2de na 1ste die nu 6 maand is?

• hoi hoi!
    ik en men man zitten met een dillema.
    ons dochtertje Yinte is nu 6 maandjes.
    Geboren met keizersnede.zeer gezond en een zeer brave baby.Eet goed,slaapt goed door snachts,...
    Nu zouden we vanaf Januari voor een 2de willen gaan?
    Iemand tips of raad? hug.gif
    het verlangen om ons gezin compleet te maken is zo groot!
    maar dan hoor ik van oudere mensen dat je minstens een jaar moet wachten na een kz?
    en dan lees ik hier en op andere sites dat dat allemaal niet meer hoeft?
    wat moeten we doen? sad.gif
    hopend op goede reacties hug.gif
  • Hey,

je moet idd niet altijd een jaar wachten na een ks. Als het litteken mooi herstelt is, is er geen reden voor. De gyn kan zeggen of het weer mag. Mijn gyn zei 3 maanden na de geboorte van mijn eerste dat ik voldoende hersteld was. Ik ben in januari bevallen en i augustus was ik weer zwanger. Onze 2 beebjes zullen ongeveer 16 maand schelen in leeftijd.

Groetjes
  • hey tanjake ,

ben je er ondertussen al uit wat je gaat doen ?

ons zoontje wordt deze week 5 maanden
    ik ben ook met een keizersnede bevallen
    de gyn heeft toen gezegd dat je best een half jaar wacht om weer zwanger te worden en mss beter nog een jaar
    ze zei er ook bij dat het geen ramp is om binnen de 3 maand weer zwanger te zijn maar dan is het risico dat je litteken terug opengaat door het rekken van de buik groter
    maar voor mijn idee wordt je buik niet zo snel heel dik dus
    wij zijn zwanger geworden door een behandeling dus zag het niet zitten om tussendoor de pil te nemen en dat kleine kansje op een spontane zwangerschap in de weg te staan en dus vermeldde de gyn dat er maar even bij
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld