze kleine man vast kan pakken, en knuffelen en mee pronken, hihi wink.gif .
    greetz
    wave.gif
  • Hey meiden,

Alles goed met jullie? Ik ben bezig met de laatste werkdagen thumbup.gif . Ben er ook zeker aan toe! Het werk wordt nu toch echt veel zwaarder, zeker doordat ik s'nachts bijna niet meer kan slapen. Nog maar 3 daagjes na vandaag bigsmile.gif . Het grote aftellen is hier inderdaad begonnen. Nog maar even.

Thrallgi, voor jouw schiet het ook al lekker op! Nog 2,5 wk. Lekker hoor. Gaat alles goed?

Bloemke en Hetty met jullie ook alles goed? Zijn de kwaaltjes nog een beetje uit te houden?

Maribel, Ik hoop dat mijn kleine straks net zo voorbeeldig wordt als de kleine meid van jou. Wat gaat dat allemaal snel he die ontwikkeling.
    En ze is al 7 maanden. Jemig wat gaat die tijd toch snel.... Hebben jullie het ritme helemaal te pakken met werk en oona??

Inderdaad eagletje en oudje hoe is het met jullie? Al lang niet meer gezien hier! Hopelijk gaat alles goed.
  • Wauw Linda week 36 begint voor je, sjiek zeg. Hier wordt het ook lastiger maar ik hoef nu alleen maar 30-31 maart en 1 april te werken, erna ben ik vrij bigsmile.gif . Maar ja nu ook al een tiental daagjes thuis mmmm, leuk met het zonnige weertje wink.gif .
    Hoe gaat het met de andere meiden, ik hoop alles ok? thumbup.gif
  • Hey hey,
    Ja dat gaat lekker zo. Vandaag mijn eerste echte verlofdag bigsmile.gif heerlijk! Was er vanmorgen wel al heel vroeg uit en heb lekker met mijn hondje een klein stukje gelopen. En het weer ja dat is echt super tongue.gif .

Bij jou ook niet lang meer tot je verlof! lekker hoor. Ook wel weer gek zo lang niet gaan werken. Gaat het allemaal goed met de kleine?

Met de rest ook alles goed??

wave.gif
  • ja zalig weertje he content.gif . Heb deze morgen wat boodschappen gedaan, nu strax kindertraktaties verder inpakken en misschien kraam trolly inpakken wink.gif .
    Met de baby alles ok maar ie is al redelijk zwaar om nog maar zo ver te zijn, zit bovenaan in de groeicurve ponder.gif . Nu is hij al 2.5 kg, meet al 44 cm, ligt al in goede houding,...Hij duwt zich wel heel erg vaak af met beide voeten tegen mijn ribben, mama zal dus iets te klein zijn voor zo'n grote baby sad.gif . Mijn vriend is 1m92, dus onze baby2.gif zal ook al van bij de geboorte groot zijn blijkbaar ponder.gif . Oh ja als ie maar gezond is, maar 't wordt wel zwaarder en zwaarder....Oh ja ik klaag maar heel even, ben zo blij dat ik dit wondertje mag verwachten wink.gif .
    Meisjes ik blijf thumbup.gif voor elk die nog zwanger probeer te geraken, ik leef mee met jullie hug.gif .
  • Hallo Meiden,

Wat fijn al voor jullie, verlofdagen en zo dichtbij de bevalling! Spannend spannend hoor.

Deze week ben ik voor het eerst naar de verloskundige geweest en heb ik het hartje horen kloppen. Heb deze week wel wat pijn in mn onderbuik en heel af en toe heb ik een lichtroze slijmsliert bij het afvegen na het plassen. Herkennen jullie dit ook? Is dat verder innestelen? Gebeurde natuurlijk net na mijn bezoek bij de verloskundige, dus heb het niet gevraagd.

Gelukkig gaat verder wel alles goed.

Bloemke..hoe gaat het met jou inmiddels?

Groetjes Hetty
  • Hoi dames even snel wat van mij.
    Ben namelijk verschrikkelijk moe en misselijk.
    Heb ook werktijd verkorting aan gevraagd vanwege deze verschijnselen.
    Die hoop ik snel weer gewoon te hebben.
    Ik voel me dus echt wel zwanger maar blij ben ik er niet echt mee.
    Ik ben er echt heel ziek van.
    In mijn achterhoofd ben ik wel blij hoor.
    Woensdag 1 april heb ik mijn eerste echo bij de gyn. En we hopen dan een mooi knipperend hartje te zien.
    Later meer dus.
    Sorry dat ik niet op jullie reageer maar ik g nog even lekker liggen voordat ik moet gaan werken.

wave.gif wave.gif
  • Hey meiden,

Super Hetty!! Helemaal echt nu thumbup.gif . Hebben jullie genoten van de echo? Het is altijd spannend zo'n eerste echo. Ik herken het niet maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken hoor. Je hoort het wel vaak bij zwangere vrouwen.

Bloemke, ondanks dat het vreselijk is wel een goed teken vertelden ze mij de hele tijd goofy.gif . Leuk maar daar heb je niets aan he. Meid veel sterkte want ik weet uit ervaring hoe vreselijk het is. Moet je ook overgeven?? Wanneer dit overmatig is direct naar de dokter hoor. Ik zat op het randje van uitdroging en heb toen medicijnen gekregen. Ondanks de medicijnen moest ik alsnog 5 x per dag overgeven en was ik de gehele dag door misselijk. Het gaat over echt. Bij mij duurde het tot week 19.

Ik geniet van mijn verlof. Ik moest eerst vreselijk afkikken. Ik hoef ineens helemaal niets meer, erg gek. Straks moet ik weer naar de vk voor controle. Verder druk bezig met de voorbereidingen. Dit weekend zal het bed op klossen komen en dan komt de bevalling toch ineens heel erg dicht bij nervous.gif . Ben wel een beetje zenuwachtig maar ja ik heb geen keus he.

Allemaal een fijne dag, ik ga me klaarmaken voor de vk wave.gif
  • Hoi Linda,

Hahahaha..je begint nu zenuwachtig te worden he. Je hebt inderdaad geen keus, je kindje zal..hoe dan ook eruit moeten wink.gif
    Dat is iets wat ik mezelf ook al voorhoud, het is echt en er is geen weg terug... Nu ben ik daar ook erg blij om hoor, maar ben ook blij dat ik nog even niet hoef te bevallen. Laat mij nog maar eerst lekker paraderen met een dikker wordende buik. Deze zomer mag ik rondlopen met een mooie buik. goofy.gif

Bloemke,

Tsja..naar dat je misselijk bent, maar ook ik lees overal dat dat een goed teken is. Dus hou vol meid en probeer veel vocht in te nemen (maar ja ik heb makkelijk praten...ik ben niet misselijk geweest).
  • Hey Hetty,

Ja de zenuwen beginnen inderdaad een beetje te komen goofy.gif ikke held haha. Vandaag de klossen maar eens gehaald voor het bed. Aankomende nacht voor het eerst op een verhoogd bedje slapen. Hopelijk vergeet ik het niet tijdens mijn nachtelijke plassessies goofy.gif .

Is jouw buikje al goed aan het groeien? Hij begint bij mij nu echt enorm te worden en ik begin me af te vragen of het ooit nog goedkomt. Ik begin steeds meer te genieten van mijn verlof. Het gestress is er wat vanaf en ik kan me nu beter overgeven aan de rust. Ik geniet er zeker van zeker met het idee in mijn achterhoofd dat ik niet snel meer zo lang vrij ben... en dan met dit weer super!

Ga jij trouwens thuis of in het ziekenhuis bevallen?

Met de andere dames ook alles goed?

Fijne dag allemaal!

wave.gif
  • Hoi Linda,

Wat een heerlijk weer inderdaad! Geniet ervan die laatste weken. En straks natuurlijk ook met je kindje! Heerlijk samen wandelen.

Mijn buikje begint al een beetje te groeien ja. Als ik mijn hele lichaam echter aanschouw vind ik dat er mega veel veranderd is, wel mooi hoor. Binnenkort maar eens op zoek naar leuke zwangerschapsmode. Ik heb mazzel dat het voorjaar is en er veel losse leuke jurkjes zijn. thumbup.gif

Ik zou zelf graag willen bevallen in het ziekenhuis, voor de zekerheid..mochten er toch complicaties zijn ofzo, dan ben ik op de juiste plaats. Wel vind ik een thuisbevalling het mooist, meest intiem en privé, maar ik durf het gewoon niet aan. Het is de eerste keer he...eigenlijk heb ik geen flauw idee van wat ik kan verwachten en zal ik tegen die tijdwaarschijnlijk net zo nerveus zijn als jij nu bent wink.gif
  • Haha wel grappig, jij kijkt uit naar de zwangerschapskleding en ik kijk enorm uit naar gewone kleding wink.gif . Mijn buik is inmiddels ook zo groot dat kleding echt lastig is, zeker nu het mooier weer gaat worden. Mijn kleding was natuurlijk voor de winter en een trui is nu toch echt een beetje te warm. En om nou nog iets te gaan kopen vind ik ook maar niks. Ik sta echt iedere dag voor mijn kast tja en wat nu?? Daarnaast zit een joggingbroek nu eigenlijk het lekkerst... maar ja da's ook weer zo wat om daar nu al die tijd in te gaan lopen. Tja waar je je druk over gaat maken tijdens je verlof haha.Ik zag oa. bij prenatal iig hele leuke dingetjes dus je kunt inderdaad echt helemaal los gaan.

De zenuwen gaan op en af eigenlijk. Het is meer de onzekerheid dat je niet weet wanneer het gaat komen. Straks sta ik net in een winkel of ben ik alleen met de auto op pad. Zeker nu hij niet meer is ingedaald en ik direct moet gaan liggen. Zie je me al bij de kassa bij de appie hein haha. Nou ja volgens mij komt het vaak sávonds laat of in de nacht dus daar vertrouwen we maar op.

Zit je ook op zwangerschapsyoga/gym of iets anders??

wave.gif
  • Hihi Linda, ja daar heb ik ook al aan gedacht, ik denk dat ik niet te ver meer van huis ga gaan vanaf nu wink.gif . Stel je voor zo net als je ver van huis bent dat daar de ween beginnen ponder.gif .
    IK verlang ook al om gewone kleren aan te doen, ik ben de dikke buik(en de kwaaltjes) eventjes beu...Zo een last van bekken- en rugpijn, en het braken is er nog steeds disappointed.gif .Ik heb ^prenatale oefeningen bij een kiné gehad, maar ik kan niet zeggen dat ik er echt veel aan had, en ja het moment dat ik ga moeten bevallen zal ik toch in paniek vergeten wat ik geleerd heb vrees ik ponder.gif .
    Hetty, het gaat ook goed vooruit bij je he, leuk wink.gif .
    Bloemke we horen je niet meer, hoop dat alles ok is thumbup.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld