30 jaar en gaan voor 1e kindje, wie nog?

• Hallo Ladies,

Ik dacht, ik begin een nieuw topic. Het lijkt me gewoon leuk om met meiden te babbelen die ook 30 jaar zijn of ouder en voor hun eerste kindje gaan. Kom altijd heel veel meiden tegen die al kinderen hebben, vandaar!

Nou, even voorstellen! hug.gif
    Ik ben Alice, uiteraard 30jaar. Kom uit het zuiden van Nederland en ben nu in ronde 6 om zwanger te worden. Heb helaas reeds 2 Mk achter de rug in maand 2 en 4, maar ik blijf hopen en positief dat ik een zwangerschap mag uitdragen. Het lijkt me leuk om elkaar op de hoogte te houden van naderende NOD's en weet ik wat nog meer!

Groetjes wave.gif
    Alice
  • hallo alice,
    ook ik ben boven de dertig (32 jaar). wij hebben ook nog geen kindjes in zitten ook nog in het prille begin van het pogen zwanger te worden. ben na het stoppen van de pil 27 september ongi geworden en netjes 28 dagen later weer. dus niet eerste ronde raak. zit nu weer in mijn vruchtbare periode volgens de banner. dus dat word weer klussen blush.gif hi hi.

hopen dat het maar niet te lang meer duurt voor je, en dat het nu een voldragen pregnant.gif schap zal worden. thumbup.gif

liefs "mickey"
  • Hallo,ik voeg mij bij jullie.Ik ben 30 jaar en kom uit Belgie.Al mijn leeftijdsgenoten hebben idd al kinderen en het is dus leuk om soortgenoten blush.gif tegen te komen om een babbaltje tegen te doen.
    Op 3sept zijn wij eraan begonnen.Het was direct in de eerste ronde prijs!zo gelukkig was ik!!Jammer genoeg liep het in week 5 (18okt)fout en kreeg ik een mk.Veel verdriet maar toch direct weer met volle moed eraan begonnen.Weet alleen niet wanneer ik mijn volgende devil.gif zal krijgen(banner klopt dus mss niet)
    Dus dat wordt afwachten.En laat dit nu net niet mijn sterkste kant te zijn! sad.gif Liefs Maribel
  • Hoi Mickey en Maribel,

Wat leuk dat jullie gereageerd hebben. Ik dacht, misschien heeft niemand interesse om mee te babbelen, haha!
    Zijn jullie er ook zo mee bezig? Iedereen zegt altijd, dat je er niet teveel mee bezig moet zijn. Dan denk ik, makkelijk gezegd hoor! Ik ben gewoon heel trots op het feit dat mijn vriend en ik besloten hebben om voor een kindje te gaan. Tuurlijk wil je dan zo snel mogelijk zwanger zijn. Helaas is het dan 2 keer mis gegaan. Heel verdrietig allemaal. Ook dat bergijpen maar heel weinig mensen. Er wordt dan heel makkelijk gezegd: "je kunt toch zwanger worden?" Ja duh, dat weet ik maar dat ik blijkbaar bij ons het probleem niet, denk ik dan. Ok, genoeg gezeurd!

Hier komen ook de vruchtbare dagen weer in zicht. Ben eens benieuwd wat het deze maand wordt. thumbup.gif

Nou dat was het weer dames! Prettig weekend alvast!

Groetjes Alice
  • Hallo,Ook ik heb al paar keer mogen horen dat ik er maar niet te fel mee bezig moet zijn,dan komt het wel vanzelf.Das makkelijker gezegd dan gedaan.Ben er constant mee bezig.Constant de vragen in mijn hoofd:zou ik nog niet zwanger zijn?Doet mijn buik niet raar?Moet ik niet meer dan anders plassen?Wanneer gaan mijn devil.gif komen(weet het niet door mk)
    Ik wil het zo graag.En liefst zo snel mogelijk. bigsmile.gif
    liefs,
    Maribel
  • Hoi Maribel
    Ze zeggen dat je vanaf het moment dat je het vruchtje verliest, kunt tellen als eerste menstruatiedag. Dat heb ik gedaan en mijn cyclus klopte toen precies. Ik ben wel heel regelmatig en ben dat gelukkig na mijn MK gebleven. Misschien dat je zo op die manier kunt gaan tellen. Ik zeg maar wat!
    Sterkte meid!
  • hallo dames,

mag ik er ook bij? ben sinds oktober 30 geworden en we zijn sinds mei aan het proberen om zwanger te worden. Inderdaad niet gemakkelijk en geduldig ben ik al evenmin. Heb ook elke maand weer een groot verdriet cry.gif maar dat is maar voor 1 dagje en dan ga ik er weer met volle maand tegenaan content.gif Ik heb 1 minpuntje dat ik normaal gezien zware medicatie moet nemen en die moet ik nu volledig laten maar voor een klein wondertje doen we veel en kunnen we veel meer volhouden al is het soms wel heel zwaar upset.gif

ik ben ook wel blij dat er een nieuw topic is begonnen want ook in mijn omgeving zijn de meeste al mama. Nu wij allemaal nog he bigsmile.gif

ik thumbup.gif in ieder geval voor jullie.

groetjes florrie
  • welkom alice en florrie,

Ik hoop dat we binnenkort allemaal pregnant.gif zijn.
    Alice,Ik weet niet of mijn cyclus regelmatig is.Doordat ik direct zwanger was,heb ik dus geen idee.Heb nu mk idd als eerste dag ingegeven en hopelijk cyclus van 28 dagen.We zullen wel zien hé.

Florrie,wat lastig als je je medicatie niet mag nemen.Hoop dat je er niet al te veel last van ondervind.

Liefs maribel
  • Hallo Dames,

Welkom Florrie bij ons 30 clubje! Ik thumbup.gif voor je dat alles goed zal gaan zonder medicatie en dat je snel pregnant.gif bent!

Ikzelf heb volgens mij mijn ei gemist. Normaal voel ik het en doe dan een ovulatietestje en weet ik dat mijn eisprong gaat komen. Deze maand nog geen teken gehad. Misschien gemist of het moet nog komen. Ik hoop niet dat het nog moet komen, want dan is mijn cyclus langer als normaal! We zullen het zien! Spannend!
  • Hallo,
    Alicr;Hopelijk heb je hem niet gevoelt en al wat geklust.
    Ik heb mijn eisprong nog nooit gevoelt dus bij mij is het altijd gokken.Ben nu vooral benieuwd wanneer mijn devil.gif gaan komen.Maar nog ni direct,als ik mijn lichaam mag geloven. cry.gif Hoop echt dat ik geen te lange cyclus krijg(na mk)
  • Hoi dames wave.gif dit is de eerste keer dat ik reageer op dit forum.
    Ik kom al bij 2 andere forums dus zal niet met het tikken van de klok reageren maar ik zag dit topic en dacht die slaat wel op mij.
    Ik ben namelijk 34 en zijn nu in ronde 7 en het ziet er roos kleurig uit bigsmile.gif . Ik ben bezig met tempen en nu zit mijn temp al 12 dagen hoog maar helaas nog geen + test. sad.gif

Groetjes Bloemke.
  • welkom bloemke.
    Ik thumbup.gif voor je dat die pos.test er snel mag zijn!
  • hey,

bloemke, welkom en ik thumbup.gif voor je dat je vlug een positieve test hebt.

Maribel, ik thumbup.gif voor je dat je devil.gif er snel zullen zijn.

Alice,Ikzelf heb nog nooit mijn ei gevoeld. Ik probeer er ook zo wat naar te gokken. Soms heb ik wel duidelijk ander baarmoederslijm. Volgens de uitleg die ik hier gelezen heb bij zwanger worden kan ik zowat vergelijken in welke periode ik mij bevind. Maar ik kan er ook heel erg verkeerd in zijn.Ach nu dat heb ik weer even dat positieve gevoel om af te wachten smile.gif Tis echt met vlagen dat ik dat heb en dan weer heel erg triest zijn.

groetjes florrie wave.gif
  • Florrie mischien kun je gaan tempen en in combi met de cervixslijm is het het mischien wat duidelijker. Door het tempen heb ik inzicht gekregen in mijn cyclus. Als je wil kan ik mijn curve van deze maand plaatsen zodat je kan zien wat ik bedoel.
    Groetjes Bloemke.
  • Hallo dames en welkom Bloemke!

Normaal gezien voel ik mijn eisprong altijd. Dus het is deze maand extra spannend! Mijn ervaring met temperaturen is niet zo goed. Toen ik zwanger was, bleef mijn temperatuur hoog en bij mijn miskraam ook. Dus daar doe ik niet meer aan mee. Probeer er wat minder gefixeert mee bezig te zijn. Lukt al aardig aangezien ik nauwelijks ovutestjes heb gebruikt ten op zichte van de andere keren! Ben trots op mezelf! wink.gif
  • hallo,

bloemke: ja je mag hem wel even plaatsen dan is het voor mij duidelijker. alvast bedankt.
    krijg ik misschien ook wat beter zicht in mijn cyclus.
    Ik heb ook al eens een maand de ovulatietestjes gebruikt maar dat was zonder resultaat. Het bleef steeds negatief maar uiteindelijk bleek mijn cyclus weer eens langer te zijn. Ik had er toen weer 30dagen en daarvoor was het telkens 2 x 25 dagen. Ik ben wat onregelmatig maar normaal gezien zit er niet meer dan een weekje verschil op, meestal een dag of 5.
    Ik zou inderdaad wat minder er op gefixeert moeten zijn maar tis zo moeilijk sad.gif . Ik denk elke weer wel van nu laat ik het maar begaan maar als de devil.gif moeten komen ben ik echt wel op van de zenuwkes. stuckup.gif
    maar ik moet wel zeggen dat ik er al ietsje minder mee bezig ben als in het begin. Maar had ik geweten dat het lang ging duren had ik al eerder gestopt met de pil. geduld is toch zo een schone zaak spijtig dat ik het niet echt heb bigsmile.gif

groetjes Florrie wink.gif
  • bloemke,Je devil.gif nog niet in het land?wanneer ga je nog eens een testje wagen?
    Ik had eerst cyclus van 28dagen opgeschreven maar nog geen tekens van devil.gif dus heb ik mijn cyclus op curve verlengd.Lastig om er geen idee van te hebben wanneer je ze mag verwachten of wanneer je eisprong is.
    liefs,maribel
  • Vervelend he maribel dat je niets weet. Ik hoop dat je snel ongi devil.gif bent of natuurlijk de mogelijkheid dat je weer zwanger bent. Ik zal in ieder geval voor je duimen thumbup.gif .

Bij mij nog steeds niets te zien als er morgen vroeg nog steeds niets is dan doen we dus morgen vroeg een test. Mijn temp was in ieder geval nog steeds hoog 36.65
  • spannend hé bloemke!Heb je al symptomen van eventuele zwangerschap?Hopelijk morgen een pos.test!Ik thumbup.gif voor je!
    liefs maribel
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld